Jump to content

Masturbatie & Seks


Teh_Ninja

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Masturbeer je vaak?

    • Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

    • Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

    • heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0


Recommended Posts

  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    64

  • Dotz

    31

  • Teh_Ninja

    30

  • TheJesusOfSuburbia

    20

Je moet juist je zakhaar :7thumbsup2.gif er niet af halen.

Dan komt het alleen maar langer terug, (Kheb er ervaring mee)

En doe tijdens het douchen je voorhuid zo veel mogelijk naar achter. Want omdat het nat is is het meer flexibel ;)

Dat heeft ie al geprobeerd. In 1x is niet slim. Gewoon beetje bij beetje. Eens dat je seks hebt gehad gaat dat als een fluitje van een cent.

Toch grappig, ik kon in groep 8 hem al helemaal naar achteren halen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet juist je zakhaar :7thumbsup2.gif er niet af halen.

Dan komt het alleen maar langer terug, (Kheb er ervaring mee)

En doe tijdens het douchen je voorhuid zo veel mogelijk naar achter. Want omdat het nat is is het meer flexibel ;)

Dat heeft ie al geprobeerd. In 1x is niet slim. Gewoon beetje bij beetje. Eens dat je seks hebt gehad gaat dat als een fluitje van een cent.

Toch grappig, ik kon in groep 8 hem al helemaal naar achteren halen :7.

Ik heb gewoon een kleine lul :cry:

Nee hij is 15cm xD

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet juist je zakhaar :7thumbsup2.gif er niet af halen.

Dan komt het alleen maar langer terug, (Kheb er ervaring mee)

En doe tijdens het douchen je voorhuid zo veel mogelijk naar achter. Want omdat het nat is is het meer flexibel ;)

Dat heeft ie al geprobeerd. In 1x is niet slim. Gewoon beetje bij beetje. Eens dat je seks hebt gehad gaat dat als een fluitje van een cent.

Toch grappig, ik kon in groep 8 hem al helemaal naar achteren halen :7.

Ik heb gewoon een kleine lul :cry:

Nee hij is 15cm xD

Dat vind ik nou echt interessant om te weten : D

Ben niet maagd.. :puh:

Maar nog niet veel geprobeerd kwa standjes..

Ideeën?

Tsk....genoeg standjes om zelf te verzinnen hoor..... al eens vastgebonden geprobeerd? :puh:

Had vrijdag XTC op, stootte met m'n kruis ergens tegenaan en kreeg me toch een stijve van jewelste, en zin in seks zoals ik nog nooit had gehad :puh:.

Wtf...????

Link to comment
Delen op andere websites

Kama Sutra is geen succes eigenlijk, die dingen die daarin staan lukken voor geen meter. Is gemaakt voor circusartiesten denk ik, Maar als je als man zijnde een acrobaat bent, en als vrouw zijnde een slangenmens bent. Dan is het zeker een boektoppper! Je kunt hier kijken, misschien dat je daar wat vind. Zijn ook wat meer standjes die iedereen kan proberen, en daarnaast is een betrouwbare site.

Link to comment
Delen op andere websites

Kama Sutra is geen succes eigenlijk, die dingen die daarin staan lukken voor geen meter. Is gemaakt voor circusartiesten denk ik, Maar als je als man zijnde een acrobaat bent, en als vrouw zijnde een slangenmens bent. Dan is het zeker een boektoppper! Je kunt hier kijken, misschien dat je daar wat vind. Zijn ook wat meer standjes die iedereen kan proberen, en daarnaast is een betrouwbare site.

Hoezo, wil je dat proberen dan?

Of zeg je dat vanwege zijn signature?

Link to comment
Delen op andere websites

@Miek: ik zou zeggen... probeer het...?

@S-te-fan: je gebruikt drugs? Of dit een grapje of echt is geen idee, maar ik denk niet dat je er trots op kan zijn :{

Nog even antwoord over de "schaamhaarvraag" ik scheer me er liever wel ik hou niet zo van haar op me kruis het jeukt dan zo erg.

Verder ik ben 15 en nog maagd, wat voor sommige misschien raar is en sommigen niet...

Ik merk ook wel eens dat jongens van bijvoorbeeld tussen de 14-16 of andere leeftijden het "stoer" vinden dat ze ontmaagd zijn... Ik weet het niet of ik er dan zo trots op zou zijn... "seks" gaat toch meer om de liefde niet om hoeveel meisjes je berijdt met je hengst...

In mijn ogen vind ik het gewoon zielig dat sommigen het stoer vinden... Een relatie gaat bij mij toch echt om de liefde zelf, niet om het aantal bereden meisjes....

Link to comment
Delen op andere websites

@S-te-fan: je gebruikt drugs? Of dit een grapje of echt is geen idee, maar ik denk niet dat je er trots op kan zijn :{

Daar praat ik niet over, aangezien niemand hier weet wat het is en wat het met je doet.

Niet te snel oordelen met niemand he 0_0 het kan best nog wel zijn dat er iemand is?

En je hoeft er ook niet over te praten daarvoor is het topic overigens ook niet echt bedoeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...