Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ja ik hep de gedwnload maar het opent nie er komt iets anders op ik kan het niet lezen want het staat in het rusies :duh:

wat moet ik nu doen post-125958-1286823348,4.jpgdat staat er

Geplaatst: (bewerkt)

quikopcode.asi lijkt mij een asi/cleo mod/bestand.

Als je dat hebt verwijder hem, of download het eens?

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

ik hep de gedwnload

Geen warez (dus geen verzoeken om' date=' bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)[/quote']

Het zou trouwens ook al helpen als je wat aan je spelling deed. De meeste browsers hebben wel een of andere addon om spelling te controleren.

Geplaatst:

ik hep de gedwnload

Geen warez (dus geen verzoeken om' date=' bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)[/quote']

Het zou trouwens ook al helpen als je wat aan je spelling deed. De meeste browsers hebben wel een of andere addon om spelling te controleren.

asi files zijn tog geen warez of wel, als het wel zo is sorry dan.

En moet ik iets aan mijn spelling doen of hij? :puh:

Geplaatst:

Je verwacht nu dus hulp maar geen enkel woord in je post is uberhaupt goed gespeld, are you serious?

Wil je geholpen worden dien je op zijn minst een begrijpbaar verhaal te maken, want ik denk niet dat veel mensen hierzo Swahilisch kunnen.

@Dutchy; Volgens mij moet hij eerder naar het hardware forum want hij heeft een toetsenbord probleem ipv een San Andreas probleem :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...