Flitskikker Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 -+++--+---+-+++++--+++--++++--+--+++---+--+--+ +---+-++--+---+---+---+-+---+-+-+---+--+--+--+ +---+-+-+-+---+---+---+-++++--+-+------+--+--+ +---+-+--++---+---+---+-+-----+-+---+--------- -+++--+---+---+----+++--+-----+--+++---+--+--+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) +1 +1 -1 ++1 +20% +-+2 -1 Hier word ík nou bang van! Bewerkt: 7 november 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 +1 +1 -1 ++1 +20% +-+2 -1 Hier word ík nou bang van! -1 Ik ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 +2..warns. Overigens ben ik zelden echt bang, maar ben wel altijd erg op mijn hoede als ik alleen 's nachts door Rotterdam fiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 ik liep laatst in het donker naar huis toe en toen ging er iemand heel dicht bij me lopen dus ik nam meteen de andere afslag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) Overigens ben ik zelden echt bang, maar ben wel altijd erg op mijn hoede als ik alleen 's nachts door Rotterdam fiets. En wat is er dan zo eng aan m'n stad. Bewerkt: 13 november 2010 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Overigens ben ik zelden echt bang, maar ben wel altijd erg op mijn hoede als ik alleen 's nachts door Rotterdam fiets. En wat is er dan zo eng aan m'n stad. Nog nooit gehoord over De Bronstige Hollander? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Meestal als ik een echt enge horror heb gezien, ben ik de eerste 2 dagen bang in het donker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Nog nooit gehoord over De Bronstige Hollander? Niet echt nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Heeft Saw gezien in het weekend toen was ook wel ff bang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knuppeltje Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik ben nergens bang voor, als ze bij mij in breken trap ik ze dood. Ook op straat zijn mensen meer bang voor mij dan ik voor hun, het is zeker geen geintje. Maar zo lang iedereen gewoon normaal zijn dingen doet en netjes is gaat alles toch prima, dan hoeft dat hellemaal niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Bang, ja dat wel. Regelmatig, voor alles eigenlijk. Bang voor horrorfilms, bang voor bloed, ziekenhuizen, mensen die ik niet mag. En natuurlijk, onderkruipsels. Beestjes, alles wat kleiner (maar ook groter) is als mij en wat beweegt is eng. Spinnen, mieren, wespen. Noem het maar op, ik moet er niks van hebben. En dat is af en toe vrij irritant. En mensen soms, onder andere inderdaad de hangende jeugd op straat en dan ook nog 's avonds. Daar loop ik liever in een boog omheen. Bang voor best veel dus, daarom voel ik me ook prettiger als ik samen met iemand ben. Alleen thuis enzo vind ik ook niet echt geweldig, of met muziek aan. Maar liever ben ik met vrienden, familie en dergelijke. Edit: En ik moet echt NIKS hebben van dokters, ziekenhuizen enzo. Sowieso aan mensen die aan me zitten. Bewerkt: 16 november 2010 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2010 +2..warns. Overigens ben ik zelden echt bang, maar ben wel altijd erg op mijn hoede als ik alleen 's nachts door Rotterdam fiets. Rotterdam valt hartstikke mee, er zijn maar een paar buurten waar je niet moet komen. Buiten wat sociale paranoia om, ben ik eigenlijk alleen bang tijdens slaapverlamming. Gelukkig komt dat niet zo vaak meer voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knuppeltje Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2010 Je moet ook niet tonen dat je bang ben, dat scheelt enorm. Maar ik zie in je profiel van de admin hier boven dat je een vrouw bent, en dan kan ik me voor stellen dat het niet prettig is om s'avonds tussen al die kerels te lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2010 Ik ben nergens bang voor, als ze bij mij in breken trap ik ze dood. Ook op straat zijn mensen meer bang voor mij dan ik voor hun, het is zeker geen geintje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.