Jump to content

Ben je weleens bang?

K1pc0rn

Recommended Posts

• Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

12

• Dylann.

10

• Cheers.

9

• Teh_Ninja

5

Als Jowx een topic van mij leest schijt ik heel mijn broek vol.

+1 Terrecht, hij geeft bij wijze van spreken al een waarschuwing als je een van zijn ''grappen'' niet grappig vind, of wanneer je een grap maakt die de zijne overtreft. Omdat ik hetzelfde probleem heb draag ik tegenwoordig geen broeken meer.

Delen op andere websites

Echt heel bang ben ik nooit geweest.

Maar bang voor turken/marrokanen ben ik wel als ik die verhalen over hun horen.

Laast was er iemand in elkaar geslagen > Gekneusde arm en Gebroken neus (geopereerd enal)

Of je bent met een groepje in de stad, komt er een groepje turken aan. Dat wordt meestal altijd vechten, heb ik wel is gemerkt :{

Wij zijn van die lompe boeren waarmee ze meestal niet willen vechten, ze lachen ons meestal uit ofzo.. Waarom begrijp ik eigenlijk niet maar wij lachen veel harder terug! Overigens kom ik niet vaak in de grote stad.

Maar ik ben geen boer :{

Delen op andere websites

Ja ik en mijn vrienden zijn ook zogenaamd ''boeren'' en dan worden we meestal uitgelachen door die buitenlanders mijn neef was er ook een keer bij die was er een beetje zat van en die sloeg toen één van die buitenlanders een bierglasje op zijn kop toen werd ik wel een beetje bang wat ze daarna gingen doen maar toen gingen ze meteen weg en die ene had het bloed over zijn kop lopen.

Delen op andere websites

Ja ik en mijn vrienden zijn ook zogenaamd ''boeren'' en dan worden we meestal uitgelachen door die buitenlanders mijn neef was er ook een keer bij die was er een beetje zat van en die sloeg toen één van die buitenlanders een bierglasje op zijn kop toen werd ik wel een beetje bang wat ze daarna gingen doen maar toen gingen ze meteen weg en die ene had het bloed over zijn kop lopen.

Lekkere ketchup, kom maar op :eten: :eten: :eten: XD

Bewerkt: door grandtheftauto...
Delen op andere websites

Ik woon ook in een gat, met 1000 INWONERS :D

Maar hier zijn ook altijd van die schoolkampen (meestal duitsers) en die denken dat ze heel stoer zijn.

Toen was een keer iemand uit het dorp helemaal aan het flippen op zo'n duitser en stouwde hem in een prullenbak. Toen waren die lui bang! geniaal.

't hele zootje hieronder + 20% xD

Ik kan maar beter geen extra 20% gebruiken dan ben ik hier weg :( EN DAAR ben ik HEEL ERG BANG VOOR :(

Bewerkt: door j0uk3
Delen op andere websites

Maar hier zijn ook altijd van die schoolkampen (meestal duitsers) en die denken dat ze heel stoer zijn.

Toen was een keer iemand uit het dorp helemaal aan het flippen op zo'n duitser en stouwde hem in een prullenbak. Toen waren die lui bang! geniaal.

+1

Delen op andere websites

+1

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...