Jump to content

Welkom terug


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Basssss

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Allen dank voor het warme welkom en de felicitaties. Ik heb er zin in en verwacht 't inderdaad langer vol te houden dan de vorige keer :)

Leuk dat Nandrodavids terug is maar is het wel echt nodig? Is het echt nodig om een moderator voor G & C te hebben?
En ik ben het feitelijk eens met BoerBanaan, is conrole in de G&C wel noodzakelijk? Of drukt dat niet gewoon de sfeer omdat dat de plaats bij uitstek is om je te laten gaan en dat dan zou worden beperkt door een mod die over je schouder meekijkt?

Kan Nandro nu bij elke gang komen spioneren? Gaat dat niet wat ver qua privacy? :t

Sowieso is 't handig om in een subforum als The Families iemand te hebben die alles in 't gareel houdt. Ook in de verschillende topics is in 't verleden genoeg gebeurd dat modereren nodig maakt en volgens mij is 't handig voor de crew om daar apart iemand voor aan te stellen. Zo hoeven de Administrators niet alles in de gaten te houden binnen de gangs en corporations.

Maak je verder geen zorgen over 't meekijken...ik zal zo min mogelijk 'aanwezig' zijn. Ik lees wel alles, maar van mij zul je verder geen last hebben. Tenzij je 't daar zelf naar maakt natuurlijk...

Maarre: Ga je nu nog iets met die MAF van je doen?

Geen idee. Als ik iets heb waarover ik wil schrijven en dat in de MAF kwijt kan, zal ik dat zeker doen. Maar concrete plannen zijn er niet.

Haha.. Probeer je Dizzee te verslaan als moderator die het vaakst van fora verwisselt/stopt en terugkeert? :puh:

Sta ik niet allang voor dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...