Jump to content

[€100] TVtje kopen


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hey, ik heb nu nog zo'n dikke TV, maar ik wil een nieuw kopen.

INFO:

Maat: 15X15 of iets dergelijks in die maat. soort maat van een PC-Scherm

HD? Jep, met HDMI aansluiting, tenzij het niet kunt.

Bedrag: €100.-

Waarom: Ik wil gewoon eigenlijk HD, omdat bij zo'n dikke slechte kwaliteit is. Tenminste, wel mijn TVtje

Link to comment
Delen op andere websites

Klik > Beeld - Audio > Televisie

Kies je even tussen LCD-LED-Plasma-3D, ik denk dat jij beter bij Plasma gaat moeten kijken omdat je voor €100 niet echt kwaliteit gaat hebben jammer genoeg.

Ik raad je aan te wachten tot de feesten, meestal zijn zulke toestellen een beetje verminderd in prijs ;)

En don't worry, wedden dat er nog veel mensen zijn die een dikke televisie hebben. Ik ben er een van ;) (In mijn kamer dan)

EDIT: Dit is de goedkoopste die ik kon vinden :(

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar, ik wilde eigenlijk een plasma met een beetje HD en die wat 18x18 onder de 100.- is...

Ik wacht wel een paar jaar, dan heb je ze mischien met full HD & 3D ;)

Tegen die tijd is er wel weer wat nieuws wat je graag wilt hebben.. :{

Ja... Dat is waar :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

18x18, 15x15 zijn niet echt maten voor de TV, als je een TV wilt kopen zit je meer met Inches en Centimeters te werken, als voorbeeld een tv van 26'' is 66 CM diagonaal, en een tv van 32'' is 32 CMherstel 62CM diagonaal. Full HD en 3D TV (bij elkaar) over 3 jaar zul je nogsteeds niet onder de 300 kunnen verwachten wil je redelijke maat hebben. Full HD is overigens alleen aan te raden boven 26''.

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

18x18, 15x15 zijn niet echt maten voor de TV, als je een TV wilt kopen zit je meer met Inches en Centimeters te werken, als voorbeeld een tv van 26'' is 66 CM diagonaal, en een tv van 32'' is 32 CM diagonaal. Full HD en 3D TV (bij elkaar) over 3 jaar zul je nogsteeds niet onder de 300 kunnen verwachten wil je redelijke maat hebben. Full HD is overigens alleen aan te raden boven 26''.

Dat klopt niet :clown:

Als je ermee tv wilt kijken, kun je onderstaande als niet nuttig beschouwen.

Wat TO wel kan doen is kijken voor een monitor?

Resolutie van 1440x900 of 1680x1050 of misschien zelfs 1920x1080.

Persoonlijk vind ik een 1680x1050 resolutie voor een PS3 goed te doen :Y

En dat is qua prijs beter te doen(monitor ipv. tv), ik zie Iiyama schermen(22", 1920x1080, respons tijd van 5ms) voor 150 euro staan, dat is dan nog met wat sparen enigszins te doen, moet je alleen in de hardware sectie kijken voor de beste scherm voor de prijs dat je wilt betalen, heb verder geen ervaring met Iiyama maar heb gehoord dat het goede schermen zijn.

Maar met 200 euro heb je veel meer keus in monitoren.

Maar ik weet niet precies wat je bedoeling van je tv is, aansluiten op een X360 of PS3?(aangezien je het liefste met hdmi hebt)

Zoja, is een monitor te doen, je hebt dan wel een adapter nodig van HDMI naar DVI(de goeie, er zijn verschillende DVI's) en dan op je monitor aansluiten.

Nadeel van een monitor is altijd, als je hem gebruikt op je PC, dan moet je de pc afsluiten, afkoppelen, aankoppelen op je PS3/X360, spelen, en dan weer afkoppelen, en aankoppelen op je PC, als je maar een monitor hebt, kun je dus je pc niet gebruiken in de tussentijd.

En ik was dat aan en af koppelen al tamelijk snel beu, dus ik speel zelf gewoon via een klein tv-tje, al game ik amper op de PS3.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...