Jump to content

Masturbatie & Seks

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Masturbeer je vaak?

• Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

• Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

• heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

*zucht* Vandaag ging er een gerucht rond dat iemand zwanger was. Het toevallige was wel dat ze er ineens niet meer was (op school dan). Mensen gingen haar helemaal irriteren en ze ontkende het wel natuurlijk. Of het waar is vraag ik me af maar zou het wel dom vinden.. :duh:

• Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

64

• Dotz

31

• Teh_Ninja

30

• TheJesusOfSuburbia

20

Geplaatst: (bewerkt)

*zucht* Vandaag ging er een gerucht rond dat iemand zwanger was. Het toevallige was wel dat ze er ineens niet meer was (op school dan). Mensen gingen haar helemaal irriteren en ze ontkende het wel natuurlijk. Of het waar is vraag ik me af maar zou het wel dom vinden.. :duh:

*Zucht heel diep* Ik had ook zo iemand in men klas die blijkbaar aandacht nodig had, en die kreeg ie eingelijk al genoeg, want iedereen peste/plaagde hem, en hij zei dat z'n meisje zwanger was (13 jaar) :s natuurlijk was dat geen waar, iedereen lachte met hem, maar hij beweerde dat het zeker wel waar was.

Toen hij op een dag afkwam met een FAKE echo foto van het kindje die hij wss op het internet vond, dat vondt ik zooo belachelijk iedereen trouwens, dat je op die manier aandacht wil trekken...

En ook vond ik het erg voor het meisje die van niets wist, en die nu ook uitgelachen word, alleen maar door die dwaze jongen. irri.gif

Bewerkt: door jordib12
Geplaatst:

Verder raad ik je aan om naar www.sekswoordenboek.nl en www.sekswoordenboekforum.nl te bezoeken als je twijfelt over iets, of meer dingen wilt weten over seks. Daar krijg je vaak een normaal antwoord, en is er weinig puberaal gedrag te vinden. Succes.

Hier wordt er imo ook gewoon normaal en volwassen gereageerd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

mag een 15/16 jarige met iemand die jonger is verkering hebben? ik zag laats iemand van 15/16 zoenen enzo met een meid van 11/12 mag dat wel? (ik weet dat van die leeftijd dat hadden ze gezegd)

En er is ook een meisje van 11/12 die mij leuk bloos.gif ze is wel heel mooi en ze heeft al borstgroei en dat spul

Seks met minderjarigen is ten alles opzichten verboden. Als iemand van 12 met iemand van 16 neukt, is t verboden als die 12 jarige naar de rechter stapt, en beweert dat ze verkracht is of dergelijke. Ook als het een valse bewering is, bij de rechter verlies je sowieso.

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Geplaatst:

Seks met minderjarigen is ten alles opzichten verboden. Als iemand van 12 met iemand van 16 neukt, is t verboden als die 12 jarige naar de rechter stapt, en beweert dat ze verkracht is of dergelijke. Ook als het een valse bewering is, bij de rechter verlies je sowieso.

Vanaf je 16 kan je toestemming geven voor seks(hier in België dan toch). Als een koppeltje van 12 jaar seks heeft is er in principe geen probleem hoor, als er volwassenen aan te pas komen wel ja..

mag een 15/16 jarige met iemand die jonger is verkering hebben? ik zag laats iemand van 15/16 zoenen enzo met een meid van 11/12 mag dat wel? (ik weet dat van die leeftijd dat hadden ze gezegd)

En er is ook een meisje van 11/12 die mij leuk bloos.gif ze is wel heel mooi en ze heeft al borstgroei en dat spul

Daar wordt (bijna) nooit een probleem van gemaakt.

Dat laatste is bullshit.

Edit: Hoewel, als ze 11 is kan ik nog begrijpen dat haar ouders er niet blij mee zijn. Als ze 12 is en binnenkort 13 wordt is het vaak geen probleem.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Geplaatst:

Mooner in het seks topic :cab:

Klopt eigenlijk wel, ze moeten eens nadenken. Niet zomaar 123 iemand uitpikken, en dan mee naar bed gaan. Ben zelf 13 btw.

Geplaatst:

Hebben jullie niet dat fragment gezien uit dat Belgische programma waarin een pedofiel zei dat het normaal was om met jongetjes seksuele handelingen te verrichten als de jongen zelf het maar goed vind? Nou wat gingen enkele mensen van het publiek over de rooie. En terecht!

Geplaatst:

Hebben jullie niet dat fragment gezien uit dat Belgische programma waarin een pedofiel zei dat het normaal was om met jongetjes seksuele handelingen te verrichten als de jongen zelf het maar goed vind? Nou wat gingen enkele mensen van het publiek over de rooie. En terecht!

Zo ziek he. Kleine kinderen kunnen nog niet goed denken om te beseffen dat seks met een volwassene niet normaal is. Laat staan dat ze veel van seks afweten.

En ik denk dat de kinderen het zelf niet eens willen. Echt niet.

Geplaatst:

Mijn vriendin is ook 2jaar jonger dan mij. Alhoewel ik dat echt niet merk aan haar. Zowel qua gedrag als uiterlijk lijkt ze 18.

Geplaatst:

Tenzij de minderjarige er zelf 'akkoord' mee gaat. Het is namelijk maar net wat je zelf wilt. Als de minderjarige het niet wilt, is het strafbaar.

ik vind dat ze behoorlijk jong eraan beginnen tegenwoordig :o

Nou, ik zou gerust aan seks mogen doen. :puh: Maar voor een heterostel die seks heeft, is het weer een ander verhaal, dan met een homostel. :puh:

Geplaatst:

Mijn vriendin is 1 dag ouder maar dat merk je duidelijk!!! :7 Ontmaagdin was voor mij een grote stap eigenlijk :$ Hoe was jullie ontmaagding?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...