grandtheftauto... Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Hoi, sinds een paar dagen speel ik SA:MP en speel ik daarvan COD 5 Resurrection. Ik heb al rank 5 (in Hunters & Hydra gaan) en al meer dan 1020 punten. En dus besloot ik dus maar een signature te maken over COD 5, maar deze hieronder is voor GTAFORUM: En deze is voor de site van hun (klik): Wat vinden jullie ervan? gewoon een kwartiertje aan gewerkt maar zelf vind ik hem wel goed. Graag een reactie met een punt Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Ik vind hem wel redelijk, vind hem niet bijzonder maar wel ok . En ik speel trouwens ook soms in die server ^^ . Reageren
Royboow Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Ik vind hem wel redelijk, vind hem niet bijzonder maar wel ok . En ik speel trouwens ook soms in die server ^^ . Me too, niet bijzonder maar het heeft wel wat, de tekst is wel erg mooi Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 22 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Speel jij ook in die server? wat is je naam? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Ziet er nogal simpel uit. Het lijkt alsof je gewoon wat tekst over een stock hebt geplakt. Maar hij ziet er nog wel redelijk uit. Alleen die tekst past er niet echt bij. Ook staat hij daar niet echt mooi imo. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ziet er nogal simpel uit. Het lijkt alsof je gewoon wat tekst over een stock hebt geplakt. Maar hij ziet er nog wel redelijk uit. Alleen die tekst past er niet echt bij. Ook staat hij daar niet echt mooi imo. Waar dan? Links, boven, onder, midden?? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Een beetje kleiner en dan in de buurt van de focal zou wel mooi staan denk ik. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Een beetje kleiner en dan in de buurt van de focal zou wel mooi staan denk ik. Focal? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Een beetje kleiner en dan in de buurt van de focal zou wel mooi staan denk ik. Focal? Het punt waar zeg maar de focus ligt in de signature. Bij jou is dat die soldaat denk ik. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Een beetje kleiner en dan in de buurt van de focal zou wel mooi staan denk ik. Focal? Het punt waar zeg maar de focus ligt in de signature. Bij jou is dat die soldaat denk ik. ok... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Daar heeft GwnHugo natuurlijk wel een punt, want dat is waar meteen de aandacht naar uit gaat. De soldaat neemt immers bijna de helft van de signature in beslag. En omdat-ie uit veel groen-bruine kleuren bestaat, is dat een mooi vlak om je tekst te plaatsen. Onder die boomstronk is-ie toch een beetje weggemoffeld. Verder had je er best wat effecten overheen kunnen gooien. Bij het gebruiken van stocks moet je daar nooit te overvloedig mee zijn, want voor je het weet zie je je 'focal' niet meer, maar dit is natuurlijk wel erg standaard. De soldaat is verwikkeld in een vuurgevecht, dus wat gruis-, rook- en krastextures zouden hier denk ik niet misstaan. Ik weet niet of je bekend bent met het gebruik ervan, maar in dit pack zitten heel veel bruikbare. Succes ermee! Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Daar heeft GwnHugo natuurlijk wel een punt, want dat is waar meteen de aandacht naar uit gaat. De soldaat neemt immers bijna de helft van de signature in beslag. En omdat-ie uit veel groen-bruine kleuren bestaat, is dat een mooi vlak om je tekst te plaatsen. Onder die boomstronk is-ie toch een beetje weggemoffeld. Verder had je er best wat effecten overheen kunnen gooien. Bij het gebruiken van stocks moet je daar nooit te overvloedig mee zijn, want voor je het weet zie je je 'focal' niet meer, maar dit is natuurlijk wel erg standaard. De soldaat is verwikkeld in een vuurgevecht, dus wat gruis-, rook- en krastextures zouden hier denk ik niet misstaan. Ik weet niet of je bekend bent met het gebruik ervan, maar in dit pack zitten heel veel bruikbare. Succes ermee! Thanks! zal eens kijken bij dat topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.