Jump to content

Terreurdreiging van de taliban tegen Nederland


Bierbuikje

Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    25

  • GolfG60

    17

  • Teh_Ninja

    16

  • flippie13

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buuuuuurrrrrkaverbod (:dans:).

Walgelijk verbod. Het is gewoon een beperking van je rechten en vrijheden.

Ik vind het niet meer dan logisch. Kan je van alles flikken zonder dat iemand weet dat jij het bent. Ik vind het logisch dat je niets mag dragen wat je gezicht bedekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer Burka vind zich heel wat volgens mij met zijn mede burkas,

Hij maakt van een muis een olifant, hun hebben toch HUN eigen landen? er zijn zat landen waar die moslims terecht kunnen.

En dan nog Wilders wil de moslims niet dood maar niet in nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Buuuuuurrrrrkaverbod (:dans:).

Walgelijk verbod. Het is gewoon een beperking van je rechten en vrijheden.

Een boerka is vergelijkbaar met een bivakmuts, wat betreft het feit dat het alles verhult. Een boerka verhult zelfs meer. Dus als je geen bivakmuts op mag lijkt het mij nogal wiedes dat je ook geen boerka aan mag.

Link to comment
Delen op andere websites

Buuuuuurrrrrkaverbod (:dans:).

Walgelijk verbod. Het is gewoon een beperking van je rechten en vrijheden.

Dat die dekgeiten maar zonder burka lopen, verdomme, ze wonen in Nederland, niet in die zandbak daarachter waar het zelfs niet meer normaal is.

Hier lopen ze met jurken, burka's en kopdoeken en daar rennen ze met normale kledij en bikini's rond.

Geen burka verbod is pas een beperking op rechten, je hebt het recht om te zien wie er voor je neus staat en niet achter een tapijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Buuuuuurrrrrkaverbod (:dans:).

Walgelijk verbod. Het is gewoon een beperking van je rechten en vrijheden.

Dat die dekgeiten maar zonder burka lopen, verdomme, ze wonen in Nederland, niet in die zandbak daarachter waar het zelfs niet meer normaal is.

Hier lopen ze met jurken, burka's en kopdoeken en daar rennen ze met normale kledij en bikini's rond.

Geen burka verbod is pas een beperking op rechten, je hebt het recht om te zien wie er voor je neus staat en niet achter een tapijt.

Zo. En dan nu een bavaria.

OT:

Gewéldig, laat die geitenneukers maar komen, waarschijnlijk weten ze Nederland niet eens te vinden. En met welke middelen wouden ze tegen ons strijden? Paar duizend manschappen hierheen vervoeren gaat niet zo 1 2 3 (Of hebben die gasten complete vliegvelden in hun handen?) en alle 9/11 style gaat ook niet lukken door de strenge beveiliging nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een boerka is vergelijkbaar met een bivakmuts, wat betreft het feit dat het alles verhult. Een boerka verhult zelfs meer. Dus als je geen bivakmuts op mag lijkt het mij nogal wiedes dat je ook geen boerka aan mag.

Een bivakmuts dragen is dan ook niet landelijk verboden. Het kan slecht in een APV van een gemeente staan, maar dan vallen boerka's er ook (bijna) altijd onder.

Dat die dekgeiten maar zonder burka lopen, verdomme, ze wonen in Nederland, niet in die zandbak daarachter waar het zelfs niet meer normaal is.

Hier lopen ze met jurken, burka's en kopdoeken en daar rennen ze met normale kledij en bikini's rond.

Geen burka verbod is pas een beperking op rechten, je hebt het recht om te zien wie er voor je neus staat en niet achter een tapijt.

Let ten eerste eens op je toon hé.

Ten 2e, degenen die hier een boerka dragen zullen als ze in hun thuisland echt niet om een bikini rond heur.

Dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Ik kan net zo goed zeggen dat ik het recht heb om iemand lelijke kop niet te hoeven zien, en dat die maar een zak over zijn kop moet trekken. Je bent toch baas over je eigen lichaam? Je mag toch verdomme zelf wel bepalen wat je draagt. Al die bemoeienis van de overheid.

Gewéldig, laat die geitenneukers maar komen, waarschijnlijk weten ze Nederland niet eens te vinden. En met welke middelen wouden ze tegen ons strijden? Paar duizend manschappen hierheen vervoeren gaat niet zo 1 2 3 (Of hebben die gasten complete vliegvelden in hun handen?) en alle 9/11 style gaat ook niet lukken door de strenge beveiliging nu.

Een paar sporttassen vol met explosieven in het ov af laten gaan zorgt al voor aardig wat doden heur.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier een paar termen langskomen waarvan ik persoonlijk denk dat ze niet kunnen, en ik hoop dat degenen die ze gebruiken ook beseffen dat beledigen hier niet op z'n plaats is.

In principe ben ik tegen een burkaverbod. Hoe mensen zich kleden in hun eigen privé-omgeving, dat maakt mij niet uit, dat moet ieder voor zich weten. Maar ik ben tegen gezichtsverhullende kleding in openbare ruimten. Ik vind het belangrijk om te zien wie er voor me staat. Dat moslims hun tradities hier in Nederland willen voortzetten vind ik prima, maar dat mag niet botsen met de Nederlandse regelgeving, normen en waarden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat die dekgeiten maar zonder burka lopen, verdomme, ze wonen in Nederland, niet in die zandbak daarachter waar het zelfs niet meer normaal is.

Hier lopen ze met jurken, burka's en kopdoeken en daar rennen ze met normale kledij en bikini's rond.

Geen burka verbod is pas een beperking op rechten, je hebt het recht om te zien wie er voor je neus staat en niet achter een tapijt.

Let ten eerste eens op je toon hé.

Ten 2e, degenen die hier een boerka dragen zullen als ze in hun thuisland echt niet om een bikini rond heur.

Dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Ik kan net zo goed zeggen dat ik het recht heb om iemand lelijke kop niet te hoeven zien, en dat die maar een zak over zijn kop moet trekken. Je bent toch baas over je eigen lichaam? Je mag toch verdomme zelf wel bepalen wat je draagt. Al die bemoeienis van de overheid.

Nee, ik ben zelf bv. in Turkije geweest, en het volk daar is een stuk vriendelijker dan het meeste volk dat hier zit.

Als je je mening uit en het staat ze niet aan, ben je direct een racist en discrimineer je, en zelf liggen ze kakken en Nederlands kaaskoppen te noemen en de helft brult wat voor 'kutland' Nederland wel niet is.

En dat laatste, dat slaat wel wat op, volgens de wet moet je herkenbaar zijn, bivakmutsen zijn ook verboden, dus waarom een boerka niet?

Zo willen ze voorkomen dat mensen dingen gaan doen en dat ze niet herkenbaar zijn en dus ongestraft ervandoor gaan.

Wat zou jij ervan vinden als ik je op je kop mep met een boerka op, wat wil je doen dan, aangifte doen, hoe? je weet niet eens wie er onder dat deken zit, staat er soms een labeltje gestikt met diegene naam erin?

Ze hadden het al eerder moeten verbieden.

En nu staat het de moslims niet aan omdat het niet volgens hun regeltjes gaat, en guess what, we krijgen gelijk bedreigingen met terroristische aanslagen op onze kop, dat toont wel hoeveel (de meeste) ze kunnen hebben en dat er zijn die niet dankbaar zijn voor de onderdak en eten dat ze hier krijgen.

Ik heb niks tegen Marokkanen, Turken etc. zolang ze maar werken en zich aanpassen, voor die mensen heb ik respect, voor die straatschoffies en talibaardjes heb ik geen respect en mogen zo de zee in geplempt worden.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

In Nederland heb je bepaalde regels en voorwaarden, of je het er mee eens bent of niet je zult je er aan moeten houden. Dit heb je in ieder land, zelfs in bedrijfen.

Zelf heb ik geen probleem met burka's, het hoort bij hun geloof en zij vinden het prettig.

Toch begrijp ik dat het belangrijk is dat mensen herkenbaar moeten zijn, zij dus ook, dus vreemd vind ik een burka verbod ook niet. Het is het natuurlijk complete onzin dat Nederland hiermee de islam belachelijk maakt. Het is ons land, wij hebben onze regels, ze mogen eigenlijk blij wezen dat Nederland zo'n gastvrij land is en deze mensen begeleiden naar een goede toekomst, extra onderwijs geven en zo veel mensen al toelaten in dit kleine land. Zijn wij Nederlands daar ook zo welkom?

Een bedreiging zoals deze mag de overheid zeker wel serieus nemen. Wees scherp en voorkom aanslagen, maar ga niet te serieus in op deze belachelijke vertoning van de Taliban.

Link to comment
Delen op andere websites

Een boerka is vergelijkbaar met een bivakmuts, wat betreft het feit dat het alles verhult. Een boerka verhult zelfs meer. Dus als je geen bivakmuts op mag lijkt het mij nogal wiedes dat je ook geen boerka aan mag.

Een bivakmuts dragen is dan ook niet landelijk verboden. Het kan slecht in een APV van een gemeente staan, maar dan vallen boerka's er ook (bijna) altijd onder.

Dat die dekgeiten maar zonder burka lopen, verdomme, ze wonen in Nederland, niet in die zandbak daarachter waar het zelfs niet meer normaal is.

Hier lopen ze met jurken, burka's en kopdoeken en daar rennen ze met normale kledij en bikini's rond.

Geen burka verbod is pas een beperking op rechten, je hebt het recht om te zien wie er voor je neus staat en niet achter een tapijt.

Let ten eerste eens op je toon hé.

Ten 2e, degenen die hier een boerka dragen zullen als ze in hun thuisland echt niet om een bikini rond heur.

Dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Ik kan net zo goed zeggen dat ik het recht heb om iemand lelijke kop niet te hoeven zien, en dat die maar een zak over zijn kop moet trekken. Je bent toch baas over je eigen lichaam? Je mag toch verdomme zelf wel bepalen wat je draagt. Al die bemoeienis van de overheid.

Gewéldig, laat die geitenneukers maar komen, waarschijnlijk weten ze Nederland niet eens te vinden. En met welke middelen wouden ze tegen ons strijden? Paar duizend manschappen hierheen vervoeren gaat niet zo 1 2 3 (Of hebben die gasten complete vliegvelden in hun handen?) en alle 9/11 style gaat ook niet lukken door de strenge beveiliging nu.

Een paar sporttassen vol met explosieven in het ov af laten gaan zorgt al voor aardig wat doden heur.

Serieus 't lijkt wel alsof je gewoon een voorstander bent van een aanval op nederland hoe je reageert op dit alles :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...