Jump to content

Ben je weleens bang?


K1pc0rn

Recommended Posts

-+++--+---+-+++++--+++--++++--+--+++---+--+--+
+---+-++--+---+---+---+-+---+-+-+---+--+--+--+
+---+-+-+-+---+---+---+-++++--+-+------+--+--+
+---+-+--++---+---+---+-+-----+-+---+---------
-+++--+---+---+----+++--+-----+--+++---+--+--+

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    12

  • Dylann.

    10

  • Cheers.

    9

  • Teh_Ninja

    5

Ik ben nergens bang voor, als ze bij mij in breken trap ik ze dood. Ook op straat zijn mensen meer bang voor mij dan ik voor hun, het is zeker geen geintje.

Maar zo lang iedereen gewoon normaal zijn dingen doet en netjes is gaat alles toch prima, dan hoeft dat hellemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bang, ja dat wel. Regelmatig, voor alles eigenlijk. Bang voor horrorfilms, bang voor bloed, ziekenhuizen, mensen die ik niet mag. En natuurlijk, onderkruipsels. Beestjes, alles wat kleiner (maar ook groter) is als mij en wat beweegt is eng. :clown: Spinnen, mieren, wespen. Noem het maar op, ik moet er niks van hebben. En dat is af en toe vrij irritant. En mensen soms, onder andere inderdaad de hangende jeugd op straat en dan ook nog 's avonds. Daar loop ik liever in een boog omheen.

Bang voor best veel dus, daarom voel ik me ook prettiger als ik samen met iemand ben. Alleen thuis enzo vind ik ook niet echt geweldig, of met muziek aan. Maar liever ben ik met vrienden, familie en dergelijke.

Edit: En ik moet echt NIKS hebben van dokters, ziekenhuizen enzo. Sowieso aan mensen die aan me zitten. :puh:

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

+2..warns.

Overigens ben ik zelden echt bang, maar ben wel altijd erg op mijn hoede als ik alleen 's nachts door Rotterdam fiets.

Rotterdam valt hartstikke mee, er zijn maar een paar buurten waar je niet moet komen.

Buiten wat sociale paranoia om, ben ik eigenlijk alleen bang tijdens slaapverlamming.

Gelukkig komt dat niet zo vaak meer voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook niet tonen dat je bang ben, dat scheelt enorm. Maar ik zie in je profiel van de admin hier boven dat je een vrouw bent, en dan kan ik me voor stellen dat het niet prettig is om s'avonds tussen al die kerels te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...