Jump to content

9e Corporation verkiezing


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    16

  • Grand Theft Auto TOM

    13

  • ThunderDuck

    11

  • Mark5000

    10

De Uitslag

Ronde 1

In de eerste ronde namen alle gangs het tegen elkaar op.

Op een gedeelde 5e/6e plaats komen The Underground en Unlimited Edition, beiden hebben 4 stemmen gekregen.

Op de 4e plaats staat De Wilde Ganzen, met 12 stemmen.

Op plaats 3 staat Gold Rush, met 18 stemmen.

Vervolgens kwam, zoals reeds bekend, Universal Inc, met 20 stemmen.

De winnaar van de eerste ronde is The Covesight Community, met 21 stemmen.

Ronde 2

In de tweede ronde nam de nummer 2 van de eerste ronde, Universal Inc, het op tegen de huidige corporation Beat Down. Hierbij heeft Universal Inc 41 stemmen gehaald, Beat Down had er 35. Deze ronde is dus gewonnen door Universal Inc.

Beat Down, erg jammer, jullie zijn lang corporation geweest. Wie weet krijgen jullie in de toekomst jullie plekje terug. Jullie blijven nog 1 week een corporation, zodat jullie niet gelijk het subforum kwijt zijn. Dan hebben jullie nog een week om bepaalde dingen te regelen. Als jullie hulp nodig hebben van een admin (bijvoorbeeld voor het samenvoegen van topics), hoor ik het wel.

Gold Rush, ook voor jullie zal dit een zure appel zijn. Jullie hebben het net niet gehaald. Niet getreurd, het zal dit keer niet meer zo lang duren voordat er weer corporation verkiezingen zijn.

Bij deze wil ik The Covesight Community en Universal Inc feliciteren met het behalen van het corporation-schap. Ik zal jullie gelijk deze rechten toekennen. Van harte, het is nu aan jullie om te laten zien dat jullie corporation waardig zijn! :dans:

Zal de award-skin eraf halen, zodat jullie zelf de uitslagen kunnen zien. Het was leuk om dit te organiseren. Dit was uw commentator, over en uit. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zuur dat we uiteindelijk net twee stemmen tekort kwamen, maar ik vind het al een hele prestatie dat we als gang die net anderhalve maand bestaat, al zoveel stemmen gekregen hebben. Iedereen die op ons gestemd heeft: bedankt! :tu:

Universal Inc. en Covesight, heel veel succes en plezier met jullie nieuwe status en subforum! :tu:

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas.. Maar we zijn wél de nieuwste gang die zo hoog is geëindigd, wat toch maar aangeeft hoe dichtbij we zaten. Laten we hopen dat we bij de volgende verkiezing we hoger eindigen. Felicitaties aan de twee gangs en inmiddels Corporations, jullie zijn zeker verdiende winnaars!

Om de verkiezingen af te sluiten wil ik iedereen wel even uitnodigen aan de zoektocht mee te doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...