Basssss Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Kan Nandro nu bij elke gang komen spioneren? Gaat dat niet wat ver qua privacy? (Ik heb niks tegen Nandro hoor.) Reageren
Kloep Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Privacy? Wat ben je allemaal van plan dan? Nandro is bij ons welkom hoor. Bewerkt: 28 oktober 2010 door Kloep Reageren
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nandro is bij ons welkom hoor. En ik niet? Wat een discriminatie. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Ik moet crewlikken, dat werkt niet bij jouw. Reageren
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Nee, dat zou ook wel tot grote conflicten leiden. En ik ben het feitelijk eens met BoerBanaan, is conrole in de G&C wel noodzakelijk? Of drukt dat niet gewoon de sfeer omdat dat de plaats bij uitstek is om je te laten gaan en dat dan zou worden beperkt door een mod die over je schouder meekijkt? Niets tegen jou verder hoor, Nandro. Veel plezier en succes met je mod-taak! Ja, die is nodig. Er is een losse sfeer, en Nandro zal ook niets doen tegen spam ofzo, maar het moet wel een beetje in de gaten gehouden worden. Vaak genoeg gebeuren er in G&C dingen die echt niet door de beugel kunnen, maar waar wij geen weet van hebben omdat we geen tijd hebben om dat helemaal in de gaten te houden. Daarnaast zijn we iets aan het opzetten, waardoor een moderator daar wel erg handig is. Ok! Maar natuurlijk hadden we altijd nog de gangleiders om het zooitje een beetje rustig te houden! Maar dit vind ik een goed plan. Veel succes NandroDavids! Nandro is bij ons welkom hoor. En ik niet? Wat een discriminatie. Jij bent bij ons welkom , al weet ik niet of ik dat wel mag zeggen, of zo Bewerkt: 28 oktober 2010 door Dotz Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Kan Nandro nu bij elke gang komen spioneren? Gaat dat niet wat ver qua privacy? (Ik heb niks tegen Nandro hoor.) Schending van de privacy? Wat een onzin. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Welkom terug en veel succes! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Succes! EDIT: Waarom staat hij niet bij het kopje ''het moderatieteam''? Bewerkt: 28 oktober 2010 door jimmiefitz Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 We hebben het er via PB al even over gehad, maar ook nog even openbaar: Top! Goed om je weer aan boord te zien, Nandro! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Succes! EDIT: Waarom staat hij niet bij het kopje ''het moderatieteam''? Vroeg ik me ook al af. En hij staat ook niet in één van de voorgeschreven fora... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Heeft waarschijnlijk te maken met de speciale Gangs & Corporatations mod, da's anders dan een regulier forum zoals de anderen. Ik verwacht niet anders dan dat de administrators dit ook hebben gesignaleerd en ermee aan de slag gaan om het recht te breien wanneer dat nodig is. Even geduldig afwachten dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.