Jump to content

Forum Game Reviews


Scarface92

Recommended Posts

gamereviews.png

Reactie topic

Welkom in het reactie topic van Forum Game Reviews. Dit is een project bedacht door forumlid GrandTheftTwano, het is de bedoeling om zoveel mogelijk uitgebreide en inhoudelijke game Reviews te schrijven met een vaste (kleine) groep, en om deze vervolgens te publiceren op het forum. Hier kun je een reactie geven op onze geschreven Reviews, ook kun je hier terecht voor opmerkingen of vragen. Je mag kritisch zijn uiteraard, maar doe dit wel zo veel mogelijk op een opbouwende en inhoudelijke manier.



Ga voor meer informatie naar ons Hoofdtopic.


Laatste update:

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    18

  • Dotz

    6

  • Silverbyte

    5

  • Hayte

    4

Ik denk dat bij "binnenkort" de schrijver heeft aangegeven binnen een periode van (laten we zeggen) een week de review te kunnen publiceren, en dat bij "onbekend" de schrijver nog niet weet wanneer hij klaar is met het stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat bij "binnenkort" de schrijver heeft aangegeven binnen een periode van (laten we zeggen) een week de review te kunnen publiceren, en dat bij "onbekend" de schrijver nog niet weet wanneer hij klaar is met het stuk.

In dat geval had er beter een datum genoemd kunnen worden. Bijvoorbeeld; ''uiterlijk 05-03-'16'' :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@ Dotz: Die staat momenteel nog niet in de planning.

Het project loopt wat vetraging op, maar als het goed is staat de review van Undead Nightmare binnenkort online. Zometeen downloaden en hem vervolgens spelen zodat ik er uit eigen ervaring over kan schrijven. :)

Update: De Hoofdpost is bijgewerkt en vernieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

De reviews laten lang op zich wachten, hoe lang zijn die games nou al wel niet uit? :7

Je begrijpt dat er veel werk in gaat zitten? Een (inhoudelijke) Review schrijf je niet binnen een paar dagen, en bovendien heb ik het momenteel druk met andere zaken. Die zijn nou eenmaal wat belangrijker en komen dus eerder aan de beurt. Het project loopt (helaas) wat vertraging op, wat ik overigens al eerder heb duidelijk gemaakt. Bovendien moeten de aanmeldingen nog worden verwerkt. Van de meeste heb ik nog geen proef review ontvangen, wat er dus ook voor zorgt dat ik deze niet kan beoordelen. We hebben 4 schrijver nodig om het team te kunnen vormen. (In de toekomst kan de groep nog worden uitgebreid) :)

@ Ikkes: Bedankt voor je reactie. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

De reviews laten lang op zich wachten, hoe lang zijn die games nou al wel niet uit? :7

Je begrijpt dat er veel werk in gaat zitten? Een (inhoudelijke) Review schrijf je niet binnen een paar dagen, en bovendien heb ik het momenteel druk met andere zaken. Die zijn nou eenmaal wat belangrijker en komen dus eerder aan de beurt. Het project loopt (helaas) wat vertraging op, wat ik overigens al eerder heb duidelijk gemaakt. Bovendien moeten de aanmeldingen nog worden verwerkt. Van de meeste heb ik nog geen proef review ontvangen, wat er dus ook voor zorgt dat ik deze niet kan beoordelen. We hebben 4 schrijver nodig om het team te kunnen vormen. (In de toekomst kan de groep nog worden uitgebreid) :)

@ Ikkes: Bedankt voor je reactie. ;)

Je begrijpt dat er na een tijdje de interesse voor een review van een game afneemt? Zeker met games als deze waarvan de houdbaarheid toch maar beperkt is en er massa's reviews van worden geloosd op internet.. Een review moet op moment van het uitkomen van de game prioriteit nummer 1 zijn, bij wijze van spreken... maar ten minste niet lager dan prioriteit nummer 3.. Het feit dat je van de meeste nog niet eens een proefreview hebt ontvangen duidt op een lage prioriteit, ik begrijp dat je andere zaken aan je hoofd hebt maar als je reviews schrijft moet je (in de meeste gevallen) toch een beetje actueel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een review lees je om te kijken of de game je aanspreekt, en om hem vervolgens te kopen of niet. Ons doel is meer daar op gericht. Natuurlijk zullen wij ons uiterste best doen om een review zo snel mogelijk na de release te publiceren, maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Ik zelf koop nieuwe games (bijna) nooit op de dag van uitkomst, meestal een paar weken later. Je kunt dit niet voorkomen als je met een groep aan de slag gaat, iedereen bepaalt zelf wanneer hij/zij een nieuwe game koopt. Het is alleen wel gewenst om over een next-gen console te beschikken.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een review lees je om te kijken of de game je aanspreekt, en om hem vervolgens te kopen of niet. Ons doel is meer daar op gericht. Natuurlijk zullen wij ons uiterste best doen om een review zo snel mogelijk na de release te publiceren, maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Ik zelf koop nieuwe games (bijna) nooit op de dag van uitkomst, meestal een paar weken later. Je kunt dit niet voorkomen als je met een groep aan de slag gaat, iedereen bepaalt zelf wanneer hij/zij een nieuwe game koopt. Het is alleen wel gewenst om over een next-gen console te beschikken.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je. ;)

Een paar weken later? :-( Dan zijn de meeste games al over hun hoogtijdagen heen.. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...