Mania-92 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Maar hoe zie je dat iemand een wapen onder een boerka draagt dan? Niet dus, dat zie je niet. De metro aanslagen in europa waren gepleegt door mensen die een boerka droegen als vermomming, in Iran hebben vrouwen die een boerka dragen onder hun boerka een geweer. Dat zie je ook terug in waargebeurde films. Waargebeurde films? Die zwaar geromantiseerde Hollywoodfilms? Het aantal vrouwen dat een geweer onder haar boerka draagt in Iran is volgens mij te verwaarlozen. En een film over een vrouw die geen wapen onder haar boerka draagt zou ook nog eens dood saai zijn . Daarnaast kan je onder een lange jas, of in een (sport)tas net zo goed een wapen verbergen. En als ik met een bivakmuts door de supermarkt loop? Dan word ik er waarschijnlijk door de beveiliging uitgesodemieterd. Dus het is niet zo raar dat als iemand met een Burka door de supermarkt loopt, of op dergelijke plekken, dat je er uitgebonjourd wordt. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 En als ik met een bivakmuts door de supermarkt loop? Dan word ik er waarschijnlijk door de beveiliging uitgesodemieterd. Dus het is niet zo raar dat als iemand met een Burka door de supermarkt loopt, of op dergelijke plekken, dat je er uitgebonjourd wordt. Daar ben ik dan ook niet tegen. Een winkelier mag iedereen er uit (laten) zetten imo. Reageren
Wesley Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Maar hoe zie je dat iemand een wapen onder een boerka draagt dan? Niet dus, dat zie je niet. De metro aanslagen in europa waren gepleegt door mensen die een boerka droegen als vermomming, in Iran hebben vrouwen die een boerka dragen onder hun boerka een geweer. Dat zie je ook terug in waargebeurde films. Waargebeurde films? Die zwaar geromantiseerde Hollywoodfilms? Het aantal vrouwen dat een geweer onder haar boerka draagt in Iran is volgens mij te verwaarlozen. En een film over een vrouw die geen wapen onder haar boerka draagt zou ook nog eens dood saai zijn . Daarnaast kan je onder een lange jas, of in een (sport)tas net zo goed een wapen verbergen. En als ik met een bivakmuts door de supermarkt loop? Dan word ik er waarschijnlijk door de beveiliging uitgesodemieterd. Dus het is niet zo raar dat als iemand met een Burka door de supermarkt loopt, of op dergelijke plekken, dat je er uitgebonjourd wordt. Eigenlijk best grappig om te zien dat Nederland zo corrupt is als de neten. Extreem veel regels botsen met elkaar. Bivakmuts mag je niet openbaar dragen, maar zo'n boerka mag wel. Maar als je een boerka zou verbieden, dan gaat het weer botsen met het feit dat hier in Nederland een vrijheid is van religie Het botst allemaal volledig met elkaar. Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Maar hoe zie je dat iemand een wapen onder een boerka draagt dan? Niet dus, dat zie je niet. De metro aanslagen in europa waren gepleegt door mensen die een boerka droegen als vermomming, in Iran hebben vrouwen die een boerka dragen onder hun boerka een geweer. Dat zie je ook terug in waargebeurde films. Waargebeurde films? Die zwaar geromantiseerde Hollywoodfilms? Het aantal vrouwen dat een geweer onder haar boerka draagt in Iran is volgens mij te verwaarlozen. En een film over een vrouw die geen wapen onder haar boerka draagt zou ook nog eens dood saai zijn . Daarnaast kan je onder een lange jas, of in een (sport)tas net zo goed een wapen verbergen. En als ik met een bivakmuts door de supermarkt loop? Dan word ik er waarschijnlijk door de beveiliging uitgesodemieterd. Dus het is niet zo raar dat als iemand met een Burka door de supermarkt loopt, of op dergelijke plekken, dat je er uitgebonjourd wordt. Eigenlijk best grappig om te zien dat Nederland zo corrupt is als de neten. Extreem veel regels botsen met elkaar. Bivakmuts mag je niet openbaar dragen, maar zo'n boerka mag wel. Maar als je een boerka zou verbieden, dan gaat het weer botsen met het feit dat hier in Nederland een vrijheid is van religie Het botst allemaal volledig met elkaar. ja dat is wel weer zo maar ik vind van wij moeten als we in dat land zijn aanpassen maar dan moeten hun dat ook doen Reageren
Dotz Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) De oplossing lijkt me even simpel als voor de hand liggend; gewoon terug doen! Bewerkt: 27 oktober 2010 door Dotz Reageren
viccard Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Eigenlijk is de taliban maar laf: Mensen doden die 0,000001% invloed hebben op de oorlog in Afghanistan. Laat ze dan politici doden met een slecht blond kapsel () Sirieus, oorlog is altijd slecht, religie nog meer. Ik denk dat het misschien toch beter is als de Taliban verslagen is, en er geen extreme Islam meer bestaat. Maar dan moet het ook ophouden met extreem christendom Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Eigenlijk is de taliban maar laf: Mensen doden die 0,000001% invloed hebben op de oorlog in Afghanistan. Laat ze dan politici doden met een slecht blond kapsel () Sirieus, oorlog is altijd slecht, religie nog meer. Ik denk dat het misschien toch beter is als de Taliban verslagen is, en er geen extreme Islam meer bestaat. Maar dan moet het ook ophouden met extreem christendom Dat gebeurt nooit who cares? Reageren
viccard Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Eigenlijk is de taliban maar laf: Mensen doden die 0,000001% invloed hebben op de oorlog in Afghanistan. Laat ze dan politici doden met een slecht blond kapsel () Sirieus, oorlog is altijd slecht, religie nog meer. Ik denk dat het misschien toch beter is als de Taliban verslagen is, en er geen extreme Islam meer bestaat. Maar dan moet het ook ophouden met extreem christendom Dat gebeurt nooit who cares? 50 jaar geleden was iedereen in het westen bang voor de communisten. Nu weet het gemiddelde kind niet eens meer wat Communisme is(tenzij hem dat op school wordt verteld) Nu zijn we allemaal(of gewoon veel mensen) bang voor "Extreme moslims". We zullen zien over 50 jaar Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Eigenlijk is de taliban maar laf: Mensen doden die 0,000001% invloed hebben op de oorlog in Afghanistan. Laat ze dan politici doden met een slecht blond kapsel () Wilders probeert juist er voor te zorgen dat dat soort idioten moeilijker in Nederland komen. Sirieus, oorlog is altijd slecht, religie nog meer. Ik denk dat het misschien toch beter is als de Taliban verslagen is, en er geen extreme Islam meer bestaat. Maar dan moet het ook ophouden met extreem christendom Waarneer heb jij voor het laatst christenen massaal duizenden mensen zien uitmoorden door middel van bomaanslagen in madrid en londen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Eigenlijk is de taliban maar laf: Mensen doden die 0,000001% invloed hebben op de oorlog in Afghanistan. Laat ze dan politici doden met een slecht blond kapsel () Sirieus, oorlog is altijd slecht, religie nog meer. Ik denk dat het misschien toch beter is als de Taliban verslagen is, en er geen extreme Islam meer bestaat. Maar dan moet het ook ophouden met extreem christendom Dat gebeurt nooit who cares? 50 jaar geleden was iedereen in het westen bang voor de communisten. Nu weet het gemiddelde kind niet eens meer wat Communisme is(tenzij hem dat op school wordt verteld) Nu zijn we allemaal(of gewoon veel mensen) bang voor "Extreme moslims". We zullen zien over 50 jaar Een gemiddeld kind leert ongeveer in de 1ste of de 2de van het middelbaar onderwijs wat communisme is, weten ze het niet dan is het toch echt eigen toedoen. En 0.0000001% van alle mensen die de Taliban doden zijn wel degelijk stuk voor stuk al meer waard dan die 0.000001% van jou. Als de taliban 1 soldaat heeft dood geschoten staat er niet altijd 1tje gelijk klaar om die te vervangen. Dat religie slecht is is meer een uit eigen oogpunt gezegd dan gebaseerd op feiten. Zelf ben ik ook van mening dat het niet altijd even handig is, maar mensen die streng gelovig zijn leven op de bijbel en zijn daar o zo dankbaar voor. Reageren
viccard Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Jeruzalem: 1099 Goed, tis lang geleden, so what? massamoord is massamoord. Toen de moslims de stad veroverden, lieten ze iedereen vrij weggaan Over het communisme, het was maar een voorbeeldje. @Flash, Wilders wil iedereen die moslim/allochtoon is het land uit gooien, omdat er een kans bestaat dat ze ooit iets opblazen. En JEEETJE, wat is die kans groot. Iedere allochtoon haat Nederland, dat is waarom ze hun land verlaten Natuurlijk moeten ze zich wel een beetje aanpassen, zoals ongelijkheid met vrouwen en homo's, maar dat is in Nederland ook niet perfect geregeld. Bewerkt: 28 oktober 2010 door viccard Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 @Flash, Wilders wil iedereen die moslim/allochtoon is het land uit gooien, omdat er een kans bestaat dat ze ooit iets opblazen. En JEEETJE, wat is die kans groot. Iedere allochtoon haat Nederland, dat is waarom ze hun land verlaten Natuurlijk moeten ze zich wel een beetje aanpassen, zoals ongelijkheid met vrouwen en homo's, maar dat is in Nederland ook niet perfect geregeld. Laat mij eens een citaat zien waarin hij dat zegt? Want Wilders heeft nooit gezegd dat alle moslims/allochtonen het land uit moeten. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Jeruzalem: 1099 Goed, tis lang geleden, so what? massamoord is massamoord. Toen de moslims de stad veroverden, lieten ze iedereen vrij weggaan Over het communisme, het was maar een voorbeeldje. @Flash, Wilders wil iedereen die moslim/allochtoon is het land uit gooien, omdat er een kans bestaat dat ze ooit iets opblazen. En JEEETJE, wat is die kans groot. Iedere allochtoon haat Nederland, dat is waarom ze hun land verlaten Natuurlijk moeten ze zich wel een beetje aanpassen, zoals ongelijkheid met vrouwen en homo's, maar dat is in Nederland ook niet perfect geregeld. Elke allochtoon? Jij moet eens opletten en opzoeken voordat je dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Reageren
Dylann. Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nederland bemoeit zich overal mee joh. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Nederland bemoeit zich overal mee joh. Zoals wat? Bewerkt: 28 oktober 2010 door -->nick<-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.