Jump to content

Texture Pack [OUTDATED]


Silverbyte

Recommended Posts

Let op! Dit pack is gedateerd. Een nieuwe versie kun je hier vinden.

Ik ben nu al een aantal jaar bezig met Photoshop en dergelijke programma's, en zodoende heb ik een aardige verzameling aan zogenaamde 'textures' opgebouwd. Dit zijn afbeeldingen met allerlei effecten, die je kunt verwerken in avatars, signatures, wallpapers en andere werken. Omdat het voor beginners (En gevorderden) soms lastig is om leuke en goede textures te vinden, heb ik besloten mijn verzameling met jullie te delen.

Wat zit er in het pakket?

545 verschillende textures. Van vlammen tot bloemetjespatronen, er zit altijd wel iets bij dat je kunt gebruiken.

Hoe installeer ik ze?

Onderaan deze post vind je het bestand in een bijlage. De map met renders is verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig. WinRar is te downloaden op hun officiële website.

Copyright en voorwaarden

De textures in dit pack zijn niet door mij gemaakt of gerenderd, wat inhoud dat ik er op geen enkele manier eigenaar van ben. Met het ter beschikking stellen op internet geven de makers toestemming tot het gebruik en delen ervan, zodat hun werk ook voor anderen toegankelijk is. Vrijwel alle textures zijn voorzien van een watermerk, zodat meteen te zien is wie de afbeelding gemaakt heeft. Bij het daadwerkelijk gebruiken van de textures is het toegestaan dit watermerk weg te werken, zolang je niet claimt dat jij de afbeelding gerenderd hebt.

Downloadlink

Klik

(Ik heb helaas Megaupload moeten gebruiken, omdat veel sites een bestand ter grootte van dit pack niet ondersteunen.)

Download direct vanaf het webadres van Kloep

Reacties zijn natuurlijk van harte welkom! :)

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de server van Megaupload op dat moment even overbelast is. Ik zou zeggen, probeer het over een kwartiertje gewoon nog eens. Bierbuikje en GwnHugo hebben er blijkbaar geen last van, en ik zelf kan het bestand ook gewoon downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...