Jump to content

Ben je weleens bang?


K1pc0rn

Recommended Posts

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    12

  • Dylann.

    10

  • Cheers.

    9

  • Teh_Ninja

    5

Ik was een tijdje geleden bang om te slapen ik weet niet, was bang om dood te gaan ofzo in me slaap.

heel raar gevoel.

Wow freaky dit..

Dat had ik eergisteren op de 1 of andere manier.. Ik was bang dat als ik zou slapen, ik niet meer wakker zou worden en in m'n slaap zou sterven. Echt een k*t gevoel. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigelijk niet echt snel bang van dingen die om me heen gebeuren, Als er een groep buitelanders weer eens op straat ruzie met me proberen te zoeken, dan maakt t niks uit, laat maar komen die handel.

Ik moet wel zeggen ik heb een godsgruwelijke hekel aan spinnen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Dan vraag ik me toch echt af wat dat tuig hier doet. Ze komen hier om een toekomst op te bouwen, dat laten wij ze doen en geven we ze de kans voor. Maar nee, ze gaan rondhangen op straten met messen en inbraken plegen. Flikker dan toch op en probeer iets van je eigen land te maken...

In hun eigen land valt er niks te stelen :clown:.

Nou, en als ze iets stelen, blijft het toch wel in de familie..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een tijdje geleden bang om te slapen ik weet niet, was bang om dood te gaan ofzo in me slaap.

heel raar gevoel.

Wow freaky dit..

Dat had ik eergisteren op de 1 of andere manier.. Ik was bang dat als ik zou slapen, ik niet meer wakker zou worden en in m'n slaap zou sterven. Echt een k*t gevoel. :{

Ja een heel raar gevoel

Link to comment
Delen op andere websites

als ik alleen sta tegen allochtonen maar toch ben ik sterk ik kan al iemand aan van 14 die in zijn groeispurt is (ER IS GEEN RUS VAN MIJN LEEFTIJD DIE IN MIJN STAD WOONT :ch: )

Dude, leer Nederlands.. En hoe oud ben je zelf dan, als je een veertienjarige ''al'' 14 noemt? En of je iemand de baas kunt zijn heeft niets te maken met zijn leeftijd maar met zijn spierkracht, techniek, reactiesnelheid en nog wat factoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo gauw, hier in dit GAT gebeurt toch amper wat.

Voor Marokkanen bang zijn :7 ik vertrouw ze niet helemaal maar of ze me nou in elkaar slaan?

Wel heb ik een schijthekel aan die "Schrik spelletjes en filmpjes" dan zit je heel geconcentreerd en dan in één keer: WHAAAAAAAHAAAAAAAAAAA!!!! _O_

Ik ben weleens met de hond uit 's avonds of in de nacht. Hier in het park zijn dan ook wel groepen jongeren. Wat drinken erbij enzovoorts, vertrouw is nooit helemaal. Maarja, loop er gewoon altijd langs, blijf wel uitkijken. Maar ik heb dan ook wel een Duitse Herder naast me lopen. De meeste jongeren lopen er met een grote boog omheen, dus dat schrikt wel af volgens mij. Als je dan ook nog een pet op hebt 's nachts rennen ze zelfs voor je weg. Twee keer meegemaakt. Denken ze dat het politie is ofzoiets. Grappig :puh:

Ik liep vroeger ook wel eens met onze hond dat was dan een Dalmatiër, en dan krijg je juist het tegenovergestelde.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Echt heel bang ben ik nooit geweest.

Maar bang voor turken/marrokanen ben ik wel als ik die verhalen over hun horen.

Laast was er iemand in elkaar geslagen > Gekneusde arm en Gebroken neus (geopereerd enal)

Of je bent met een groepje in de stad, komt er een groepje turken aan. Dat wordt meestal altijd vechten, heb ik wel is gemerkt :{

Wij zijn van die lompe boeren waarmee ze meestal niet willen vechten, ze lachen ons meestal uit ofzo.. Waarom begrijp ik eigenlijk niet maar wij lachen veel harder terug! Overigens kom ik niet vaak in de grote stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel eens bang, dan sta ik te wachten op bijvoorbeeld mijn vader, en dan bel ik van waar ben je, dan zegt hij ik ben bij de stoplichten en kort daarna hoor ik allemaal sirenes eno, dus dan denk ik dat hij ergens tegenaan is geklapt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...