Jump to content

[RDR] RDR Undead Nightmare

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Komen de credits wel voorbij bij deze DLC, als je de laatste missie hebt gehaald?

Ik weet nu niet of ik helemaal klaar ben met de story. Ik krijg geen nieuwe missies meer, maar heb ook nog geen credits gezien :?

Wat was je laatste missie?

Als je al in de tombe bent geweest en het masker weer terug hebt gezet dan heb je het spel inderdaad uitgespeeld :) . ik vond het ook een raar einde. Je kan wel de challenges voltooien, zijmissie's en je kan nog steden veroveren als je dat nog niet hebt gedaan.

Hierboven: Ik neem aan dat je je Warhorse via DLC hebt gekregen? Als dat zo is hoef je alleen op select te drukken en dan staat hij er gewoon nog als het goed is. Je hoeft alleen op je deed te klikken en dan komt er de melding dat je een nieuw paard hebt. Als je dat ziet kan moet je fluiten en komt als het goed is komt je Warhorse dan als een gek op je afrennen. :puh:

Die missie heb ik gehaald, maar geen credits gezien. Dit was ook zo bij de orginele game, daar moest je ook eerst nog iets anders doen voor je hem had uitgespeeld en de credits langs zag komen :?

Hmm, ik heb (nog) geen extra missie voorbij zien komen in de vorm van een stranger en ik weet ook niet of dit 1 grote uitgebreide laatste missie is. Op Reddeadwiki staat er ook nog niks. Er staat alleen wat er na de laatste missie in het scherm

Dat John met Holy Water(heilig of gezegend water) is begraven, door z'n vrouw en zoon, en dat hij wel als een zombie terug is gekomen door de nieuwe plaag(veroorzaakt door Seth) maar de ziel heeft van een echte man(dus John's eigen ziel).

Misschien word deze vraag pas later beantwoord als je de game al langer speelt of het blijft een open einde..

EDIT: End of The Riot geeft het antwoord dus al. :)

Bewerkt: door pilot
  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pilot

21

• TekaLoca

17

• PowerPats

16

• End Of The Riot

14

Geplaatst:

kan iemand mij helpen?

ben nu bezig met het spel maar loop vast.

ik heb alle kerhoffen afgemaakt en ik heb alle dorpen veilig gemaakt staat nu met een blauw kruisje.

alle vraag tekens zijn weg heb de mensen geholpen enzo.

maar nu gebeurd er helemaal niks meer krijg geen nieuwe missie aangeboden of wat dan ook , ben nog niet eens in mexico

de credits is al in het orginale spel gekomen

dus ik denk dat r* het nodig vind om het weer eens te doen

hierboven :

je moet 10 bloemen zoeken

ik weet niet meer zeker welke dus dat moet je maar bij journal checken

Bewerkt: door benhelsloot

Je moet, zoals hierboven al wordt gemeld, 10 bloemen halen.

5 Desert Sage en 5 Violot Snowdrops.

Desert Sage kan je vinden in de buurt van Tumbleweed in het gebied Gaptooth Ridge en Violot Snowdrop kan je in het noorden van Tall Trees vinden(Op de plekken waar het sneeuwt kan je ze vinden). :)

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

Heb weinig te doen na de verhaallijn vind ik. Natuurlijk kan je nog stadjes veroveren enz, Maar het hersenloos neermaaien van zombies gaat ook na een tijdje vervelen.

En vind het ook jammer

dat je op het eind met zombie marston speelt. Vind het raar dat alle mensen jou gewoon normaal behandelen en dat de zombies jou aanvallen terwijl je een van hun bent.

Geplaatst:

Heb weinig te doen na de verhaallijn vind ik. Natuurlijk kan je nog stadjes veroveren enz, Maar het hersenloos neermaaien van zombies gaat ook na een tijdje vervelen.

En vind het ook jammer

dat je op het eind met zombie marston speelt. Vind het raar dat alle mensen jou gewoon normaal behandelen en dat de zombies jou aanvallen terwijl je een van hun bent.

Anders kan je ook wel niet de challenges rustig voltooien. Maar je hebt gelijk het is inderdaad heel vreemd dat mensen niet op een argwanende manier tegen je reageren. :puh:

Geplaatst:

Word je ook een zombie? :O

(niet kijken als je het verhaal nog niet uit hebt.)

Als je het verhaal uit hebt dan wordt het verhaal een paar maanden verder gespoeld tot John zijn dood, door Seth is er opnieuw een zombie invasie en John wordt hierdoor een zombie, omdat John begraven is met heilig water (holy water) heeft hij het lichaam van een zombie maar de ziel van een mens. Dus je speelt gewoon verder met een zombie versie van John. :puh:

Geplaatst:

Word je ook een zombie? :O

(niet kijken als je het verhaal nog niet uit hebt.)

Als je het verhaal uit hebt dan wordt het verhaal een paar maanden verder gespoeld tot John zijn dood, door Seth is er opnieuw een zombie invasie en John wordt hierdoor een zombie, omdat John begraven is met heilig water (holy water) heeft hij het lichaam van een zombie maar de ziel van een mens. Dus je speelt gewoon verder met een zombie versie van John. :puh:

Dan mag ik zelf ook niet kijken want ik heb Undead Nightmare nog niet :7

Alle DLC voor Red Dead Redemption. Dus 'Liars & Cheats - Undead Nightmare - Outlaws To The End - Legends And Killers' allemaal in 1 pack voor €19.99 wat ik trouwens een beetje stom vind tegenover de disc, die €29.99 gaat kosten. Waarschijnlijk €10 meer voor het doosje, boekje, disc enzo :)

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Dus het is ook bekend dat dit de laatste DLC is?

Voorlopig toch (denk ik)

Ik hoop dat ze zich nu eerder bezighouden met L.A. Noire of 'De Volgende GTA' :)

Geplaatst:

Ze hebben dit spel zoiezo al zat ondersteunt vind ik, hulde aan R* Maarja een extra dlc is altijd meegenomen. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...