Jump to content

Cod 5 SA:MP Server

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, sinds een paar dagen speel ik SA:MP en speel ik daarvan COD 5 Resurrection.

Ik heb al rank 5 (in Hunters & Hydra gaan) en al meer dan 1020 punten.

En dus besloot ik dus maar een signature te maken over COD 5, maar deze hieronder is voor GTAFORUM:

callofduty5grandtheftau.jpg

En deze is voor de site van hun (klik):

callofduty5thenlgamekil.jpg

Wat vinden jullie ervan? gewoon een kwartiertje aan gewerkt maar zelf vind ik hem wel goed.

Graag een reactie met een punt :D

Geplaatst:

Ik vind hem wel redelijk, vind hem niet bijzonder maar wel ok :) .

En ik speel trouwens ook soms in die server ^^ .

Geplaatst:

Ik vind hem wel redelijk, vind hem niet bijzonder maar wel ok :) .

En ik speel trouwens ook soms in die server ^^ .

Me too, niet bijzonder maar het heeft wel wat, de tekst is wel erg mooi

Geplaatst:

Ziet er nogal simpel uit. Het lijkt alsof je gewoon wat tekst over een stock hebt geplakt. Maar hij ziet er nog wel redelijk uit. Alleen die tekst past er niet echt bij. Ook staat hij daar niet echt mooi imo.

Geplaatst:

Ziet er nogal simpel uit. Het lijkt alsof je gewoon wat tekst over een stock hebt geplakt. Maar hij ziet er nog wel redelijk uit. Alleen die tekst past er niet echt bij. Ook staat hij daar niet echt mooi imo.

Waar dan? Links, boven, onder, midden?? :D

Geplaatst:

Een beetje kleiner en dan in de buurt van de focal zou wel mooi staan denk ik. :)

Focal?

Geplaatst:

Een beetje kleiner en dan in de buurt van de focal zou wel mooi staan denk ik. :)

Focal?

Het punt waar zeg maar de focus ligt in de signature. Bij jou is dat die soldaat denk ik.

Geplaatst:

Focal?

Het punt waar zeg maar de focus ligt in de signature. Bij jou is dat die soldaat denk ik.

ok...

Geplaatst:

Daar heeft GwnHugo natuurlijk wel een punt, want dat is waar meteen de aandacht naar uit gaat. De soldaat neemt immers bijna de helft van de signature in beslag. En omdat-ie uit veel groen-bruine kleuren bestaat, is dat een mooi vlak om je tekst te plaatsen. Onder die boomstronk is-ie toch een beetje weggemoffeld.

Verder had je er best wat effecten overheen kunnen gooien. Bij het gebruiken van stocks moet je daar nooit te overvloedig mee zijn, want voor je het weet zie je je 'focal' niet meer, maar dit is natuurlijk wel erg standaard. De soldaat is verwikkeld in een vuurgevecht, dus wat gruis-, rook- en krastextures zouden hier denk ik niet misstaan. Ik weet niet of je bekend bent met het gebruik ervan, maar in dit pack zitten heel veel bruikbare.

Succes ermee!

Geplaatst:

Daar heeft GwnHugo natuurlijk wel een punt, want dat is waar meteen de aandacht naar uit gaat. De soldaat neemt immers bijna de helft van de signature in beslag. En omdat-ie uit veel groen-bruine kleuren bestaat, is dat een mooi vlak om je tekst te plaatsen. Onder die boomstronk is-ie toch een beetje weggemoffeld.

Verder had je er best wat effecten overheen kunnen gooien. Bij het gebruiken van stocks moet je daar nooit te overvloedig mee zijn, want voor je het weet zie je je 'focal' niet meer, maar dit is natuurlijk wel erg standaard. De soldaat is verwikkeld in een vuurgevecht, dus wat gruis-, rook- en krastextures zouden hier denk ik niet misstaan. Ik weet niet of je bekend bent met het gebruik ervan, maar in dit pack zitten heel veel bruikbare.

Succes ermee!

Thanks! zal eens kijken bij dat topic :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...