Scarface92 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses. Ik heb verkeerd geïnformeerd, zal het zo snel mogelijk aanpassen. Laat even horen wat jullie van de aangepaste versie vinden. Nogmaals bedankt voor de opbouwende kritiek, hier kan ik de volgende keer rekening mee houden. Bewerkt: 26 januari 2011 door GrandTheftTwano Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Geplaatst: 17 juni 2011 (bewerkt) De review van L.A. Noire is een verbetering ten opzichte van jullie eerdere artikelen. Netjes gedaan. Sommige zinnen lopen nog steeds niet helemaal lekker of kloppen simpelweg niet, maar ik merk dat daar aan gewerkt wordt. En als jullie zo veel plezier halen uit het schrijven van dit soort (p)reviews, waarom dan niet solliciteren bij een gaming community? Dan bereik je echt een groot publiek, en dat geeft toch meer voldoening lijkt me. Niks tegen deze manier hoor, het is lekker bescheiden. Succes ermee verder. Bewerkt: 17 juni 2011 door Silverbyte Reageren
Velaro Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Geplaatst: 17 juni 2011 (bewerkt) En als jullie zo veel plezier halen uit het schrijven van dit soort (p)reviews, waarom dan niet solliciteren bij een gaming community? Dan bereik je echt een groot publiek, en dat geeft toch meer voldoening lijkt me. Niks tegen deze manier hoor, het is lekker bescheiden. Succes ermee verder. Heb ik inmiddels al gedaan en met succes, wat zo'n beetje mijn inactiviteit op vlak van reviews schrijven hier verklaart. Bewerkt: 17 juni 2011 door Velaro Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Tja, ik heb mijn geschreven L.A. Noire review ook op deze gamesite gezet en heb ook aardig wat positieve reacties gekregen, waaronder ook veel met opbouwende kritiek, en dat is iets wat ik zeer waardeer. Maar bedankt voor de tip, Jort. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 (bewerkt) Mededeling: Het is eigenlijk zonde om niets meer met dit project te doen, daarom heb ik besloten om het voort te zetten maar dan wel op een andere manier. Hoe en wat ben ik nog niet helemaal uit, daarom zou ik het leuk vinden als iemand een bepaald (nieuw) concept weet waardoor dit project kan doorgaan. We zijn er achter gekomen dat het reviewen van de nieuwste games vrijwel erg lastig is, niet alleen omdat je niet steeds een nieuwe game kunt kopen maar ook vanwege het beheren van de schrijftechniek. Want laten we eerlijk zijn, het is nog knap lastig om een degelijke (p)review te schrijven met inhoudt. Op dit moment dus voorlopig geen nieuwe (p)reviews meer, tenzij iemand zich nog vrijwillig aanbiedt. Contact mij via een Persoonlijk Bericht als je een uitdagend idee hebt voor dit project, misschien gaan we het wel helemaal anders doen dan dat we tot kort deden. Dus, laat het horen als je een schitterend idee hebt voor dit project, en of je er uiteraard zelf aan mee wilt werken. Bewerkt: 1 februari 2012 door GrandTheftTwano Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.