Dutchy3010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Hij is bijna een jaar geleden gestopt als crewlid, maar we mogen hem nu opnieuw verwelkomen: NandroDavids is vanaf heden weer moderator. Vanwege een toekomstige wijziging in het G&C gedeelte, denken we dat we een extra kracht wel kunnen gebruiken daar. Vandaar dat we gevraagd hebben of Nandro iets ziet in comeback. Een warm welkom voor onze nieuwe G&C moderator! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Veel succes met je taak Nandrodavids. ^^ Reageren
PrioX Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik wens je veel succes toe met je taak als moderator Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Spannend, nu moeten we weer drie keer nadenken voordat we iets zeggen in G&C. Succes! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Leuk dat Nandrodavids terug is maar is het wel echt nodig? Is het echt nodig om een moderator voor G & C te hebben? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Welkom terug! Veel succes met je status als Moderator van het G&C gedeelte. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Wel goed dat het iemand is die zelf geen lid is van een gang of corp. NandroDavids, succes ermee. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nee, dat zou ook wel tot grote conflicten leiden. En ik ben het feitelijk eens met BoerBanaan, is conrole in de G&C wel noodzakelijk? Of drukt dat niet gewoon de sfeer omdat dat de plaats bij uitstek is om je te laten gaan en dat dan zou worden beperkt door een mod die over je schouder meekijkt? Niets tegen jou verder hoor, Nandro. Veel plezier en succes met je mod-taak! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Het is altijd fijn dat een crewlid terugkeert, en juist nu juich ik deze vrouwvriendelijke aanwinst toe. Dit onbevooroordeelde en zeer politiek correcte lid zal ongetwijfeld zijn/haar functie goed uitvoeren, zonder daar bij in pijnlijke situaties terecht te komen. Maarre: Ga je nu nog iets met die MAF van je doen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Veel succes met je taak als moderator. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Een onafhankelijk persoon als Nandro is natuurlijk een goede keuze voor de positie. Ik geloof dat het de vorige keer bij G&C niet zo'n succes was, maar ik neem aan dat het nu wel wat toevoegt. Succes, Nandro! Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Haha.. Probeer je Dizzee te verslaan als moderator die het vaakst van fora verwisselt/stopt en terugkeert? Desalniettemin een goede keuze, ik weet zeker dat je het goed zult doen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Succes, Nandro. Blij dat je weer terug bent. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Veel succes met je taak, Nandro. Ik ben het er inderdaad mee eens dat het niet nodig is, maar ach, wie weet. Je hebt zat ervaring, dus maak er iets moois van. Hopend dat je nu wel langer blijft als moderator. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nee, dat zou ook wel tot grote conflicten leiden. En ik ben het feitelijk eens met BoerBanaan, is conrole in de G&C wel noodzakelijk? Of drukt dat niet gewoon de sfeer omdat dat de plaats bij uitstek is om je te laten gaan en dat dan zou worden beperkt door een mod die over je schouder meekijkt? Niets tegen jou verder hoor, Nandro. Veel plezier en succes met je mod-taak! Ja, die is nodig. Er is een losse sfeer, en Nandro zal ook niets doen tegen spam ofzo, maar het moet wel een beetje in de gaten gehouden worden. Vaak genoeg gebeuren er in G&C dingen die echt niet door de beugel kunnen, maar waar wij geen weet van hebben omdat we geen tijd hebben om dat helemaal in de gaten te houden. Daarnaast zijn we iets aan het opzetten, waardoor een moderator daar wel erg handig is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.