Flashingdemon666 Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Eigelijk is het de schuld van de Duiters, als de Duitsers vroeger niet al die joden hadden vermoord. Dan waren er geen joden uit europa naar israel gestuurt door de amerikanen en britten. Ik begrijp de palastijnen wel een beetje, maar kwaad met kwaad vergoeden is nooit goed. Wanneer leggen de moslims het er eens een keer bij neer, dan worden ze mischien over 30 a 40 jaar serieus genomen. Zou jij het leuk vinden als jou land wordt afgepakt? de zionisten (israeliers) pakken straat voor straat ze kopen zomaar de huizen van de arabieren zonder toestemming en worden uit huis gezet Dat conflict gaat wel een heel stuk dieper dan jij nu uitlegt. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Even de Boerka af doen, goh, wat zou de reden zijn om zo'n sluier te dragen denk je? Het gaat me er niet om waarom ze die boerka dragen, maar om de vrijheid te hebben van het aantrekken wat je zelf wil. Daarnaast is het vaak niet dat het van de Koran moet, maar omdat hun man dat wilt, anders had je heel veel Boerka's gehad of helemaal geen. Enkel speculatie, kan je niet hard maken. Daarnaast is zo'n ding gevaarlijk voor veel mensen, wat denk je zelf als zo'n zwart spook op de fiets rond scheurt, die ziet geen hand voor ogen door die brievenbus, die wordt vroeg of laat voor d'r flikker opgereden omdat ze niet eens naar links of rechts kan kijken. Geld voor alcohol, (soft)drugs, helmen en mp3 spelers met hoofdtelefoons/oordopjes ook. Al die dingen belemmeren je in het verkeer. Geen reden om het te verbieden toch? Maar dus als ik een wapen wil dragen mag dat ook, terwijl het een verboden middel is? Als het gewoon om een reden is verboden heb je dat te respecteren, ook al is het voor je geloof, ze doen alsof ze alles puntje precies doen wat erin staat, en als je het toch draagt en een boete krijgt of opgepakt wordt moeten ze niet gaan huilen, eigen schuld. Zichtbaar mag je geen enkel wapen publiekelijk bij je hebben. Omdat dit verboden is. Zie de wapenwet maar eens. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Maar dus als ik een wapen wil dragen mag dat ook, terwijl het een verboden middel is? Als het gewoon om een reden is verboden heb je dat te respecteren, ook al is het voor je geloof, ze doen alsof ze alles puntje precies doen wat erin staat, en als je het toch draagt en een boete krijgt of opgepakt wordt moeten ze niet gaan huilen, eigen schuld. Zichtbaar mag je geen enkel wapen publiekelijk bij je hebben. Omdat dit verboden is. Zie de wapenwet maar eens. Al was het niet zichtbaar en bond je er 40 doeken omheen. Ieder wapen is verboden. Als je toevallig gefouilleerd wordt laat de politie je niet gaan. Reageren
St.Jimmy Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Nee, maar je mag ook niet illegaal downloaden. En downloaden doe je thuis, niet op straat Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Even de Boerka af doen, goh, wat zou de reden zijn om zo'n sluier te dragen denk je? Het gaat me er niet om waarom ze die boerka dragen, maar om de vrijheid te hebben van het aantrekken wat je zelf wil. Als er iemand voorn jouw deur staat te bellen ergens om 10 uur 's avonds, en die persoon heeft een bivak muts op, dan voel jij je ook niet 100% veilig en neem je vast wel maatregelen (zoals telefoon bij de hand houden of de deur niet eens openen). Als er iemand om het zelfde tijdstip helemaal gesluierd (Boerka noemen ze het ook wel) voor jouw deur staat, dan doe je wel met een scheve grijns op je gezicht open zonder menig maatregel te hebben getroffen? En als jij een winkel inloopt met een bivakmuts, pfooee, das uit den boze heuwr, maar een Boerka mag dan weer wel? Zie je dat het allemaal een beetje tegen elkaar aan het botsen is? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 (bewerkt) Hier is zoiezo niks te doen aan deze dreiging, alleen de veiligheid verscherpen En goed oppassen weet je, de taliban zijn strijders ze zullen het nooit opgeven ik ben wel tegen ze maargoed, het zijn niet zomaar boeren met ak's die zijn nu inmiddels dood. De egte veteranen niet Bewerkt: 4 oktober 2010 door Mocrosahbi Reageren
Tomeken Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Even de Boerka af doen, goh, wat zou de reden zijn om zo'n sluier te dragen denk je? Het gaat me er niet om waarom ze die boerka dragen, maar om de vrijheid te hebben van het aantrekken wat je zelf wil. Jaja, net zoals er vaak geroepen wordt dat het vrijheid van godsdienst is, maar er staat nergens in de Koran dat een burka verplicht is. Daarnaast is zo'n ding gevaarlijk voor veel mensen, wat denk je zelf als zo'n zwart spook op de fiets rond scheurt, die ziet geen hand voor ogen door die brievenbus, die wordt vroeg of laat voor d'r flikker opgereden omdat ze niet eens naar links of rechts kan kijken. Geld voor alcohol, (soft)drugs, helmen en mp3 spelers met hoofdtelefoons/oordopjes ook. Al die dingen belemmeren je in het verkeer. Geen reden om het te verbieden toch? Dus volgens jou mag men in Nederland zat of scheef van de drugs zich in het verkeer begeven. dat lijkt me niet. En volgens mij kan je nog altijd een helm en/of hoofdtelefoon niet vergelijken met een stuk textiel welke je volledige gezicht bedekt inclusief de ogen dmv een gaas. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 (bewerkt) Het gaat me er niet om waarom ze die boerka dragen, maar om de vrijheid te hebben van het aantrekken wat je zelf wil. Je kan niet iedereen de vrijheid geven om te doen en te staan zoals zijzelf willen, klaar. Het wordt echt wel met een reden evt. verboden hoor, dat doen ze niet om te pesten. Enkel speculatie, kan je niet hard maken. Nou, een gedeelte wel, omdat het niet in een Koran staat dat je het MOET dragen, in Turkije is een Boerka zelfs verboden op openbare plekken, dat zegt mij al genoeg. Geld voor alcohol, (soft)drugs, helmen en mp3 spelers met hoofdtelefoons/oordopjes ook. Al die dingen belemmeren je in het verkeer. Geen reden om het te verbieden toch? Waarom is alcohol in het verkeer verboden bij een bepaalde limiet? Helmen zijn er juist om je hoofd te beschermen. Maar een helm draait mee als je hem op hebt, doet een boerka dat, nope. Daarnaast heb je gelijk dat mp3 spelers belemmeren, maar niet je zicht, je hebt sneller het verkeer door met een mp3 speler op en niks hoort dan met een zicht van 10% door een boerka. Zichtbaar mag je geen enkel wapen publiekelijk bij je hebben. Omdat dit verboden is. Zie de wapenwet maar eens. Juist, en wat als een Boerka verboden is? Ik kan ook brullen, 'ze beperken mijn rechten door vuurwapens te verbieden', maar die dingen zijn niet voor niks verboden. Bewerkt: 4 oktober 2010 door GolfG60 Reageren
Nissan Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 GolfG60, alleen in het Westerse (dus moderne) deel van Turkije zijn boerka's verboden, en juist al het uitschot van de Oost kant komt hierheen -_-. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 In de categorie 'Waar lullen we over': het zijn toch ook maar een paar mensen die in Nederland een burka dragen? Maar toch, al vind ik het persoonlijk belachelijk dat ze bestaan, iedereen moet het in principe zelf weten, maar je weet niet wie er onder zit. Dan vind ik veiligheid belangrijker dan de extreme geloofsovertuiging van een persoon. Vrij voel je je toch al niet in zo'n ding maar wil je die 'vrijheid' wel, voel je vrij om terug naar Saoedi Arabië te gaan. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 GolfG60, alleen in het Westerse (dus moderne) deel van Turkije zijn boerka's verboden, en juist al het uitschot van de Oost kant komt hierheen -_-. Ja kan wel, ik las alleen dat het in openbare plekken verboden is dusja Reageren
Nissan Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Praat niet voordat je alle feiten kent. Niet dat niemand zich hier nooit schuldig aan maakt, maar kom. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Je kan niet iedereen de vrijheid geven om te doen en te staan zoals zijzelf willen, klaar. Het wordt echt wel met een reden evt. verboden hoor, dat doen ze niet om te pesten. Ze verbieden het vanwege de veiligheid. Maar die veiligheid maatregelen lopen imo gigantisch uit de hand. Nou, een gedeelte wel, omdat het niet in een Koran staat dat je het MOET dragen, in Turkije is een Boerka zelfs verboden op openbare plekken, dat zegt mij al genoeg. Dat zegt jou dat ze het van hun man moeten dragen? Waarom is alcohol in het verkeer verboden bij een bepaalde limiet? Helmen zijn er juist om je hoofd te beschermen. Maar een helm draait mee als je hem op hebt, doet een boerka dat, nope. Daarnaast heb je gelijk dat mp3 spelers belemmeren, maar niet je zicht, je hebt sneller het verkeer door met een mp3 speler op en niks hoort dan met een zicht van 10% door een boerka. Boerka's draaien niet mee? Die dingen draaien juist mee. Kijk maar eens hoe strak ze over je (bovenkant van het) hoofd zitten. Daarnaast is het verlies van gezichtsveld met een boerka als deze volgens mij verwaarloosbaar(als die er al is). Dat is bij mijn balaclava die net zo rond mijn ogen zit in ieder geval niet zo. Juist, en wat als een Boerka verboden is? Ik kan ook brullen, 'ze beperken mijn rechten door vuurwapens te verbieden', maar die dingen zijn niet voor niks verboden. Maar dat is ie niet. En wapens zijn een direct gevaar voor andere mensen, wel even iets anders dan een kledingstuk. Reageren
jaws123 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Maar hoe zie je dat iemand een wapen onder een boerka draagt dan? Niet dus, dat zie je niet. De metro aanslagen in europa waren gepleegt door mensen die een boerka droegen als vermomming, in Iran hebben vrouwen die een boerka dragen onder hun boerka een geweer. Dat zie je ook terug in waargebeurde films. De boerka is bijna overal in europa al verboden behalve hier, en het is mooi dat daar binnenkort verandering in komt. Het volgende kabinet word een kabinet waar rechts Nederland de vingers bij aflikt zoals Rutte zei. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Maar hoe zie je dat iemand een wapen onder een boerka draagt dan? Niet dus, dat zie je niet. De metro aanslagen in europa waren gepleegt door mensen die een boerka droegen als vermomming, in Iran hebben vrouwen die een boerka dragen onder hun boerka een geweer. Dat zie je ook terug in waargebeurde films. Waargebeurde films? Die zwaar geromantiseerde Hollywoodfilms? Het aantal vrouwen dat een geweer onder haar boerka draagt in Iran is volgens mij te verwaarlozen. En een film over een vrouw die geen wapen onder haar boerka draagt zou ook nog eens dood saai zijn . Daarnaast kan je onder een lange jas, of in een (sport)tas net zo goed een wapen verbergen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.