Jump to content

GTA 4 Loopt heeel traag


a-pro

Recommended Posts

Oke ik heb dus gta 4 geinstalleerd en alles is goed ik start de spel en het verloopt nog goed maar als ik bij het begin in de auto van roman zit en zijn huis rijd is het nog niet zo erg maar nadat ik thuis ben geweest en naar buite kom loop hij zo traag echt 1frame per 10seconde en ik had van een vriend gehoord dat ik een patch erop moest zetten maar ik snap dat niet allemaal kunnnen jullie mij helpen door te zeggen hoe en wat ik moet doen want ik snap er echt niks van:P

my specs.

windows 7 64b

interl core i5 750

nvidia geforce gt 320 1024mb

4gb ddr3

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb dus gta 4 geinstalleerd en alles is goed ik start de spel en het verloopt nog goed maar als ik bij het begin in de auto van roman zit en zijn huis rijd is het nog niet zo erg maar nadat ik thuis ben geweest en naar buite kom loop hij zo traag echt 1frame per 10seconde en ik had van een vriend gehoord dat ik een patch erop moest zetten maar ik snap dat niet allemaal kunnnen jullie mij helpen door te zeggen hoe en wat ik moet doen want ik snap er echt niks van:P

my specs.

windows 7 64b

interl core i5 750

nvidia geforce gt 320 1024mb

4gb ddr3

alvast bedankt

download HIER de laatste gta IV patch

en doe de graphics instellingen wat lager

Link to comment
Delen op andere websites

Zo lennart heeft ook weer iets uit een ander topic gelezen waarvan hij nu denkt dat het overal van toepassing is...

OT: Je moet de -memrestrict fix uitvoeren, dit topic staat bovenaan de lijst gepinned, lees het topic goed alles staat er duidelijk in uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...