Jump to content

Server onderhoud 8 oktober 2010 20:30 tot 22:30

Recommended Posts

Geplaatst:

Vanwege het vervangen van een hardwareonderdeel zal morgen vrijdag 8 oktober 2010 tussen ongeveer 20:00 en 22:30 Nederlandse tijd één of meerdere van onze GTA websites voor ruim een half uur niet bereikbaar kunnen zijn.

Tevens zal een kleine aanpassing worden gemaakt voor de voorbereiding van bereikbaarheid via IPv6 IP adressen.

Tijdens dit onderhoud zal de statische versie van GTAGames.nl en de Engelse WikiGTA nog wel bereikbaar zijn.

Update

Het onderhoud is inmiddels succesvol afgerond.

Geplaatst:

Ook succes van mij. :) Wel jammer dat we dan dus het forum niet kunnen bereiken...

Geplaatst:

24/7 is overdreven, maar op vrijdag en zaterdag ben ik toch bijna de hele dag online. Ik benadruk online, omdat ik altijd online kom, maar voor de helft van de dag echt actief ben.

Geplaatst:

Vanwege het vervangen van een hardwareonderdeel zal morgen vrijdag 8 oktober 2010 tussen ongeveer 20:30 en 22:30 Nederlandse tijd één of meerdere van onze GTA websites voor ruim een half uur niet bereikbaar kunnen zijn.

Hé, alles voor een betere wereld :tu:

Geplaatst:

Wordt er nu trouwens iets verbeterd aan de server? Of is het gewoon om dat de huidige uit elkaar valt? :engel:

Geplaatst:

Wordt er nu trouwens iets verbeterd aan de server? Of is het gewoon om dat de huidige uit elkaar valt? :engel:

De server krijgt een verbetering omtrent de IPv6 IP's, zoals in de hoofdpost te lezen is. Of er meer geupdated word, is niet bekend.

Succes ;)

Geplaatst:

We hebben dankzij Ahead-IT gewoon een high end server. Helaas vertoond het werkgeheugen een foutmelding die hij niet zou moeten tonen. Om deze reden zal het werkgeheugen door nieuw duur werkgeheugen worden vervangen, wat Ahead-IT ons al heeft toegestuurd waardoor de niet goed werkende snel kunnen worden omgewisseld voor wel goed werkende.

Aangezien de server dan toch uit gaat en ik er toch bij ben zet ik meteen IPv6 aan. In tegenstelling tot de zeer schaarse IPv4 adressen hebben we nu wel een paar triljoen IPv6 adressen ter beschikking (dus die triljoen enkel al voor GTAGames.nl). Dus kunnen we weer voorlopig vooruit met websites een eigen IP adres geven.

Geplaatst:

ongeveer 20:30 en 22:30 Nederlandse tijd één of meerdere van onze GTA websites voor ruim een half uur niet bereikbaar kunnen zijn.

WAT EEN RAMP!! EEN HALFUURTJE GEEN GTAForum!!! IK STERF NOG!!

Geplaatst: (bewerkt)

Correctie, het duurt 2 uur... :7

Oh nee, wacht... Klopt niet. :7 Had even niet goed gelezen...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...