Jump to content

[RDR] Undiscovened outfit


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik weet niet hoe ik die Undiscovened outfit krijg. Er staat ook niks wat je moet doen. Hoe krijg ik die? Ik weet ook niet of het de orginele naam ervan is maar het ziet er hetzelfde uit als de Duster coat aan de vorm te zien, want kleur of zo zie ik niet want het is nog zwart. Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de "Legend of the West" outfit hiervoor moet je de 4 Legend of the West challenges voltooien: Sharpshooter, Survivalist, Treasure hunter, Master hunter.

Ik hoop dat dit je helpt. blij.gif

Hmm, ja, hoe begin ik daarmee? En hoe zie je of je die dingen al gehaald hebt? Want volgens mij heb ik sommige al wel eens gezien dat het spel zei dat ik een challenge heb gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals gezegd, door challenges te voltooien. Als je er enkele (weet niet hoeveel) voltooit op lvl 10, zal de outfit verschijnen. Je unlockt hem door alle challenges op lvl 10 te voltooien, dacht ik uit m'n hoofd. ( je krijgt dan de melding dat je een "True Legend Of The West" bent, en kan de daar bijbehorende outfit dragen.)

Edit: Je challenges kun je bekijken door naar Start > Journal > Challenges te gaan.

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals gezegd, door challenges te voltooien. Als je er enkele (weet niet hoeveel) voltooit op lvl 10, zal de outfit verschijnen. Je unlockt hem door alle challenges op lvl 10 te voltooien, dacht ik uit m'n hoofd. ( je krijgt dan de melding dat je een "True Legend Of The West" bent, en kan de daar bijbehorende outfit dragen.)

Moet ik deze dingen 10 keer doen?

Sharpshooter - start by shooting a bird

Master Hunter - start by skinning a coyote

Survivalist - start by picking a Wild Feverfew

Treasure Hunter - start by saving a treasure hunter in a random encounter

En het belangrijkste, kan ik er gewoon tussendoor bij saven of moet dit net als bij die andere outfit binnen 24 gameuur?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ze zijn niet 10x hetzelfde. Zodra je level 1 voltooid, unlock je level 2. Daarna ga je naar level 3 etc. Ze worden steeds een stapje moeilijker en uitdagender.

Oke, na, ik ben nou Coyotes aan het neerschieten en skinnen dus we zien wel wat daar van komt. En nogmaals deze vraag, kan ik tussendoor saven of moet het binnen 24 gameuur?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het doen wanneer het jou uitkomt. Je doet nu bijvoorbeeld 2 coyote's, morgen 3, etc. Dat maakt niks uit. Als je bij je challenge op driehoekje drukt (PS3, 360 weet ik niet) krijg je extra info te zien over hoever je bent. In dit geval hoeveel coyote's je geschoten en geskinned hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het doen wanneer het jou uitkomt. Je doet nu bijvoorbeeld 2 coyote's, morgen 3, etc. Dat maakt niks uit. Als je bij je challenge op driehoekje drukt (PS3, 360 weet ik niet) krijg je extra info te zien over hoever je bent. In dit geval hoeveel coyote's je geschoten en geskinned hebt.

7 Coyote's. Maar met birds, bedoelen ze daar ook owls en songbirds bij? Gewoon alle vogels of is het appart? Dit moet voor: Sharpshooter - start by shooting a bird

En moet ik dieren altijd skinnen of alleen neerschieten??

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag elke vogel zijn. yep.gif

En skinnen is niet nodig (tenzij het gevraagd wordt). knipoog.gif

Wordt het nu gevraagd? Ik heb net 37 veren gepakt bij vogels schieten maar ik krijg niet door of ik een level hoger ben of zo bij Sharpshooter - start by shooting a bird. Ik gebruik trouwens een normale rifle, geen sniper of zo. Is dat erg?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Om de challenge te starten, moet je een vliegende vogel neerschieten. Dan ben je level 1. Dan moet je 5 willekeurige vogels neerschieten. (let op, ze moeten wel vliegen!) Zodra je dat gedaan hebt, zal je bij level 2 belanden. Zoal al eerder gezegd kan je je voortgang bijhouden door naar Start > Journal > Challenges te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de challenge te starten, moet je een vliegende vogel neerschieten. Dan ben je level 1. Dan moet je 5 willekeurige vogels neerschieten. (let op, ze moeten wel vliegen!) Zodra je dat gedaan hebt, zal je bij level 2 belanden. Zoal al eerder gezegd kan je je voortgang bijhouden door naar Start > Journal > Challenges te gaan.

Daar staat niks over vogels dood schieten. Daar staat dat ik 5 konijnen moet dood schieten. Ik ben die lijst nu aan het volgen, ik doe gewoon wat er staat en we zien wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...