Jump to content

gta 4 copcar


proaz

Recommended Posts

Ik had in het IV fora willen reageren op je vraag, maar ik zie dat je inmiddels daar nogal ruw opzij bent gezet door andere forumleden. Laat het voortaan even weten via PB als dat gebeurt, dat is namelijk niet de manier van "forummen" die we ambiëren als crew.

Ik vond je vraag namelijk niet op een verkeerde plek staan, ook al begrijp ik dat het een beetje moeilijk is om te bepalen waar dit wel hoort. Enfin, dit topic kan open blijven, je topic in IV het ik nu gesloten om dubbele topics te voorkomen.

Ik heb IV niet op de PC, maar uit het verleden toen ik VC en diverse NFS games modde, haalde ik altijd de originele files of uit een tweede, schone installatie die ik niet gebruikte om de game te spelen, of ik haalde de bestanden van de DVD af.

De eerste optie is denk ik vanwege het hele GFWL geneuzel vrij lastig, omdat je vast niet één game zo makkelijk een tweede keer kan installeren. Daarbij moet je ook maar zoveel vrije schijfruimte willen opofferen, ook niet altijd prettig. Door in Windows naar je DVD Drive te gaan, kan je door erop te rechtsklikken de optie "Verkennen" kiezen in plaats van "Openen". Hiermee omzeil je als het goed is de automatische opstartcyclus van de game, en kan je in de bestanden bladeren die op de DVD staan. Alle originele bestanden dus. Deze kan je als je ze nodig hebt gewoon kopiëren vanaf de DVD naar de juiste map in je IV installatie, zodat je weer het origineel hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had in het IV fora willen reageren op je vraag, maar ik zie dat je inmiddels daar nogal ruw opzij bent gezet door andere forumleden. Laat het voortaan even weten via PB als dat gebeurt, dat is namelijk niet de manier van "forummen" die we ambiëren als crew.

Ik vond je vraag namelijk niet op een verkeerde plek staan, ook al begrijp ik dat het een beetje moeilijk is om te bepalen waar dit wel hoort. Enfin, dit topic kan open blijven, je topic in IV het ik nu gesloten om dubbele topics te voorkomen.

Ik heb IV niet op de PC, maar uit het verleden toen ik VC en diverse NFS games modde, haalde ik altijd de originele files of uit een tweede, schone installatie die ik niet gebruikte om de game te spelen, of ik haalde de bestanden van de DVD af.

De eerste optie is denk ik vanwege het hele GFWL geneuzel vrij lastig, omdat je vast niet één game zo makkelijk een tweede keer kan installeren. Daarbij moet je ook maar zoveel vrije schijfruimte willen opofferen, ook niet altijd prettig. Door in Windows naar je DVD Drive te gaan, kan je door erop te rechtsklikken de optie "Verkennen" kiezen in plaats van "Openen". Hiermee omzeil je als het goed is de automatische opstartcyclus van de game, en kan je in de bestanden bladeren die op de DVD staan. Alle originele bestanden dus. Deze kan je als je ze nodig hebt gewoon kopiëren vanaf de DVD naar de juiste map in je IV installatie, zodat je weer het origineel hebt.

oh oke maar ik moet eerst een nieuwe hardeschijf kopen voor ik em opnieuw kan installeren,

verder was ik niet van plan om mijn huidige spel te verwijderen; omdat ik al redelijk ver ben zonder cheats (nieuw hoogtepunt voor mij jeej)

Maar de models staan toch niet op dvd of heb ik dat nu mis?

en ook omdat hetm ij 3 weken kostte om hem normaal aan het werken te krijgen.

overgens wist ik niet dat ik het moest melden als andere leden zich op die manier (laat ik het zo maar even noemen) gedragen.

dus dankje voor je reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Om ieder wissewasje een PB sturen is niet nodig uiteraard, maar dit soort zaken zien we niet altijd gelijk dus mag je gerust even melden. ^_^

Je hoeft sowieso je huidige installatie niet te verwijderen. Wat ik bedoelde was een tweede installatie, maar dat zal zoals ik al omschrijf waarschijnlijk een vervelende, schijfruimte vretende uitdaging worden.

Alle bestanden die met de installatie op je HDD zijn gezet in de IV mappen, moeten terug te vinden zijn op de DVD tenzij je ook gedownloade content zoals TLAD en TBOGT hebt binnengehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Om ieder wissewasje een PB sturen is niet nodig uiteraard, maar dit soort zaken zien we niet altijd gelijk dus mag je gerust even melden. ^_^

Je hoeft sowieso je huidige installatie niet te verwijderen. Wat ik bedoelde was een tweede installatie, maar dat zal zoals ik al omschrijf waarschijnlijk een vervelende, schijfruimte vretende uitdaging worden.

Alle bestanden die met de installatie op je HDD zijn gezet in de IV mappen, moeten terug te vinden zijn op de DVD tenzij je ook gedownloade content zoals TLAD en TBOGT hebt binnengehaald.

ja maar ik zij al mijn hardeschijf zit VOL da ding is nog maar 120 gb wil graag een 500 gb of een 1 tb maar weet niet waar en welke goed is,

daarom zij ik dat ik me oude NIET ging verwijderen.

Maar alsnog blij met je uitleg wist ik nog niet echt. Maar ik download hem tog liever ergens: Sneller+minder geheugen

Link to comment
Delen op andere websites

Van je DVD afhalen kan dus ook zoals ik al omschreef via "Verkennen". Dan haal je alleen het bestand via de functie "kopiëren" eraf en niet heel GTA IV. Dan kost het niet meer schijfruimte dan wat IV je nu kost.

ik weet dus niet waar je de carmodels kan vinden daarom :( anders was ik er ook al achter gekomen.

En aangezien jij hem niet voor de pc hebt denk ik dat je mij niet kan helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan je niet altijd verwachten van iemand dat die gene netjes nog even reageert of bedankt zegt. Erg jammer, maar zo is 't soms.

srry moest even een toetsenbord regelen, had vanmiddag gekeken, geen reactie nog.

Dus wou morgen pas weer kijken :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...