Jump to content

(MAC)Backup programma


Royboow

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik ben opzoek naar een (gratis) Backupprogramma, het liefst op een internetserver, aangezien mijn mac langzaam aan aan het overlijden is

Dropbox is geen idee, want ik moet er 180 PSD bestanden en 173 JPEGbestanden opzetten,

Alsvast bedankt

RoyBoow

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets heet een "USB-Stick", of "externe Hardeschijf". Gratis online back-up servers bestaan overigens zover ik weet niet, en dat is nog logisch ook. Welke idioot gaat nou weer servers kopen alleen zodat jij jouw rommel daar neer kunt planten? Het enige wat je zou kunnen doen, is meerdere (hotmail) emails naar jezelf sturen, je kunt namelijk 10MB per bericht naar jezelf sturen. Have fun!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets heet een "USB-Stick", of "externe Hardeschijf". Gratis online back-up servers bestaan overigens zover ik weet niet, en dat is nog logisch ook. Welke idioot gaat nou weer servers kopen alleen zodat jij jouw rommel daar neer kunt planten? Het enige wat je zou kunnen doen, is meerdere (hotmail) emails naar jezelf sturen, je kunt namelijk 10MB per bericht naar jezelf sturen. Have fun!

Kost allemaal geld, en dat heb ik op dit moment helaas niet, dan verlies ik het maar, aangezien hotmail ook weinig zin heb omdat dat teveel tijd kost. Ik hoorde dat je ook dingen op een DVD kan branden, dus in mijn volgende vraag, is dit mogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel OSX heb je? Met 10.5 en 10.6 kan je namelijk Time Machine gebruiken. Enigste wat je nodig hebt is een externe HD en het programma doet alles verder zelf. Een USB-stick van paar GB kost tegenwoordig ook niet echt veel als je te weinig hebt voor een HDD. DVD is trouwens wel onbetrouwbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel OSX heb je? Met 10.5 en 10.6 kan je namelijk Time Machine gebruiken. Enigste wat je nodig hebt is een externe HD en het programma doet alles verder zelf. Een USB-stick van paar GB kost tegenwoordig ook niet echt veel als je te weinig hebt voor een HDD. DVD is trouwens wel onbetrouwbaar.

Ik heb OS 10.4 :$

Ik ga eerst naar tjechie, ik kijk daar wel voor een stickie, en anders zal de dvd maar moeten,

Iedereen alvast heel erg bedankt voor de hulp

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...