Amfetamientje Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 (bewerkt) Heel vaag, dus je ziet haar ook echt bewegen, praten of zie je haar jou aanvallen ofzo? Zegt ze niks dan? Het is een meid van weinig woorden. Die bitch stond een tijdje naast me, sprong op me en begon me te wurgen. Erg kinky, maar niet echt mijn ding. Bewerkt: 19 november 2010 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Heel vaag, dus je ziet haar ook echt bewegen, praten of zie je haar jou aanvallen ofzo? Zegt ze niks dan? Het is een meid van weinig woorden. Die bitch stond een tijdje naast me, sprong op me en begon me te wurgen. Erg kinky, maar niet echt mijn ding. Wat vaag ik zou niet echt graag willen hebben :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 me broertje had 's nachts tegen de muur aangepist bleek dat ie dat ie in zijn droom tegen een boom aan het aan pissen was. een soort slaapwandeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 me broertje had 's nachts tegen de muur aangepist bleek dat ie dat ie in zijn droom tegen een boom aan het aan pissen was. een soort slaapwandeling. Beter dan het de muur was inplaats van een eventuele broer die in het stapelbed onder hem lag . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 me broertje had 's nachts tegen de muur aangepist bleek dat ie dat ie in zijn droom tegen een boom aan het aan pissen was. een soort slaapwandeling. Beter dan het de muur was inplaats van een eventuele broer die in het stapelbed onder hem lag . Gelukkig heb ik een eigen kamer en de deur dicht..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 Ik had net nog bang toen ik op Undead Nightmare zat. En daarstraks op school schrok ik toen een beitel op de grond viel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2017 Ik ben vast wel eens bang geweest, maar ik kan geen concreet voorbeeld noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.