Jump to content

[Stelling]Ik heb voor de nieuwe Cod een pre-oder staan.


Fiegel5

Games; Stelling van de week nr.44  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik heb voor de nieuwe Cod een pre-oder staan.

    • Ja
      6
    • Nee
      22


Recommended Posts

Ik heb het spel niet gepre-orderd, omdat de CoD serie me gestolen kan worden! Heb er niks mee en vindt het zo overgehyped alls justin bieber, is niks bijzonders maar door al die bekendheid en reclame wordt het (toch) verkocht. I.p.v. heb ik gran turismo 5 pre-orderd en nu via de release datum bekend is dat et voor 5december uitgebracht wordt wordt dit een mooi Sint kadootje! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel niet gepre-orderd, omdat de CoD serie me gestolen kan worden! Heb er niks mee en vindt het zo overgehyped alls justin bieber, is niks bijzonders maar door al die bekendheid en reclame wordt het (toch) verkocht.

True, ik ben het volledig met je eens :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel nu al, maar ik had het niet ge-pre-ordered of zo.

Gewoon een paar dagen nadien (gisteren) gekocht.

Ik vind ook niet dat er iets mis is met pre-orderen, als jij iets graag wilt, dan mag je dat toch gerust op voorhand reserveren :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel niet ge-pre-ordered. Dat doe ik zowieso maar zelden, omdat ik nooit echt de dwang heb een spel te moeten hebben. Ik wacht altijd even af, en naar aanleiding van reviews bedenk ik dan of ik een spel koop. De enige die ik de laatste jaren heb ge-pre-ordered was RDR. Daarnaast heb ik niet zoveel met spellen als de CoD-serie, dus dat is nog een reden om dit spel niet te pre-orderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...