Jump to content

Ben je weleens bang?


K1pc0rn

Recommended Posts

Je moet ook niet tonen dat je bang ben, dat scheelt enorm. Maar ik zie in je profiel van de admin hier boven dat je een vrouw bent, en dan kan ik me voor stellen dat het niet prettig is om s'avonds tussen al die kerels te lopen.

En als je beter kijkt vriend, dan zie je dat Amfetamientje opa is. Dus hij is een man dan he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    12

  • Dylann.

    10

  • Cheers.

    9

  • Teh_Ninja

    5

Je moet ook niet tonen dat je bang ben, dat scheelt enorm. Maar ik zie in je profiel van de admin hier boven dat je een vrouw bent, en dan kan ik me voor stellen dat het niet prettig is om s'avonds tussen al die kerels te lopen.

En als je beter kijkt vriend, dan zie je dat Amfetamientje opa is. Dus hij is een man dan he ;)

Amfe admin geworden?? Gefeliciteerd hé, Amfe.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Buiten wat sociale paranoia om, ben ik eigenlijk alleen bang tijdens slaapverlamming.

Gelukkig komt dat niet zo vaak meer voor.

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, een slaapverlamming. Hoe is dat nou eigenlijk, en op wat voor manier doet het z'n intrede? Ik heb wel eens gelezen over een soort 'hooded man' gestalte, heb jij die ook wel eens gezien? Da's nou echt iets waar ik van in m'n (onder)broek zou schijten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Buiten wat sociale paranoia om, ben ik eigenlijk alleen bang tijdens slaapverlamming.

Gelukkig komt dat niet zo vaak meer voor.

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, een slaapverlamming. Hoe is dat nou eigenlijk, en op wat voor manier doet het z'n intrede? Ik heb wel eens gelezen over een soort 'hooded man' gestalte, heb jij die ook wel eens gezien? Da's nou echt iets waar ik van in m'n (onder)broek zou schijten. :puh:

Slaap verlamming is een heel eng gevoel. Het is van de dingen die je liever niet wilt hebben. Ik heb het bijvoorbeeld vaak gehad dat ik mezelf stikte, omdat ik dan omgekeerd lag met me hoofd in me kussen of met me handen de dekens in me gezicht gedrukt. Het enge er aan is dat je echt probeert te bewegen en dat gewoon echt niet kan. Pas na 5 a 10 seconden kan je weer bewegen(bij mij tenminste). Gelukkig heb ik nooit een schaduw gezien tijdens m'n slaap verlamming. Alleen de verlamming zelf heb ik gehad. :{

Er zijn ergere gevallen bekend dat die schaduw dan echt op je gaat zitten en je dan het gevoel hebt om te stikken doordat hij op je borst zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt bang in 'angstige' situaties. Wel the basic "iemand kwijt raken die mij lief is", maar voor grote, enge mannen of kleine, stoere Marokaantjes ben ik niet bang. Voor ziekenhuizen, doktoren, grote honden, bloed en weet ik veel wat nog meer.

Wel vind ik spinnen meer dan ranzig, en heb ik een heuse kikker en slakkenfobie. Die kenden jullie vast en zeker nog niet, hé? bloos.gif En ik heb een bijzonder grote afkeer tegen voeten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb nooit echt een gevoel van angst bij me als ik ergens loop of wat dan ook, ik voel me eigenlijk nooit angstig.

Ik ben wel bang om dingen kwijt te raken, bijvoorbeeld personen en objecten, verder ben ik nooit echt bang ofzo voor personen of wat dan ook.

Maar wat is dat slaapverlamming nou precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Slaap verlamming is een heel eng gevoel. Het is van de dingen die je liever niet wilt hebben. Ik heb het bijvoorbeeld vaak gehad dat ik mezelf stikte, omdat ik dan omgekeerd lag met me hoofd in me kussen of met me handen de dekens in me gezicht gedrukt. Het enge er aan is dat je echt probeert te bewegen en dat gewoon echt niet kan. Pas na 5 a 10 seconden kan je weer bewegen(bij mij tenminste). Gelukkig heb ik nooit een schaduw gezien tijdens m'n slaap verlamming. Alleen de verlamming zelf heb ik gehad. :{

Er zijn ergere gevallen bekend dat die schaduw dan echt op je gaat zitten en je dan het gevoel hebt om te stikken doordat hij op je borst zit.

Ja, ik kreeg dus een keer een Succubus/FEAR-achtig meisje op me die me ging wurgen; not so nais. Ik denk dat het mijn engste ervaring ooit is.

Voor de rest heb ik ook zo'n beetje alle andere symptomen gehad die hier staan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming#Hallucinaties .

Link to comment
Delen op andere websites

Yep en je kunt jezelf niet bewegen op je ogen na. Het is een soort van omgekeerd slaapwandelen; tijdens slaapwandelen ben je niet bewust, maar doen je spieren het wel.

Bij slaapverlamming ben je wel bewust, maar doen je spieren het niet.

edit; En het is een stuk erger dan het lijkt.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

En dan dacht ik dat ik het erg had. Ik wist er wel van dat die vorm er was dat het lijkt of iemand je wurgt, maar dat niet kunnen bewegen is al erg genoeg..

EDIT:

Hieronder: Nu je het zegt, het gebeurd bijna altijd als ik op m'n rug lig.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Slaap verlamming is een heel eng gevoel. Het is van de dingen die je liever niet wilt hebben. Ik heb het bijvoorbeeld vaak gehad dat ik mezelf stikte, omdat ik dan omgekeerd lag met me hoofd in me kussen of met me handen de dekens in me gezicht gedrukt. Het enge er aan is dat je echt probeert te bewegen en dat gewoon echt niet kan. Pas na 5 a 10 seconden kan je weer bewegen(bij mij tenminste). Gelukkig heb ik nooit een schaduw gezien tijdens m'n slaap verlamming. Alleen de verlamming zelf heb ik gehad. :{

Er zijn ergere gevallen bekend dat die schaduw dan echt op je gaat zitten en je dan het gevoel hebt om te stikken doordat hij op je borst zit.

Ja, ik kreeg dus een keer een Succubus/FEAR-achtig meisje op me die me ging wurgen; not so nais. Ik denk dat het mijn engste ervaring ooit is.

Voor de rest heb ik ook zo'n beetje alle andere symptomen gehad die hier staan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming#Hallucinaties .

Heel vaag, dus je ziet haar ook echt bewegen, praten of zie je haar jou aanvallen ofzo?

Zegt ze niks dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook niet tonen dat je bang ben, dat scheelt enorm. Maar ik zie in je profiel van de admin hier boven dat je een vrouw bent, en dan kan ik me voor stellen dat het niet prettig is om s'avonds tussen al die kerels te lopen.

En als je beter kijkt vriend, dan zie je dat Amfetamientje opa is. Dus hij is een man dan he ;)

Amfe admin geworden?? Gefeliciteerd hé, Amfe.

Oh ik keek naar Amfetamientje :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...