Gangsta456 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Hey. Ik heb onlangs Win7 opnieuw moeten installeren en daardoor ook GTA SA(V2) opnieuw Na de install savegame erin en gedowngrade voor mods, mods geinstalled. Maar nu doet hij het niet meer; als ik hem opstart gaat het goed, laad de savegame, maar net voordat ie klaar is met laden gaat ie terug naar het bureaublad, en krijg ik zo'n melding dat gtasa.exe het niet meer doet. Toen alles gede-installed en weer op nieuw: geen succes. Nu doet gta het wel als ik hem vanaf de disk opstart, maar dan werken mijn mods niet. Hij werkt ook niet zonder savegame en mods. Weet iemand een oplossing, of moet ik simpelweg gewoon een nieuw spel kopen? MvG Lukas PC specs: Windows 7 Ultimate 32bit Pentium Dualcore 1.60ghz(nu 1.76)(ja, ik weet, niet erg goed) Asus nVidia EN8400GS 2gb ram DDR2 Virueel: 8gb Bewerkt: 14 november 2010 door Gangsta456 Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Dit heeft te maken met de versie waarschijnlijk. Lees eens dit bericht door, onder het kopje Modden. Reageren
Gangsta456 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Dit heeft te maken met de versie waarschijnlijk. Lees eens dit bericht door, onder het kopje Modden. Ik heb het spel ookal geprobeert zonder mods en savegames en zonder de downgrade, maar dan doet ie het ook niet, alleen vanaf de disk, maar dan werken m'n mods niet Bewerkt: 14 november 2010 door Gangsta456 Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Zorg ervoor dat je het spel zonder No dvd-cracks speelt, dus met de dvd. Mocht het dan nog niet werken, verwijder eens gta_sa.set uit Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files. Reageren
Gangsta456 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik speel met de originele disk, maar ik zal het is proberen Bestand verwijdert, en hij werkt niet... Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 alleen vanaf de disk, maar dan werken m'n mods niet Wat bedoelde je daar dan mee? Reageren
Gangsta456 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 alleen vanaf de disk, maar dan werken m'n mods niet Wat bedoelde je daar dan mee? Via deze computer en dan 2x klikken op GTA SA en zo opstarten, niet via de snelkoppeling op het bureaublad. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Heb je GTA San Andreas al uitgevoerd als Administrator? Reageren
Gangsta456 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Heb je GTA San Andreas al uitgevoerd als Administrator? Ja, dat werkt ook niet Reageren
Gangsta456 Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Ik zag dat Indycar Series het zelfde probleem had, en heb de oplossing van zwierd gebruikt, deze werkt, dus het is opgelost! Bedankt voor jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.