Nissan Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2010 Alleen als je zo bezopen rijd als Michael Scofield in z'n machinima's heb je daar last van, wat denk ik bij jullie niet het geval is. Goed gevonden Dotz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2010 Leuk gevonden, helaas werkt dit niet in GTA San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2010 Leuk gevonden, helaas werkt dit niet in GTA San Andreas Maakt niet uit, ik heb die game al jaren niet meer aangeraakt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Alleen als je zo bezopen rijd als Michael Scofield in z'n machinima's heb je daar last van, wat denk ik bij jullie niet het geval is. Goed gevonden Dotz! Waar slaat dat nou weer op dan? Het is algemeen bekend dat de Banshee slechter stuurt dan bijv. een politie-auto, waardoor overstuur gemakkelijk wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Maar de banshee is toch niet oncontroleerbaar? Ik vind de banshee een fijne wagen hoor! En je moet toch erg lomp rijden om een wagen kapot te krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.