Jump to content

Savegame laad niet meer.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Mijn savegames werken niet meer, ik had een mod geinstalleerd maar daardoor kan ik alleen nog een nieuwe starten en niks meer laden, dat wou ik niet meer dus heb ik GTA SA unstalled , save games verwijderen en de hele GTA map in program files en vervolgens weer GTA SA van de originele legale CD geinstalleerd, toen heb ik hem naar versie 1 gepatch, een savegame van deze site gedownload en in de savegame map gezet, maar als ik hem nu laad krijg ik een foutmelding met een text als : gta sa has encountered a critical problem and must be closed ( zoiets) en dan sluit hij af. ik heb al verschillende patches en savegames geprobeert maar niks werkt.

Help?

Geplaatst:

Aangezien je spreekt over een patch voor je modificaties, vermoed ik dat je versie 2 hebt. Download daarom savegames van versie 2 (werkt een nieuw spel starten wel?) uit onze downloaddatabase. Mochten die niet werken, raad ik je aan om de versie 2 bestanden te downloaden aan de hand van mijn bericht alhier. Succes!

die patch downgrade mijn gta van versie 2 naar versie 1 , ik heb dan ook V1 savegames gedownload, die doet het dus niet. ik heb net V2 savegame geprobeert en die werkt ook niet. een nieuw spel starten kan wel.

Geplaatst:

De patch verandert niks aan je versie, die zorgt er alleen voor dat je kan modden met V2. Zoals ik heb gezegd:

Mochten die niet werken, raad ik je aan om de versie 2 bestanden te downloaden aan de hand van mijn bericht alhier. Succes!

ik heb nou die versie 2 files gedownload en vervangen voor die van mij, welke savegame moet ik nou downloaden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...