Jump to content

Ben je weleens bang?


K1pc0rn

Recommended Posts

Als ik snachts over straat loop en ik zie een groep turken/marokkanen lopen.

+1

I second that. En als je er dan langs loopt kijken ze je aan alsof je het grootste uitschot bent.

Dat niet alleen, ze roepen ook vaak dingen als ''Wat kijk je nou man!? Met je kankerkop!'' ofzo.

Marrokanen vind ik een bijzondere bevolkingsgroep. Loop je erlangs en kijk je ernaar: ''Wat jong? Heb ik wat van je aan?'' en als je ze negeert ''Jong, durf je niet te kijken ofzo? Mongol!''. In de wijk waar mijn school staat zijn van die torenhoge flats waar veel mensen van buitelandse afkomst komen. Altijd dus goed uitkijken als je langs ze loopt. Maar er is nog 'n ergere wijk, in een andere plaats waar me vriend woont. Hier vind men het volgende stoer; loop met je mes slingerend naar alle kanten over de stoep terwijl de kinderen uit school komen en angstig kijken naar het mes. Zo creëer je nog eens een begripvolle jeugd.

Dan vraag ik me toch echt af wat dat tuig hier doet. Ze komen hier om een toekomst op te bouwen, dat laten wij ze doen en geven we ze de kans voor. Maar nee, ze gaan rondhangen op straten met messen en inbraken plegen. Flikker dan toch op en probeer iets van je eigen land te maken...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    12

  • Dylann.

    10

  • Cheers.

    9

  • Teh_Ninja

    5

Dan vraag ik me toch echt af wat dat tuig hier doet. Ze komen hier om een toekomst op te bouwen, dat laten wij ze doen en geven we ze de kans voor. Maar nee, ze gaan rondhangen op straten met messen en inbraken plegen. Flikker dan toch op en probeer iets van je eigen land te maken...

In hun eigen land valt er niks te stelen :clown:.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor van die schrikfilmpjes, ik kak dan gewoon in mijn broek jonge.

Precies hetzelfde als ik. Sommige van m'n vrienden lachen echt kapot als iemand zo erg schrikt maar ik krijg dan echt gewoon hartverzakking :-(

1 keer zo geschrokken dat ik van m'n stoel af keilde en keihard op m'n hoofd terecht kwam. Het duurde echt een kwartier voordat ik bijgekomen was van de schrik en de pijn

En die gozer die het mij had laten zien maar lachen :duh:

Ik ben bang om mijn maagdelijkheid te verliezen.

Ik heb dus ook nog nooit een vriendin gehad.

Waarom? vind je het een raar idee ofzo? Vind ik wel een grappige angst (met alle respect natuurlijk he :$ )

Bewerkt: door viccard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang om mijn maagdelijkheid te verliezen.

Ik heb dus ook nog nooit een vriendin gehad.

Waarom? vind je het een raar idee ofzo? Vind ik wel een grappige angst (met alle respect natuurlijk he :$ )

Neem hem niet al te serieus, geloof me; je kunt dit met een korreltje zout nemen. Ik vermoed dat ThunderDuck het tegendeel zal beweren als hij dit leest, maar hem kennende mag je dit met een korreltje zout nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Neem hem niet al te serieus, geloof me; je kunt dit met een korreltje zout nemen. Ik vermoed dat ThunderDuck het tegendeel zal beweren als hij dit leest, maar hem kennende mag je dit met een korreltje zout nemen.

Ach Dotz, dergelijke argwaan is kwetsend.

Link to comment
Delen op andere websites

Neem hem niet al te serieus, geloof me; je kunt dit met een korreltje zout nemen. Ik vermoed dat ThunderDuck het tegendeel zal beweren als hij dit leest, maar hem kennende mag je dit met een korreltje zout nemen.

Ach Dotz, dergelijke argwaan is kwetsend.

Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen, al begrijp ik dat mijn woorden kwetsend over zouden kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond was ik bang..

We reden met 10 mensen door een straat, laat één of andere gek zijn hond los, (expres) en zegt pak ze! Het was een Duitse herder die nogal opgefokt was, en iedereen vloog een andere kant uit. ik vloog een donker steegje in met aan 2 kanten bosjes, met de gedachte hier vind hij me niet. Ik zag niets, viel over een plank en rolde de bosjes een beetje in om uit het zicht te blijven, maar hoorde de hond ook een andere kant op lopen en zette het dus maar op het rennen naar een vriend en dan samen weg..

Maar die hond kwam meteen achter ons aan, die vriend was sneller dan mij, en die hond zat nog geen meter achter me. ik stopte van schrik en rende meteen door, toen ging hij weg en achtervolgde iemand anders. een minuut later horen we iemand keihard gillen, weet nog steeds niet wie het was.

Een halfuur ofzo later stonden we bij een flat een beetje te wachten tot iedereen er was, en iedereen ging weg.

Ik en een jongen bleven nog ff praten ..

Toen kwamen er 2 jongens langs, ik denk van een jaar of 16, 1tje helemaal huilen en die ander was aan het bellen..

Ik keek ze aan om te kijken of ik ze kon, werd die jankende gozer helemaal boos:

"Wat kijk je nou man, kijk de andere kant op man, Fok jou man ! ""

Daarna maar naar huis gegaan ..

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond was ik bang..

We reden met 10 mensen door een straat, laat één of andere gek zijn hond los, (expres) en zegt pak ze! Het was een Duitse herder die nogal opgefokt was, en iedereen vloog een andere kant uit. ik vloog een donker steegje in met aan 2 kanten bosjes, met de gedachte hier vind hij me niet. Ik zag niets, viel over een plank en rolde de bosjes een beetje in om uit het zicht te blijven, maar hoorde de hond ook een andere kant op lopen en zette het dus maar op het rennen naar een vriend en dan samen weg..

Maar die hond kwam meteen achter ons aan, die vriend was sneller dan mij, en die hond zat nog geen meter achter me. ik stopte van schrik en rende meteen door, toen ging hij weg en achtervolgde iemand anders. een minuut later horen we iemand keihard gillen, weet nog steeds niet wie het was.

Een halfuur ofzo later stonden we bij een flat een beetje te wachten tot iedereen er was, en iedereen ging weg.

Ik en een jongen bleven nog ff praten ..

Toen kwamen er 2 jongens langs, ik denk van een jaar of 16, 1tje helemaal huilen en die ander was aan het bellen..

Ik keek ze aan om te kijken of ik ze kon, werd die jankende gozer helemaal boos:

"Wat kijk je nou man, kijk de andere kant op man, Fok jou man ! ""

Daarna maar naar huis gegaan ..

Hij is dus gebeten denk ik....

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond was ik bang..

We reden met 10 mensen door een straat, laat één of andere gek zijn hond los, (expres) en zegt pak ze! Het was een Duitse herder die nogal opgefokt was, en iedereen vloog een andere kant uit. ik vloog een donker steegje in met aan 2 kanten bosjes, met de gedachte hier vind hij me niet. Ik zag niets, viel over een plank en rolde de bosjes een beetje in om uit het zicht te blijven, maar hoorde de hond ook een andere kant op lopen en zette het dus maar op het rennen naar een vriend en dan samen weg..

Maar die hond kwam meteen achter ons aan, die vriend was sneller dan mij, en die hond zat nog geen meter achter me. ik stopte van schrik en rende meteen door, toen ging hij weg en achtervolgde iemand anders. een minuut later horen we iemand keihard gillen, weet nog steeds niet wie het was.

Een halfuur ofzo later stonden we bij een flat een beetje te wachten tot iedereen er was, en iedereen ging weg.

Ik en een jongen bleven nog ff praten ..

Toen kwamen er 2 jongens langs, ik denk van een jaar of 16, 1tje helemaal huilen en die ander was aan het bellen..

Ik keek ze aan om te kijken of ik ze kon, werd die jankende gozer helemaal boos:

"Wat kijk je nou man, kijk de andere kant op man, Fok jou man ! ""

Daarna maar naar huis gegaan ..

Hij is dus gebeten denk ik....

Wie? Die hond of die huilende kerel? Waarom was hij trouwens zo boos?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee waarom die hond zo boos was, maar ik weet wel dat hij vaker bijt.

Die jongen was trouwens niet gebeten maar hij was gewoon super bang en gilde daarom. ( hoorde ik gisteravond )

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

Nah, niet echt vaak.

Maar als ik een enge film heb gezien en ik lig in bed dan lig ik altijd op mijn linker zij, met mijn gezicht naar de muur toe. Dus dan is achter mij, mijn kamer. En dan denk ik altijd dat er iemand achter mij staat :ch:

En iemand uit mijn klas vertelde mij over de game: Fear. Dus hij liet een paar filmpjes zien daar over. Ik kon 3 nachten bijna niet slapen omdat ik dacht dat ze (achter) in mijn kamer stond. :puh:

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang om mijn maagdelijkheid te verliezen.

Ik heb dus ook nog nooit een vriendin gehad.

Waarom? vind je het een raar idee ofzo? Vind ik wel een grappige angst (met alle respect natuurlijk he :$ )

Neem hem niet al te serieus, geloof me; je kunt dit met een korreltje zout nemen. Ik vermoed dat ThunderDuck het tegendeel zal beweren als hij dit leest, maar hem kennende mag je dit met een korreltje zout nemen.

Ik ben er weer es flink ingestonken :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...