Badman Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 (bewerkt) Excuseer Hayte Budget: 800 euro, indien nodig tot de 900 euro. Doel: Gamen, vooral RTS. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld, schijnt goedkoper te zijn. Benodigde randapparatuur: Geen. Besturingssysteem: Heb nog een Windows 7 schijfje liggen, dus neen. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Klavier, monitor, muis, headset. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Het beste. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door het bedrijf. Extra koeling (voor overklokken)?: Als het in het budget past. Bewerkt: 10 november 2010 door Badman Reageren
Hayte Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 [b]Budget[/b]: [b]Doel[/b]: [b]Desktop of laptop[/b]: [b]Merk pc of samengesteld[/b]: [b]Benodigde randapparatuur[/b]: [b]Besturingssysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: [b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]: Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Moet die monitor ect. ook nog van dit bedrag? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Lijkt me wel, aangezien hij niks wil hergebruiken. Reageren
Badman Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Daar ben ik even te snel geweest, ik heb hier nog een muis, klavier, monitor en headset liggen. Ik heb dus enkel de computer zelf nodig. Reageren
ikt Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Kijk eens hier! Iemand met ongeveer dezelfde wensen als iemand die ik net heb geholpen! http://www.gtaforum.nl/topic/116332-nieuwe-pc-voor-maxvito/page__view__findpost__p__1759043 Deze post past ook goed in dit topic. 800 euro precies met de beste spullen voor die prijs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.