Jump to content

50 minutes dubstep mix


Jon-asses

Recommended Posts

Hey iedereen

lange tijd geleden dat ik hier ben geweest. Weet niet of jullie dubstep kennen als genre, zonee, tijd om het te ontdekken. Ik heb een mix van 50 min gemaakt en vraag jullie meningen:

Kijk in beschrijving voor de link :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het feit dat het d'r maar 5 zijn @ youtube, is 'ie wel heeeuulll hard :D Heerlijk netjes gedaan man, kzit gelijk ff op je profiel te kijke naar andere mixes enso :D

(wss moet je die 50 min downloaden, en is dit een preview ofzo :puh:)

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het feit dat het d'r maar 5 zijn @ youtube, is 'ie wel heeeuulll hard :D Heerlijk netjes gedaan man, kzit gelijk ff op je profiel te kijke naar andere mixes enso :D

(wss moet je die 50 min downloaden, en is dit een preview ofzo :puh:)

Oohjah, dacht ik niet bij na :$

maare wel dope mix btw :)

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk in de description, daar staat een link naar soundcloud. Klik daar op play, dat is gewoon 50 minuten hoor, zoals Sjon ook zegt in de hoofdpost.

http://soundcloud.com/elektronic-escalation/sets/dubstep-50-min-mix-elektronic-escalation

Niet mijn stijl, maar alleszins één van de betere die ik al gehoord heb. Keep it up, je wordt al best groot zo te zien. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...