Jump to content

Terreurdreiging van de taliban tegen Nederland

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag is er een filmpje opgedoken waarin een belangrijke man van de taliban, genaamd Wali-ur Rehman, een dreiging doet richting Nederland. Hij zegt dingen als "Nederland zal boeten" en dat Nederland de Islam belachelijk maakt.

Wat denken jullie van deze dreiging?

89714190a.jpg

Bewerkt: door Bierbuikje
  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ferrigno

25

• GolfG60

17

• Teh_Ninja

16

• flippie13

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wanneer ze geen ICBM's hebben, kan het me echt geen reet schelen. Het zijn een stelletje boeren die denken dat ze heel wat zijn met hun AK's. We kunnen ze op hun eigen land aan, laat staan wanneer ze hier komen. Maar waarschijnlijk komt het niet zo ver. Te weinig geiten hier.

Geplaatst:

Ik vind dat hier aandacht aan moet worden besteedt, maar ik wacht verder af. :puh:

Geplaatst:

Laat ze lekker lullen, als ze toch wat uitvreten dan moet je ze maar lekker bij hun ballen opknopen.

Stelletje idioten.

Geplaatst:

Wanneer ze geen ICBM's hebben, kan het me echt geen reet schelen. Het zijn een stelletje boeren die denken dat ze heel wat zijn met hun AK's. We kunnen ze op hun eigen land aan, laat staan wanneer ze hier komen. Maar waarschijnlijk komt het niet zo ver. Te weinig geiten hier.

Als ze willen kunnen ze zo heur. Niet het complete land overnemen, maar er kunnen met gemak (veel) onschuldige doden vallen.

En ik denk dat het wel meevalt.

Geplaatst:

Weet je zeker dat je de goede foto's hebt? Het lijken net Afghaanse bakkers met die hoeden. schater.gif

Maarja geen aandacht besteden aan dit, dat doet de AIVD wel.

Geplaatst:

De kracht achter het terrorisme is het creëren van angst. Laten we ze die kracht niet geven.

Ben ik met je eens, als we allemaal gaan lopen angsthazen toon je juist zwakte.

Geplaatst:

Eens in de zoveel tijd komen ze weer eens met zo'n bericht he.. pff, het begint nu wel te wennen eigenlijk :zz: Moeten we het nog serieus nemen? Hoeveel berichten gaan er nog volgen? :zz:

Geplaatst:

Op zich vind ik het goed dat ze er aandacht aan besteden, maar ik ga mee in de gedachte dat we ons niet bang moeten laten maken. Er zouden al eens eerder concrete aanwijzingen voor aanslagen geweest zijn; tanks blokkeerden de tunnels en overal lagen sluipschutters, maar er gebeurde niks. Ik denk dat het goed is dat bepaalde diensten zich er mee bezig houden, daar worden ze tenslotte voor betaald, maar ik zal er niet minder van slapen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...