Jump to content

Terreurdreiging van de taliban tegen Nederland

Recommended Posts

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ferrigno

25

• GolfG60

17

• Teh_Ninja

16

• flippie13

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

We hebben simpel het recht niet om mensen eruit te gooien die een verblijfsvergunning hebben. Doen we toch ook niet met andere mensen?

Als de (oorspronkelijke) mensen het recht hebben om ze binnen te laten, hebben ze toch ook het recht om ze weer terug te sturen?

Je mag toch ook mensen in je huis laten en als je dat wilt ze er weer uit sturen?

Geplaatst:

We hebben simpel het recht niet om mensen eruit te gooien die een verblijfsvergunning hebben. Doen we toch ook niet met andere mensen?

Als de (oorspronkelijke) mensen het recht hebben om ze binnen te laten, hebben ze toch ook het recht om ze weer terug te sturen?

Je mag toch ook mensen in je huis laten en als je dat wilt ze er weer uit sturen?

Er is wel degelijk een verschil tussen een huis en een land.

Wat ik vind, dat we iedere crimineel gewoon op zichzelf moeten behandelen. En die rotjongens van 17 op brommertjes hebben over 10 jaar ook gewoon een vaste baan en gezin hoor, heeft gewoon met de leeftijd maken (Hoor mij, ik klink als een bejaarde :7 )

Geplaatst:

Wat ik vind, dat we iedere crimineel gewoon op zichzelf moeten behandelen. En die rotjongens van 17 op brommertjes hebben over 10 jaar ook gewoon een vaste baan, heeft gewoon met de leeftijd maken (Hoor mij, ik klink als een bejaarde :7 )

Geplaatst:

Wat ik vind, dat we iedere crimineel gewoon op zichzelf moeten behandelen. En die rotjongens van 17 op brommertjes hebben over 10 jaar ook gewoon een vaste baan, heeft gewoon met de leeftijd maken (Hoor mij, ik klink als een bejaarde :7 )

Of ze zitten in de drugs.

Mijn neef is doodgestoken geworden door een nigeriaan of hoe je dat schrijft, hij is al een keer eerder veroordeelt geworden voor verkrachting, alleen heeft hij nooit een celstraf gehad ervoor vanwege zijn oorlogs verleden, vertel mij eens, wil jij graag leven tussen dat soort volk dat zelfs onder zo'n misdaden ertussen uit kunnen knijpen?

Ze krijgen verdomme hier onderdak omdt het in hun eigen kutland een oorlog uitbreekt, en als ze iets flikken kunnen ze er hier ook ermee tussen uit knijpen.

Daarom vind ik dat we het recht hebben om mensen eruit te zetten, zo'n mensen verdienen het niet om hier te leven

Geplaatst:

Mijn neef is doodgestoken geworden door een nigeriaan of hoe je dat schrijft, hij is al een keer eerder veroordeelt geworden voor verkrachting, alleen heeft hij nooit een celstraf gehad ervoor vanwege zijn oorlogs verleden, vertel mij eens, wil jij graag leven tussen dat soort volk dat zelfs onder zo'n misdaden ertussen uit kunnen knijpen?

Ze krijgen verdomme hier onderdak omdt het in hun eigen kutland een oorlog uitbreekt, en als ze iets flikken kunnen ze er hier ook ermee tussen uit knijpen.

Daarom vind ik dat we het recht hebben om mensen eruit te zetten, zo'n mensen verdienen het niet om hier te leven

Oke, hem moeten ze terugsturen. Volkomen mee eens.

Maar een Marokkaan die es een autoradio steelt meteen terugsturen, echt niet. Ik denk dat het met de jaren wel vermindert. Vroeger had je toch de nozems? tegenwoordig zijn dat mannetjes van 50 met een gezin in een burgerhuisje :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, hem moeten ze terugsturen. Volkomen mee eens.

Maar een Marokkaan die es een autoradio steelt meteen terugsturen, echt niet. Ik denk dat het met de jaren wel vermindert. Vroeger had je toch de nozems? tegenwoordig zijn dat mannetjes van 50 met een gezin in een burgerhuisje :engel:

Nee, voor een autoradio vind ik niet dat ze iemand terug moeten sturen, maar als ze ergere misdaden of herhalend misdaden plegen weer wel.

Ze vergeten een ding, we bieden ze onderdak omdat ze in hun thuisland niet kunnen/willen leven, maar ondertussen breken ze hier wel de tempel af.

Als ze in Marokko en zo'n landen daar gepakt worden op stelen is het geen tikje op de vingers en dan een vakantie in een hotel met tralies zoals hier.

Daar is het een echte straf, tussen de ratten leven en je hand gebroken of zoals vroeger(denk niet dat ze dat nu nog doen) dat ze de hand waarmee je stal dat ze die eraf hakte.

In een gevangenis is het niet slecht, enigste beperking dat je hebt is contact met de buitenwereld naast de bezoekuren.

Weet je wat nog het ergste is, als ik die gozer nu zou vermoorden en ze komen erachter dat ik het was, dat ik zeker moet zitten, lijkt erop dat de buitenlanders meer rechten hebben dan het volk dat al in Nederland woont.

Of als ik nu een vrouw zou verkrachten dat ik wel zou moeten zitten(en terecht!).

Niet dta ik beide van plan ben maar zo krom is Nederland atm.

Komt door de (extreem) linkse politiek, 'oehh, laat hem maar gaan want hij heeft een oorlogsverleden, die jongen heeft al genoeg geleden, en anders discrimineren we als we hem toch oplsuiten'(is invullen wat ik doe maar zo is het wss. wel), maar NEE, het is geen discriminatie, het is gerechtigheid en dat kennen de meeste buitenlanders niet.

Huilen dat mensen 'discrimineren' maar zelf brullen met 'kaaskoppen', vieze neuzen dat het zijn.

Bewerkt: door GolfG60

Dat zijn geen mensen, dat zijn criminelen. En criminelen van buitenlandse afkomst mag je lekker terug naar hun eigen land sturen om het daar maar te gaan verzieken, en niet hier.

Wat als je hier geboren bent? en nederlands paspoort heb zoals ik moet ik het land uit? Nee ik sta geregristreert als nederlander, maar omdat ik marokkaans bloed heb en ouders dan moet ik per se het land uit, lekker hoor zo los je niks mee op. Wat als nederlanders in achterstandswijken wonen? Ik denk niet dat die criminele nederlanders worden genoemt maar achterstandswijkers, media blaast echt alles op echt elke keer hoor je dat een moslim zichzelf opblaast, maar niks over dat israel inmiddels kinderen uitmoordt in Gaza en libanon daar is over na gedacht?

Bewerkt: door Mocrosahbi

Dat zijn geen mensen, dat zijn criminelen. En criminelen van buitenlandse afkomst mag je lekker terug naar hun eigen land sturen om het daar maar te gaan verzieken, en niet hier.

Wat als je hier geboren bent? en nederlands paspoort heb zoals ik moet ik het land uit? Nee ik sta geregristreert als nederlander, maar omdat ik marokkaans bloed heb en ouders dan moet ik per se het land uit, lekker hoor zo los je niks mee op.

Natuurlijk wel. Zo ben je toch van die criminelen af? Anders zou een gevangenis ook geen zin hebben.

Wat als nederlanders in achterstandswijken wonen? Ik denk niet dat die criminele nederlanders worden genoemt maar achterstandswijkers,

Nee, dat zijn nog steeds criminelen. Er zijn ook Nederlanders die in achterstandswijken wonen die nooit een opleiding afgemaakt hebben en zo niets beters kunnen betalen. Dat zijn achterstandwijkers, als ze misdaden plegen dan worden het criminelen.

media blaast echt alles op echt elke keer hoor je dat een moslim zichzelf opblaast, maar niks over dat israel inmiddels kinderen uitmoordt in Gaza en libanon daar is over na gedacht?

Dat gebeurt daar helemaal niet. Als jij wat meer over de geschiedenis van die regio zou weten zou je weten dat de moslims daar er alles aan doen om Isreal zwart te maken en dwars te zitten. En het nieuws hoort betrouwbaar te zijn, en dat is het dus niet als ze leugens gaan verspreiden.

Bewerkt: door Flashingdemon666

Wat als je hier geboren bent? en nederlands paspoort heb zoals ik moet ik het land uit? Nee ik sta geregristreert als nederlander, maar omdat ik marokkaans bloed heb en ouders dan moet ik per se het land uit, lekker hoor zo los je niks mee op. Wat als nederlanders in achterstandswijken wonen? Ik denk niet dat die criminele nederlanders worden genoemt maar achterstandswijkers, media blaast echt alles op echt elke keer hoor je dat een moslim zichzelf opblaast, maar niks over dat israel inmiddels kinderen uitmoordt in Gaza en libanon daar is over na gedacht?

Zolang je je gewoon gedraagt is er toch niets aan de hand? Dan mag je hier gerust blijven en is er niets aan de hand. En ja ik ben van mening dat je dan gewoon naar het land van herkomst gestuurd mag worden. Uiteraard moet je daarvoor wel wat meer gedaan hebben dan een keer auto radio jatten. Dit hoeft van mij niet alleen bij Marokkanen hoor, ook bij andere buitenlanders van welke afkomst ook.

Daarmee los je wel wat op. De Nederlanders moeten betalen voor de Immigranten die zich hier als crimineel opstellen en de gevangenissen vullen.

Dit mag van mij trouwens ook gewoon voor welk land waar dan ook gelden. Als ik naar Marokko emigreer en ik hang daar de crimineel uit mogen zij mij ook gewoon op het eerste vliegtuig naar Nederland zetten.

Wat heeft de hele Israel/Palestina kwestie trouwens met de Terreurdreiging in Nederland te maken?

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Dat gebeurt daar helemaal niet. Als jij wat meer over de geschiedenis van die regio zou weten zou je weten dat de moslims daar er alles aan doen om Isreal zwart te maken en dwars te zitten. En het nieuws hoort betrouwbaar te zijn, en dat is het dus niet als ze leugens gaan verspreiden.

Oh nee? Daarnaast is de krant of de algemene media over het algemeen redelijk betrouwbaar. Maar soms wat eentonig, omdat (al) het nieuws bij het ANP wegkomt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Even serieus he...

Wie zegt dat het waar is? Dat de taliban Nederland dreigt? Ik denk eerder dat het een propagenda is om mensen angst aan te jagen.

Toen Rusland tegen Afganistan vocht was de taliban toen nog zoals de Amerikanen hen noemden '' Freedom fighters '' en Amerika hielp hen zelfs met wapens.

En nu heeft Amerika oorlog met Afganistan om niet een duidelijke reden zijn het terroristen en worden ze taliban genoemd. Dit laat weer zien hoe mensen tegenwoordig denken.

Geplaatst:

Even serieus he...

Wie zegt dat het waar is? Dat de taliban Nederland dreigt? Ik denk eerder dat het een propagenda is om mensen angst aan te jagen.

En daar heb je bewijs voor? En dan bedoel ik niet van het soort "STONEHENGE ZEGT DAT HET WAAR IS"....

Geplaatst:

Even serieus he...

En daar heb je bewijs voor? En dan bedoel ik niet van het soort "STONEHENGE ZEGT DAT HET WAAR IS"....

Bewijs jij maar dat dit geen mossad agenten zijn die een filmpje maken om mensen angst aan te jagen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...