Jump to content

[New] Laptop


Tomeken

Recommended Posts

Budget: Ik heb geen verstand van computers en weet dus ook niet wat de prijzen zijn.

Doel: Er moeten enkele zwaare programma's op geinstalleerd worden zoals AutoCAD, LabVIEW, ... en ik zou willen dat die laptop niet te traag begint te worden als er enkele programma's op hetzelfde moment openstaan.

Desktop of laptop: Laptop

Merk pc of samengesteld: /

Benodigde randapparatuur: Een muis, maar die koop ik wel eens apart.

Besturingssysteem: Windows 7?

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Euh, hp mss?

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Een laptop dus.

Extra koeling (voor overklokken)?: Wat is overklokken?

Gamen ga ik er niet mee doen. Dus een topding moet het niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid met Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel bedoelen ze het merk van de grafische kaart

en niet een merk van laptop zelf knipoog.gif

en om het even over het merk te hebben zou ik geen HP nemen maar kiezen voor Asus want uit onderzoek is gebleken dat bij HP wel 25,6% van de laptops binnen de 3 jaar kapot is net zoals Acer (23,3%), Gateway (23,5%) en bij Asus maar 15,6 %, bij Toshiba 15,7% bij, Sony 16,8%. bron

(tenzij je geen laptop wilt die lang meegaat)crazy.gif

MVG,

woodyzwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Voor 800 euro kan je zeker iets moois kopen. Zoals woody al zei: Asus! Die zijn echt goed te betalen en het is zo belangrijk dat je geen gezeik met je laptop krijgt als je em voor school gebruikt. Ik had een Acer, die ging binnen de kortste keren kapot. Daarna mocht ik een nieuwe uitzoeken en toen wou die verkoper me weer een acer meegeven of een packard bell. Dat ging em niet worden uiteraard en nu heb ik een asus waar ik al 2 jaar probleemloos van geniet!

Ik denk dat je voor jezelf de volgende afweging moet maken:

licht of groot?