Jump to content

Masturbatie & Seks


Teh_Ninja

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Masturbeer je vaak?

    • Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

    • Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

    • heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0


Recommended Posts

  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    64

  • Dotz

    31

  • Teh_Ninja

    30

  • TheJesusOfSuburbia

    20

Valt me op dat de meerderheid nog maagd is.

Kom op jongens; wanneer komen jullie eens uit de kast? Laat gtaforum ff een maandje links liggen, en verdiep je in het uitgaansleven. biertje.gif

Als alles goed gaat, heb je van de 4x dat je misschien uitgaat (bij mij is het 8 , wel op zijn minst 1 chick aan de haak geslagen denk ik...

Ik ben overegens allang geen maagd meerstatic.gif

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 15 nogsteeds maagd, maarja ben wel met een meid bezig mss krijg ik daar wel wat mee, en 't komt vanzelf wel.

't lijkt me trouwens niks om het te doen met iemand die 't al vaker gedaan heeft, de gedachte alleen al dat een of andere kerel aan je vriendin heeft gezeten lijkt met gewoon kut.

Nee ik ga liever voor een vaste relatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 15 nogsteeds maagd, maarja ben wel met een meid bezig mss krijg ik daar wel wat mee, en 't komt vanzelf wel.

't lijkt me trouwens niks om het te doen met iemand die 't al vaker gedaan heeft, de gedachte alleen al dat een of andere kerel aan je vriendin heeft gezeten lijkt met gewoon kut.

Nee ik ga liever voor een vaste relatie.

Vaste relatie --> Kleinere kans op SOA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me op dat de meerderheid nog maagd is.

Kom op jongens; wanneer komen jullie eens uit de kast? Laat gtaforum ff een maandje links liggen, en verdiep je in het uitgaansleven. biertje.gif

Als alles goed gaat, heb je van de 4x dat je misschien uitgaat (bij mij is het 8 , wel op zijn minst 1 chick aan de haak geslagen denk ik...

Ik ben overegens allang geen maagd meerstatic.gif

Misschien omdat sommigen op de wereld wel een dergelijk gevoel willen hebben van binding met een persoon en niet een of ander 'die is heet daar rijd ik ff op' idee hebben.

Ik zelf ben overigens nog maagd en ook nog nooit met een meisje gezoend of überhaupt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Komt allemaal goed jongens. Liefde kent geen tijd. Heb geduld tot je haar/hem tegenkomt.

Verder ben ik het wel met je eens. Seks heb je met iemand waar je van houd, en dus niet met iemand die je 3 uur geleden nog niet kende. Is mijn mening hoor, persoonlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 15 nogsteeds maagd, maarja ben wel met een meid bezig mss krijg ik daar wel wat mee, en 't komt vanzelf wel.

't lijkt me trouwens niks om het te doen met iemand die 't al vaker gedaan heeft, de gedachte alleen al dat een of andere kerel aan je vriendin heeft gezeten lijkt met gewoon kut.

Nee ik ga liever voor een vaste relatie.

Want degene waarmee je een vaste relatie hebt is sowieso nog maagd? En wen maar alvast aan het idee dat je vriendin het ook al met anderen gedaan heeft. Je hebt in je leven waarschijnlijk meerdere bedpartners, en het merendeel van hun zal niet maagd zijn,

Of je gebruikt een condoom?

Ook met condoom loop je een kans op SOA's. Feit blijft, meerdere bedpartners is een grotere kans op SOA's. Tenzij je ze allemaal laat testen, maar dat lijkt me niet reëel voor een ONS.

Link to comment
Delen op andere websites

Vaste relatie --> Kleinere kans op SOA's.

Of je gebruikt een condoom?

Vaste relaties vind ik nu nog niks; Ik ben jong, dus ik geniet nog vollop van het leven.biertje.gif

Ja want een condoom houdt wel zo iets als genitale wratten of dergelijk tegen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me op dat de meerderheid nog maagd is.

Kom op jongens; wanneer komen jullie eens uit de kast? Laat gtaforum ff een maandje links liggen, en verdiep je in het uitgaansleven. biertje.gif

Als alles goed gaat, heb je van de 4x dat je misschien uitgaat (bij mij is het 8 , wel op zijn minst 1 chick aan de haak geslagen denk ik...

Ik ben overegens allang geen maagd meerstatic.gif

Voor mij betekent uitgaan in onze stamkroeg gaan zitten en zuipen tot we kruipen :7 . Maar met Festivals van de zomer is 't altijd gezellig!

Ik ben 15 nogsteeds maagd, maarja ben wel met een meid bezig mss krijg ik daar wel wat mee, en 't komt vanzelf wel.

't lijkt me trouwens niks om het te doen met iemand die 't al vaker gedaan heeft, de gedachte alleen al dat een of andere kerel aan je vriendin heeft gezeten lijkt met gewoon kut.

Nee ik ga liever voor een vaste relatie.

Vaste relatie --> Kleinere kans op SOA's.

Zo'n uitgeleefde vagina lijkt me ook niets, nee. Geef mij dan maar een kerel :D .

Edit:

Dat van die kerel is natuurlijk niet waar, maar dat snappen jullie wel toch? :{

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...