Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption Actie - Win een Red Dead Redemption T-Shirt!


Daar is hij eindelijk, een nieuwe fantastische actie van GTAGames.nl. Deze keer geen actie over Grand Theft Auto, maar een actie met het thema van Red Dead Redemption. Dankzij Rockstar Games hebben we deze keer originele Red Dead Redemption T-Shirts weg te geven inclusief een exclusief Red Dead Redemption kaartspel. Dit aangevuld met allerlei kleinigheidjes waaronder een GTAGames.nl keycord. Deze keer hebben we maar liefst drie hoofdprijzen en drie troostprijzen weg te geven. Natuurlijk krijg je de prijzen niet zomaar, ook deze keer dien je weer multiple choice vragen in te vullen. De vragen gaan deze keer natuurlijk over Red Dead Redemption.

gallery_1_5_10749.jpg

De Red Dead Redemption actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zondag 17 oktober 2010.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb me vergist van maat denk ik.

Maar whatever ik win nooit iets :7

Troost jezelf; ik win ook nooit iets. Al heb ik nog maar met 2 wedstrijden mee gedaan. :7

Ik zou zo graag eens iets willen winnen. Ik heb nog nooit iets gewonnen, ook niet in Real Life... :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb me vergist van maat denk ik.

Maar whatever ik win nooit iets :7

Je kan altijd contact met me opnemen mocht je vragen hebben over de maten, ook als je gewonnen hebt kan je gewoon nog een keer je maat doorgeven.

Oh oke dan :)

Ik heb me vergist van maat denk ik.

Maar whatever ik win nooit iets :7

Troost jezelf; ik win ook nooit iets. Al heb ik nog maar met 2 wedstrijden mee gedaan. :7

Ik zou zo graag eens iets willen winnen. Ik heb nog nooit iets gewonnen, ook niet in Real Life... :N

In rl heb ik wel eens iets gewonnen, moest je gewoon een code doorgeven en dan maakte je kans op hoofdprijs en een troostprijs. Ik heb natuurlijk gewoon troostprijs gewonnen.

Deed ook wel eens mee met een dans contest en werd toen 2e. :)

Maar heb nog niks gewonnen op GTAf.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...