Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hé bah, zat ik me weer te vervelen met Photoshop.

Ik hoor graag wat tips, rates en comments over m'n eerste twee werkjes voor de Showroom! :)

Neon

oielbd.jpg

Blocks

2u4jwb8.jpg

Brand los. :puh:

Geplaatst:

Opzich wel leuke signatures, gebruik gemaakt van een tutorial?

Je moet wel werken aan je kleurenkeuze bij Blocks, want het lijkt net alsof de blokjes aan elkaar zijn vastgepakt door het roze. Probeer er een Gradient Map overheen te doen, dan heb je verschillende kleuren blokjes.

Ook moet je een andere font tekst gebruiken. Bij Neon is Neon er even bij geplakt en het is geen leuke font. Bij Blocks is Blocks veels te licht. Je kan veel leuke dingen met de tekst doen. Probeer eens wat teksttutorials te volgen en kijk op o.a. dafont.com voor een leuke font.

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie!

En nee, ik heb geen tutorial gebruikt. Gisteren heb ik wat gepruts met verloop, juist 'Ruis' ontdekt. :)

Het font dat ik gebruik is het Playstation 2 font. Ik heb hem er niet opgeplakt, de hele achtergrond heb ik ook zelf gemaakt, heur. :koffie:

Geplaatst:

Het font dat ik gebruik is het Playstation 2 font. Ik heb hem er niet opgeplakt.

Ik bedoel te zeggen daarmee dat je verder niets leuks heb gedaan met de tekst. Je hebt niets met de Blending Options gedaan wat een best leuk resultaat kan opleveren. ;)

Geplaatst:

Ik weet eigenlijk niet echt goed hoe ik een tekst er wat specialer kan laten uitzien...

Met de Gradient werken en Contour etc. wel, maar welk effect zou jij er dan bijvoegen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...