Bierbuikje Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 (bewerkt) Vandaag is er een filmpje opgedoken waarin een belangrijke man van de taliban, genaamd Wali-ur Rehman, een dreiging doet richting Nederland. Hij zegt dingen als "Nederland zal boeten" en dat Nederland de Islam belachelijk maakt. Wat denken jullie van deze dreiging? Bewerkt: 1 oktober 2010 door Bierbuikje Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 laat het maar komen, heb je het iig gehad Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Wanneer ze geen ICBM's hebben, kan het me echt geen reet schelen. Het zijn een stelletje boeren die denken dat ze heel wat zijn met hun AK's. We kunnen ze op hun eigen land aan, laat staan wanneer ze hier komen. Maar waarschijnlijk komt het niet zo ver. Te weinig geiten hier. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 zoals het gezegde gaat; 'Blaffende honden bijten niet' Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik vind dat hier aandacht aan moet worden besteedt, maar ik wacht verder af. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Laat ze lekker lullen, als ze toch wat uitvreten dan moet je ze maar lekker bij hun ballen opknopen. Stelletje idioten. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Wanneer ze geen ICBM's hebben, kan het me echt geen reet schelen. Het zijn een stelletje boeren die denken dat ze heel wat zijn met hun AK's. We kunnen ze op hun eigen land aan, laat staan wanneer ze hier komen. Maar waarschijnlijk komt het niet zo ver. Te weinig geiten hier. Als ze willen kunnen ze zo heur. Niet het complete land overnemen, maar er kunnen met gemak (veel) onschuldige doden vallen. En ik denk dat het wel meevalt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 De kracht achter het terrorisme is het creëren van angst. Laten we ze die kracht niet geven. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Weet je zeker dat je de goede foto's hebt? Het lijken net Afghaanse bakkers met die hoeden. Maarja geen aandacht besteden aan dit, dat doet de AIVD wel. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 De kracht achter het terrorisme is het creëren van angst. Laten we ze die kracht niet geven. Ben ik met je eens, als we allemaal gaan lopen angsthazen toon je juist zwakte. Reageren
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Eens in de zoveel tijd komen ze weer eens met zo'n bericht he.. pff, het begint nu wel te wennen eigenlijk Moeten we het nog serieus nemen? Hoeveel berichten gaan er nog volgen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Het mooie is altijd dat ze ook maar gewoon wat uit de nek lullen. Over welke wet tegen de Islam heeft die kerel het? xD Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 (bewerkt) Buuuuuurrrrrkaverbod (). Bewerkt: 1 oktober 2010 door Gijsso Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Op zich vind ik het goed dat ze er aandacht aan besteden, maar ik ga mee in de gedachte dat we ons niet bang moeten laten maken. Er zouden al eens eerder concrete aanwijzingen voor aanslagen geweest zijn; tanks blokkeerden de tunnels en overal lagen sluipschutters, maar er gebeurde niks. Ik denk dat het goed is dat bepaalde diensten zich er mee bezig houden, daar worden ze tenslotte voor betaald, maar ik zal er niet minder van slapen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.