Jump to content

Ben je weleens bang?


K1pc0rn

Recommended Posts

Ik ben weleens met de hond uit 's avonds of in de nacht. Hier in het park zijn dan ook wel groepen jongeren. Wat drinken erbij enzovoorts, vertrouw is nooit helemaal. Maarja, loop er gewoon altijd langs, blijf wel uitkijken. Maar ik heb dan ook wel een Duitse Herder naast me lopen. De meeste jongeren lopen er met een grote boog omheen, dus dat schrikt wel af volgens mij. Als je dan ook nog een pet op hebt 's nachts rennen ze zelfs voor je weg. Twee keer meegemaakt. Denken ze dat het politie is ofzoiets. Grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    12

  • Dylann.

    10

  • Cheers.

    9

  • Teh_Ninja

    5

Ik ben opgegroeid in een wijk waar heel veel Marokkanen en Turken wonen, dus daar ben ik inmiddels zo aan gewend dat het me niet zo snel afschrikt. Maar ja, Gouda is natuurlijk een heel criminele stad, dus er worden wel geregeld inbraken gepleegd. Bij ons is er gelukkig nooit ingebroken, misschien ook omdat wij goed contact hebben met veel mensen uit deze culturen. Sowieso mijden veel van de hangjongeren je als je een hond bij je hebt. Wij hebben een Beagle (Niet eens zo'n grote hond dus), maar ze stuiven meteen uit elkaar als je langsloopt. "Bijt-ie?" vragen ze dan, waarop ik vrolijk antwoord: "Alleen als ik het zeg."

Verder ben ik niet zo heel snel bang. Ik keek toen ik klein was al stiekem horrorfilms, maar ik heb er nooit slapeloze nachten van gehad. Soms wel een onbehaaglijk gevoel, maar niet dusdanig dat ik echt bang werd. Wel schijt ik altijd in m'n broek voor wespen. Het klinkt heel suf, maar ik zet het echt op een lopen als er eentje in de buurt is. Ik ben er nog nooit door gestoken, maar misschien is dat juist wel de reden, dat onbekende.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms als m'n pa en ik op een dijk aan het autorijden zijn, en ik kijk naar beneden dan ben ik altijd bang dat we het water inrijden. Ik ben ook bang voor hele grote spinnen, ik kan daar echt niet tegen. icon_cab.gif Voor de rest ben ik niet specifiek bang voor iets. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik snachts een groep turken/marrokanen tegenkom wordt ik daar niet bang van ofzo. Zelf ga ik ook veel met turken/marrokanen/allochtonen in algemeen om, dus ken ik er meestal wel 1 ofz uit die groep.

Zelf ben ik niet snel bang voor de meest dingen , ik vertrouw alleen bepaalde zaken soms alleen niet helemaal blindelings. Zoals die laserpennen waar vrienden mee aan het klote zijn. Onschuldige dingen, dat wel, maar als d'r zo'n mongol tussen zit die in een keer 200 mw heeft, ben je goed blind als die in je ogen komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Me moeder als ik me kamer niet opruim, of iets kostbaars van iemand anders laten vallen ofzo.

Ook was ik vroeger echt als de dood voor het donkere, ik kan nog herinneren dat ik 2 keer een schim heb gezien op mijn 4e in verschillende spiegel 's nachts, tenminste daar was ik echt zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik snachts over straat loop en ik zie een groep turken/marokkanen lopen.

+1

I second that. En als je er dan langs loopt kijken ze je aan alsof je het grootste uitschot bent.

Dat niet alleen, ze roepen ook vaak dingen als ''Wat kijk je nou man!? Met je kankerkop!'' ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Van kleins af aan heb ik een tik dat als ik alleen ben en ik ga naar onde voor chips etc. en dan naar boven ga eerst onder me bed, kast, achter deur etc. kijk. :(

Ik weet het maar dit komt door mijn zus, zij liet me een keer schrikken want ik hoorde geluiden was zij het :duh:

En soms als ik een thriller/horror kijk ben ik wel eens bang dat die meneer met een masker voor me bed sta:

halloween_xl_01--film-B.jpg

Film: Halloween

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Mij broer zij is toen ik voor het eerst alleen thuis was : er komt en man en die belt aan de voordeur aan en als jij naar de deur loopt,Dan loopt hij via de achterdeur naar binnen en staakt hij je neer... Ik onder de tafel gaan zitten tot me vader thuis was :7 komt me broer thuis en die lachen joh.. :$

wel beetje vage herinering dus weet niet of alles even precies klopt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik snachts over straat loop en ik zie een groep turken/marokkanen lopen.

+1

I second that. En als je er dan langs loopt kijken ze je aan alsof je het grootste uitschot bent.

Dat niet alleen, ze roepen ook vaak dingen als ''Wat kijk je nou man!? Met je kankerkop!'' ofzo.

Marrokanen vind ik een bijzondere bevolkingsgroep. Loop je erlangs en kijk je ernaar: ''Wat jong? Heb ik wat van je aan?'' en als je ze negeert ''Jong, durf je niet te kijken ofzo? Mongol!''. In de wijk waar mijn school staat zijn van die torenhoge flats waar veel mensen van buitelandse afkomst komen. Altijd dus goed uitkijken als je langs ze loopt. Maar er is nog 'n ergere wijk, in een andere plaats waar me vriend woont. Hier vind men het volgende stoer; loop met je mes slingerend naar alle kanten over de stoep terwijl de kinderen uit school komen en angstig kijken naar het mes. Zo creëer je nog eens een begripvolle jeugd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...