Jump to content

[RDR] RDR Undead Nightmare


PowerPats

Recommended Posts

Had iets meer van Sasquatch verwacht, dat het echt een heel zeldzaam iets is, en en dat hij ook vecht inplaats van wegrent.

Mee eens ! zo is bigfoot helemaal niet leuk meer :cry:

Maar zijn er ook nog andere ? ik las ergens iets over het Loch Ness Monster, geen idee meer waar. is dat waar ?

Dat bleek gewoon een paard in het water te zijn..

Maar die gaan toch ook dood ? of stond hij niet ver in het water ?

en btw, je ziet toch wel een verschil tussen een paard en een monster :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    21

  • TekaLoca

    17

  • PowerPats

    16

  • End Of The Riot

    14

Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek.

Ik heb eigenlijk geen idee je krijgt wel bij Wolven hun tanden, maar ik zou niet weten waar je ze zou kunnen verkopen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Had iets meer van Sasquatch verwacht, dat het echt een heel zeldzaam iets is, en en dat hij ook vecht inplaats van wegrent.

Mee eens ! zo is bigfoot helemaal niet leuk meer :cry:

Maar zijn er ook nog andere ? ik las ergens iets over het Loch Ness Monster, geen idee meer waar. is dat waar ?

Dat bleek gewoon een paard in het water te zijn..

Maar die gaan toch ook dood ? of stond hij niet ver in het water ?

en btw, je ziet toch wel een verschil tussen een paard en een monster :7

't Is in een vijver die niet diep gaat, en het Lochness Monster werd gespot op een screenshot op een berg, en op de achtergrond kon je het 'Lochness Monster' zien.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

voor dat ik hem koop

kan je de zelfde savegame gebruiken

zodat je kleren wapens en zo kan behouden ?

Het werkt net als GTA IV met TLaD en TBoGT: RDR heeft drie mogelijke savegames, waarvan je dan een moet gebruiken voor Undead Nightmare. Je savegame met RDR erop blijft gewoon zoals die is, je neemt dus niet je wapens en kleding enzo uit RDR mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek.

Ik heb eigenlijk geen idee je krijgt wel bij Wolven hun tanden, maar ik zou niet weten waar je ze zou kunnen verkopen. :N

je kan in het spel een 'blunderbus' kopen, dat is een soort geweer waar je zombielichaamsdelen in stopt en dat kan je dan afschieten. heel handig als je een tekort aan ammo heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek.

Ik heb eigenlijk geen idee je krijgt wel bij Wolven hun tanden, maar ik zou niet weten waar je ze zou kunnen verkopen. :N

je kan in het spel een 'blunderbus' kopen, dat is een soort geweer waar je zombielichaamsdelen in stopt en dat kan je dan afschieten. heel handig als je een tekort aan ammo heb.

Daar gebruikt hij alleen undead delen van de zombies voor.

Het werkt net als GTA IV met TLaD en TBoGT: RDR heeft drie mogelijke savegames, waarvan je dan een moet gebruiken voor Undead Nightmare. Je savegame met RDR erop blijft gewoon zoals die is, je neemt dus niet je wapens en kleding enzo uit RDR mee.

Undead gebruikt aparte save slots, je krijgt drie nieuwe en een nieuwe autosave, je neemt wel wat dingen over van RDR maar niet alles.

Maar goed, na 7 uurtjes plezier helaas alweer uitgespeeld. Hij is leuk maar vind het einde te snel komen, misschien omdat er anders ook weinig meer te doen is. Had wel wat langer gemogen het avontuur in Mexico. Vraag of je deeds krijgt van de 4 nieuwe paarden is gelijk ook beantwoord bij het halen van het einde. Nu maar even 100% halen, iemand een idee of dat ook zichtbaar wordt op social club? Nieuwe wapens zoals explosive rifle zijn wel gaaf om te gebruiken.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, na 7 uurtjes plezier helaas alweer uitgespeeld. Hij is leuk maar vind het einde te snel komen, misschien omdat er anders ook weinig meer te doen is. Had wel wat langer gemogen het avontuur in Mexico. Vraag of je deeds krijgt van de 4 nieuwe paarden is gelijk ook beantwoord bij het halen van het einde. Nu maar even 100% halen, iemand een idee of dat ook zichtbaar wordt op social club? Nieuwe wapens zoals explosive rifle zijn wel gaaf om te gebruiken.

Je moet wel onthouden dat het DLC is hé? Je hebt maar 10 euro betaald voor die DLC dus het lijkt me wel logisch dat je er niet 24 uur of zo mee bezig bent, dan zou je wel meer moeten betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, na 7 uurtjes plezier helaas alweer uitgespeeld. Hij is leuk maar vind het einde te snel komen, misschien omdat er anders ook weinig meer te doen is. Had wel wat langer gemogen het avontuur in Mexico. Vraag of je deeds krijgt van de 4 nieuwe paarden is gelijk ook beantwoord bij het halen van het einde. Nu maar even 100% halen, iemand een idee of dat ook zichtbaar wordt op social club? Nieuwe wapens zoals explosive rifle zijn wel gaaf om te gebruiken.

Je moet wel onthouden dat het DLC is hé? Je hebt maar 10 euro betaald voor die DLC dus het lijkt me wel logisch dat je er niet 24 uur of zo mee bezig bent, dan zou je wel meer moeten betalen.

Dat snap ik, vond het eind alleen zo abrupt. Je bent in mexico, doet even een paar korte missies, en dan wordt je al naar je einddoel gestuurd, duurt wel lang die missie maar toch. Merendeel van je tijd zit je in Amerika, had misschien iets meer mexico verwacht in de storyline.

@Dingking

Gewoon goed zoeken in dat gebied, je moet meer bij Gaptooth breach gaan zoeken, daar vind je er al 2, en meer onder tumbleweed en gaptooth breach daar vind je een hoop. En anders pak je een survivalist map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...