Jump to content

auto


matt

wat is jouw lievelingsauto?  

126 leden hebben gestemd

  1. 1. wat is jouw lievelingsauto?

    • Infernus
      26
    • Cheeta
      49
    • Voodoo
      9
    • Blista Compact
      2
    • Cuban Hermes
      12
    • Hermes
      1
    • Rhino
      2
    • Police
      5
    • Ambulance
      4
    • Anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • matt

    46

  • The Outlaw

    10

  • Arjen

    6

  • Lantyz

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou dat bedrijfje kun je nergens halen. je moet gewoon een paar bussen in je garage hebben staan. Ik ga iedere dag om precies 7:00 uitrijden en dan ga ik zo heel Vice city, je kunt het gewoon zelf doen en om 1:00 s'avonds stop ik er mee.

Bij de limo druk ik de cheat ladiesman in en dann komen heel veel dames op me af en die stappen in de auto, vervolgens rij ik naar een afgelegen plek en dan kill ik ze. zo verdien ik weer wat bij :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

als ik geen zin meer heb in taximissies rijd ik richting water en spring er dan uit,de klant vliegt dan met taxi en al in het water

als je in MTA een passagier hebt moet je die met zn deur tegen de rand van het water zetten,dan kan die daar niet meer uit of ie verdrinkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat bedrijfje kun je nergens halen. je moet gewoon een paar bussen in je garage hebben staan. Ik ga iedere dag om precies 7:00 uitrijden en dan ga ik zo heel Vice city, je kunt het gewoon zelf doen en om 1:00 s'avonds stop ik er mee.

Bij de limo druk ik de cheat ladiesman in en dann komen heel veel dames op me af en die stappen in de auto, vervolgens rij ik naar een afgelegen plek en dan kill ik ze. zo verdien ik weer wat bij :rolleyes: :rolleyes:

ik ga het ook probeeren :D yes het lukt nu alweer $20 verdient best wel leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...