Jump to content

Big Boss wordt een echte baas!


Dutchy3010

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Beste leden, pas maar op. Big Boss is een echte baas geworden, dus ik zou maar naar hem luisteren!

Big Boss kon gewoon geen nee zeggen tegen het volgende:

post-33831-1289747401,81.jpg

Hij neemt de taken van Sandra over [Multiplayer fora], die als Megalid verder gaat. Daar gaat mijn enige vrouwelijke college! :cry: Naast Sandra stopt ook _KoE_Mzungu als crewlid. Wij willen deze twee nog even extra in het zonnetje zetten, en bedanken voor inzet. _O_
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Cabyon

    3

  • Beagle

    2

  • Cheers.

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen. Jij bent de juiste persoon op de juiste plek, dus dat moet wel goed komen. Succes! :tu:

KoE en Sandra, het is jammer dat ik jullie de laatste tijd vrijwel niet meer zag, maar jullie zullen er ongetwijfeld een goede reden voor hebben. Bedankt voor jullie inzet, en ik hoop jullie zeker nog 'ns terug te zien. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou mijn hart vast als alle toekomstige nieuwe moderators het op de zelfde manier te weten komen als ik. (nee, ik verklap niets) :schater:

Maar alvast bedankt voor de felecitaties, en ik zal proberen om mijn taken zo goed mogelijk uit te voeren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Slimme zet van de crew om Big Boss crewlid te maken, die toch al een wandelende encyclopedie was omtrent de multiplayer. Zet 'm op Big Boss! thumbsup2.gif

En natuurlijk bedankt voor jullie inzet op het forum, Sandra en _KoE_Mzungu.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, daar hadden jullie het in de chat over.

Inderdaad. :clown:

Maar ''ai ai ai'' en ''Let niet op mij jongens, ik ben chagarijnig op Big Boss'' deden dat niet vermoeden. :clown:

Ik zei geen "ai ai ai", en ik was chagrijnig op Big Boss omdat ik uren op hem heb moeten wachten!!!!!!! :puh:

@Big Boss: vrijwel alle leden die voor de eerste keer moderator worden, overkomt zoiets. Zie het als een ontgroening. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...