Dylann. Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nederland bemoeit zich overal mee joh. Zoals wat? Gewoon, wat Amerika doet. Doet Nederland ook Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nederland bemoeit zich overal mee joh. Zoals wat? Gewoon, wat Amerika doet. Doet Nederland ook Noem eens een voorbeeld op? Ik snap je post hier niet helemaal in dit topic. Reageren
viccard Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Jeruzalem: 1099 Goed, tis lang geleden, so what? massamoord is massamoord. Toen de moslims de stad veroverden, lieten ze iedereen vrij weggaan Over het communisme, het was maar een voorbeeldje. @Flash, Wilders wil iedereen die moslim/allochtoon is het land uit gooien, omdat er een kans bestaat dat ze ooit iets opblazen. En JEEETJE, wat is die kans groot. Iedere allochtoon haat Nederland, dat is waarom ze hun land verlaten Natuurlijk moeten ze zich wel een beetje aanpassen, zoals ongelijkheid met vrouwen en homo's, maar dat is in Nederland ook niet perfect geregeld. Elke allochtoon? Jij moet eens opletten en opzoeken voordat je dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Allright, moslim-allochtonen dan. Ik geef toe dat Wilders goede ideeen heeft, maar als je vraagt waarom, bijvoorbeeld meer blauw op straat, antwoordde hij met 'Zodat de Allochtonen criminaltiteit zal dalen' Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Allright, moslim-allochtonen dan. Ik geef toe dat Wilders goede ideeen heeft, maar als je vraagt waarom, bijvoorbeeld meer blauw op straat, antwoordde hij met 'Zodat de Allochtonen criminaltiteit zal dalen' Ook over moslim allochtonen heeft Wilders niet gezegd dat ze allemaal het land uit moeten. En dat 2e, geef me eens een link. Het lijkt me sterk dat hij dat gezegd heeft. Reageren
viccard Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Sorry, alleen op TV gezien. Ik geef toe dat ik vooral zeg wat het nieuws en talkshows wordt gezegt... Maar wat wil Wilders dan volgens jullie? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Criminele allochtonen de toegang tot Nederland weigeren. En daarnaast criminele allochtonen in NL (onder bepaalde voorwaarden) het land uitzetten. Reageren
viccard Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Ook allochtonen die een verblijfsvergunning hebben? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Ook allochtonen die een verblijfsvergunning hebben? Ja. Waarom niet? Bewerkt: 29 oktober 2010 door Cuban Gangster Reageren
Nissan Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Omdat je net zo goed je eigen land kan gaan verzieken? Reageren
Cheers. Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Omdat je net zo goed je eigen land kan gaan verzieken? Waarom doen we dat dan niet? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Waarom doen we dat dan niet? Omdat één groepering niet zomaar alle criminele allochtonen er uit kan zetten. Eerst moeten daar nieuwe wetten voor komen, en misschien nog oude wetten voor aangepast worden. Reageren
viccard Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 We hebben simpel het recht niet om mensen eruit te gooien die een verblijfsvergunning hebben. Doen we toch ook niet met andere mensen? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 We hebben simpel het recht niet om mensen eruit te gooien die een verblijfsvergunning hebben. Doen we toch ook niet met andere mensen? Dat zijn geen mensen, dat zijn criminelen. En criminelen van buitenlandse afkomst mag je lekker terug naar hun eigen land sturen om het daar maar te gaan verzieken, en niet hier. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 We hebben simpel het recht niet om mensen eruit te gooien die een verblijfsvergunning hebben. Doen we toch ook niet met andere mensen? Dat recht horen we wel te hebben, van allochtonen van welke komaf ook die zich hier niet kunnen gedragen mogen ze van mij part het verblijfsvergunning innemen en op het eerste vliegtuig naar huis zetten. Je bent welkom zolang je je hier gedraagt en je aanpast aan de Nederlandse cultuur, normen en waarden. Waarom zouden wij moeten gaan betalen voor de mensen die hier komen om hier vervolgens de crimineel te gaan uithangen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.