GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Beste leden. Is het mogelijk om een heli te kunnen besturen? En zo ja, waar is de vindplaats? supergtagamer Reageren
Kratod Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Zo veer ik weet is dat neit mogelijk Wel vervelend dat Rock* dit ons aan doet! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Er zijn jammer genoeg geen helikopters of vliegtuigen die je kan besturen. Zou ook niet zo handig zijn om te besturen, denk ik. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Er zijn jammer genoeg geen helikopters of vliegtuigen die je kan besturen. Zou ook niet zo handig zijn om te besturen, denk ik. Ja, maar op een filmpje zag ik dait iemand er een kocht bij BOHAM. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Op wikigta vond ik dit: In GTA Chinatown Wars komt de Helicopter wel voor, maar ook in deze GTA kan de speler er niet zelf mee vliegen zonder aanpassingen aan het spel te maken. Maar hoe maak ik die aanpassingen? Ik heb het op de DS Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Aanpassingen zijn alleen mogelijk via een illegale manier, en dat mag hier niet besproken worden. Meer info vind je hier, hier, hier en hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.