Jon-asses Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Hey iedereen lange tijd geleden dat ik hier ben geweest. Weet niet of jullie dubstep kennen als genre, zonee, tijd om het te ontdekken. Ik heb een mix van 50 min gemaakt en vraag jullie meningen: Kijk in beschrijving voor de link Reageren
Dylann. Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 50 minuten ja? Ik zie ma 5 min hoor Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) Ondanks het feit dat het d'r maar 5 zijn @ youtube, is 'ie wel heeeuulll hard Heerlijk netjes gedaan man, kzit gelijk ff op je profiel te kijke naar andere mixes enso (wss moet je die 50 min downloaden, en is dit een preview ofzo ) Bewerkt: 7 november 2010 door flippie13 Reageren
Dylann. Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) Ondanks het feit dat het d'r maar 5 zijn @ youtube, is 'ie wel heeeuulll hard Heerlijk netjes gedaan man, kzit gelijk ff op je profiel te kijke naar andere mixes enso (wss moet je die 50 min downloaden, en is dit een preview ofzo ) Oohjah, dacht ik niet bij na :$ maare wel dope mix btw Bewerkt: 7 november 2010 door Dylann. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Kijk in de description, daar staat een link naar soundcloud. Klik daar op play, dat is gewoon 50 minuten hoor, zoals Sjon ook zegt in de hoofdpost. http://soundcloud.com/elektronic-escalation/sets/dubstep-50-min-mix-elektronic-escalation Niet mijn stijl, maar alleszins één van de betere die ik al gehoord heb. Keep it up, je wordt al best groot zo te zien. Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Nice man. KUTGW ! Ga ik sowieso nog eens een keertje op cd branden voor in de auto ^^. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Thanks allemaal voor de reacties En ja je moest inderdaad in de beschrijving kijken op youtube, zoals ik zei in mijn beginpost Nog rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.