Jump to content

Server onderhoud 8 oktober 2010 20:30 tot 22:30


Joriz

Recommended Posts

Dan ga ik voor die tijd even een leven huren. TOM, mag ik 't jouwe even lenen anders?

Misschien dat er op leefplaats.nl eentje staat die bij je past.

Maar is die foutmelding dan zó belangerijk dat je het onderdeel laat veranderen? De site's doen het immers gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar is die foutmelding dan zó belangerijk dat je het onderdeel laat veranderen? De site's doen het immers gewoon.

Defect geheugen kan er voor zorgen dat de server blijft hangen en dat niemand meer de website op kan. Tevens is dan alles kwijt wat in het werkgeheugen stond. Het is dus zeer belangrijk dat defect geheugen wordt vervangen.

Je kan namelijk beter iets preventief vervangen dat het forum even een paar minuten weg is ipv wachten tot het geheugen echt kapot is waarna de website uren/dagen offline blijft tot het geheugen (wat je dan wel überhaupt moet hebben) daadwerkelijk is vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajoh, Wegmisbruikers op TV, Topgear op TV, Voetbal Internationaal op TV, een perfecte datum... ik heb er geen last van. shiny.gif

Idd, maarja... in die tijd zit ik op de Xbox en te kijken of er dan meer mensen online zijn.

EDIT: :7 ik heb maar 4 (of 3) vrienden

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...