Jump to content

[RDR] RDR Undead Nightmare


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    21

  • TekaLoca

    17

  • PowerPats

    16

  • End Of The Riot

    14

Zo veel free roam als je wilt, je bepaalt zelf wanneer je missies doet.

Kom je tijdens het free-roamen ook zombies tegen?

Aangezien de mensheid daar uitgestorven is, lijkt het mij van wel.

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Goeie add-on voor RDR. De sfeer zit er al vanaf het begin in. Heb zelfs nu al dat ik me wel 2 keer bedenk voordat ik in het donker op pad ga. :bonk: Nieuwe paarden zijn geweldig, heb nu het War-paard al gekregen, en ziet er wel gaaf uit met die vlammen. Wel is aan te raden om je game op je harde schijf te zetten. Het war paard lijkt, bij mij althans, een impact te hebben op je framerates en dus niet aan te raden om de hele game via de schijf te doen. Als je hem installeert op je harde schijf dan speelt het beter. Is er trouwens ergens een deed te vinden voor die paarden net zoals je standaard zwarte paard?

Het mooie is ook dat ze verschillende type zombies hebben, dus ook degene die op 4 handen kruipen en snel naar je toe komen, en van die dikke slome gasten die lastiger neer te schieten zijn.

Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek.

Link to comment
Delen op andere websites

In de spoiler een stukje over de Santa.

Je ziet de Santa even ja. Als je in Sepulcro het kerkhof 'opruimt', zal als laatste de Santa opstaan uit de dood met de woorden "Mexico loves you, mr Marston".

Geweldig ;D R* heeft weer zijn best gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu wel heel benieuwd naar het einde. Ik ben nu al best ver, maar ik zou graag willen weten of iemand hem al heeft uitgespeeld? (En zou hij/zij dan het einde aan mij kunnen PM'en? Zodat het de andere niet spoilt :))

Link to comment
Delen op andere websites

Had iets meer van Sasquatch verwacht, dat het echt een heel zeldzaam iets is, en en dat hij ook vecht inplaats van wegrent.

Mee eens ! zo is bigfoot helemaal niet leuk meer :cry:

Maar zijn er ook nog andere ? ik las ergens iets over het Loch Ness Monster, geen idee meer waar. is dat waar ?

Link to comment
Delen op andere websites

Had iets meer van Sasquatch verwacht, dat het echt een heel zeldzaam iets is, en en dat hij ook vecht inplaats van wegrent.

Mee eens ! zo is bigfoot helemaal niet leuk meer :cry:

Maar zijn er ook nog andere ? ik las ergens iets over het Loch Ness Monster, geen idee meer waar. is dat waar ?

Dat bleek gewoon een paard in het water te zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...