Jump to content

BusMod


0wnaget1m3

Recommended Posts

Beste allemaal,

ik heb een BUSMOD gedownload, maar ik heb geen FLAUW idee, in welke map ik hem moet zetten? Ik gebruik SparkIV btw, zou iemand mij misschien willen helpen?

Alvast bedankt,

0wnaget1m3

Link to comment
Delen op andere websites

RTFM.

Oftewel: lees de bijgesloten read-me.

Heb ik gedaan, maar die snap ik niet. Daarom vraag ik iemand die het miss uitgebreid kan uitleggen? Of misschien voor mij kan installeren via Teamviewer?

Link to comment
Delen op andere websites

Requires Latest .net Scripthook Version 1.7.1.6 BETA: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=392325

-Installeer .net scripthook.

GTA IV 1.0.7.0

EFLC 1.1.2.0

-Zorg dat je deze versie hebt.

Installation: Place all files and folders from within the scripts folder into your gta4 Scripts Folder.

-Plaats alle bestanden en mappen in de de map "scripts" in het gedownloade archief in het "scripts" map in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Beagle? Ik snap niet echt wat ik moet doet met die .net,, heb je msn? Of ik pm je desnoods wel ff mijn msn? Dan kan je me helpen via teamviewer?

Bewerkt: door 0wnaget1m3
Link to comment
Delen op andere websites

EnEn dan de busmod kopieren naar command-> Script? En kan je een patch voor mij zoeken? Want als ik die op google zoek unninstalled die mij gta iv...

Bewerkt: door 0wnaget1m3
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan via Games for Windows Live updaten. De inhoud van scripts bij die busmod moet je kopieren naar de scripts map in je gta iv map.

Ik moet een ASI programma hebben ofzo? Welke programma is dat? Dat stond in de readme , maar geen enkel download link in de readme doet het..

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, ik snap het niet meer hoor..

Ik heb de.net geinstalleerd die link die jij mij gaf deed het wel maar zat geen setup bij... dus heb een andere. net geinstalleerd..Weet niet of dat de goede is.. Ik heb de asi loader gedownload en toen de Scripthook.dll en dsound.dll in de gta.iv map gedaan. Ik heb de bus mod alles wat erbij hoort behalve het read me file in de Gta iv script map gekopieerd.

En nog steeds doet ie het niet.... Of moet ik perse in de bus stappen doet de bus mod het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel die .net scripthook die ik aangaf installeren, natuurlijk zat er geen setup bij. Nu heb je zeker het gewone .net framework van Microsoft geïnstalleerd, en dat heeft weinig zin. Lees die post, lees de readme en installeer die .net scripthook.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm gedaan,, ik heb de asi file en scripthook.dll naar gta iv map gekopieerd,, ik heb de bus mod in Gta IV->Comman->Data-> Scripts gekopieerd, is dat goed?Want hij doet het nog niet? Asi loader zit in de gta iv map, alles is compleet.Want ik heb een trainer gedownload, en die doet het wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...