Jump to content

Masturbatie & Seks


Teh_Ninja

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Masturbeer je vaak?

    • Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

    • Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

    • heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0


Recommended Posts

  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    64

  • Dotz

    31

  • Teh_Ninja

    30

  • TheJesusOfSuburbia

    20

Niet iedereen die besmet is met HIV krijgt ook daadwerkelijk AIDS. Bij Sommige breekt het nooit uit.

Mag ik even vragen waar je dat vandaan haalt? Zijn dit dan uitzonderingsgevallen of komt dit regelmatig voor? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen die besmet is met HIV krijgt ook daadwerkelijk AIDS. Bij Sommige breekt het nooit uit.

Mag ik even vragen waar je dat vandaan haalt? Zijn dit dan uitzonderingsgevallen of komt dit regelmatig voor? :?

Das toch algemeen bekend? Als je nou even had opgelet bij biologie en niet altyd alles gelooft van wat er op wikipedia staat.. :7

Sommige hebben het HIV virus wel in zich, maar deze breekt nooit uit. En tegenwoordig kunnen ze het zelfs al uistellen voor deze uitbreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen die besmet is met HIV krijgt ook daadwerkelijk AIDS. Bij Sommige breekt het nooit uit.

Mag ik even vragen waar je dat vandaan haalt? Zijn dit dan uitzonderingsgevallen of komt dit regelmatig voor? :?

Das toch algemeen bekend? Als je nou even had opgelet bij biologie en niet altyd alles gelooft van wat er op wikipedia staat.. :7

Sommige hebben het HIV virus wel in zich, maar deze breekt nooit uit. En tegenwoordig kunnen ze het zelfs al uistellen voor deze uitbreekt.

Dat kan al zo'n 10 jaar hoor :7.

Link to comment
Delen op andere websites

die ouders zijn nu al oma en opa geworden dat is wel raar :N

't Schijnt dat haar vader de vader van haar kind is... Dus die is opnieuw vader en opa tegelijk geworden, toch enigszins apart. Ze is ook in een pleeggezin gezet, terwijl het onderzoek naar haar zwangerschap verloopt. Zeer apart verhaal, in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denken ze. Zijn vader was al een keer veroordeeld voor een zedenmisdrijf. Alleen wat nou als het een 12jarige jongen is die dit heeft gedaan, die kunnen ze toch niet veroordelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Das toch algemeen bekend? Als je nou even had opgelet bij biologie en niet altyd alles gelooft van wat er op wikipedia staat.. :7

Sommige hebben het HIV virus wel in zich, maar deze breekt nooit uit. En tegenwoordig kunnen ze het zelfs al uistellen voor deze uitbreekt.

Ik heb opgelet bij Biologie en ben er zeker van dat dit nooit verteld is geweest. Je zegt het meteen zelf; sommigen. Om je verhaal wat te staven: 'Verhaal'(waargebeurd) over een man die aids had en het niet vertelde aan z'n vrouw(dus ze namen er geen voorzorgsmaatregelen tegen zoals het condoom). De man sterft aan aids en wat blijkt: de vrouw is immuun aan het HIV virus. Maar je maakt me niet wijs dat veel mensen immuun zijn tegen HIV/aids, want zoals het op Wikipedia staat:

Immuniteit

Er is een klein aantal mensen dat immuun is voor hiv en dus geen aids kan krijgen. Deze mensen bezitten een gemuteerd gen (staat bekend als CCR5-delta 32) wat voorkomt dat het virus de immuuncellen kan binnendringen. Deze gen-mutatie komt veel vaker voor in Noord- dan Zuid-Europa. Hoe dit precies komt weten wetenschappers nog niet. Een theorie is dat dit gen ontstaan is als reactie op de pest-epidemieën die honderden jaren woedden in Europa.

En dit kleine aantal mensen is nou niet echt noemenswaardig, want anders zou men wel vermelden hoeveel mensen dit precies zouden zijn in aantal duizenden/miljoenen..

Link to comment
Delen op andere websites

Das toch algemeen bekend? Als je nou even had opgelet bij biologie en niet altyd alles gelooft van wat er op wikipedia staat.. :7

Sommige hebben het HIV virus wel in zich, maar deze breekt nooit uit. En tegenwoordig kunnen ze het zelfs al uistellen voor deze uitbreekt.

Ik heb opgelet bij Biologie en ben er zeker van dat dit nooit verteld is geweest. Je zegt het meteen zelf; sommigen. Om je verhaal wat te staven: 'Verhaal'(waargebeurd) over een man die aids had en het niet vertelde aan z'n vrouw(dus ze namen er geen voorzorgsmaatregelen tegen zoals het condoom). De man sterft aan aids en wat blijkt: de vrouw is immuun aan het HIV virus. Maar je maakt me niet wijs dat veel mensen immuun zijn tegen HIV/aids, want zoals het op Wikipedia staat:

Immuniteit

Er is een klein aantal mensen dat immuun is voor hiv en dus geen aids kan krijgen. Deze mensen bezitten een gemuteerd gen (staat bekend als CCR5-delta 32) wat voorkomt dat het virus de immuuncellen kan binnendringen. Deze gen-mutatie komt veel vaker voor in Noord- dan Zuid-Europa. Hoe dit precies komt weten wetenschappers nog niet. Een theorie is dat dit gen ontstaan is als reactie op de pest-epidemieën die honderden jaren woedden in Europa.

En dit kleine aantal mensen is nou niet echt noemenswaardig, want anders zou men wel vermelden hoeveel mensen dit precies zouden zijn in aantal duizenden/miljoenen..

MP...

Als je nou even goed leert lezen. Dan zie je dat ik nergens zeg dat ze immuun zijn. Ik zeg dat ze wel HIV hebben maar dat dit nooit uitbreekt tot aids.

Link to comment
Delen op andere websites

Das toch algemeen bekend? Als je nou even had opgelet bij biologie en niet altyd alles gelooft van wat er op wikipedia staat.. :7

Sommige hebben het HIV virus wel in zich, maar deze breekt nooit uit. En tegenwoordig kunnen ze het zelfs al uistellen voor deze uitbreekt.

Ik heb opgelet bij Biologie en ben er zeker van dat dit nooit verteld is geweest. Je zegt het meteen zelf; sommigen. Om je verhaal wat te staven: 'Verhaal'(waargebeurd) over een man die aids had en het niet vertelde aan z'n vrouw(dus ze namen er geen voorzorgsmaatregelen tegen zoals het condoom). De man sterft aan aids en wat blijkt: de vrouw is immuun aan het HIV virus. Maar je maakt me niet wijs dat veel mensen immuun zijn tegen HIV/aids, want zoals het op Wikipedia staat:

Immuniteit

Er is een klein aantal mensen dat immuun is voor hiv en dus geen aids kan krijgen. Deze mensen bezitten een gemuteerd gen (staat bekend als CCR5-delta 32) wat voorkomt dat het virus de immuuncellen kan binnendringen. Deze gen-mutatie komt veel vaker voor in Noord- dan Zuid-Europa. Hoe dit precies komt weten wetenschappers nog niet. Een theorie is dat dit gen ontstaan is als reactie op de pest-epidemieën die honderden jaren woedden in Europa.

En dit kleine aantal mensen is nou niet echt noemenswaardig, want anders zou men wel vermelden hoeveel mensen dit precies zouden zijn in aantal duizenden/miljoenen..

MP...

Als je nou even goed leert lezen. Dan zie je dat ik nergens zeg dat ze immuun zijn. Ik zeg dat ze wel HIV hebben maar dat dit nooit uitbreekt tot aids.

vind het ook onwaarschijnlijk mja, het kan, alles kan namelijk

Link to comment
Delen op andere websites

MP...

Als je nou even goed leert lezen. Dan zie je dat ik nergens zeg dat ze immuun zijn. Ik zeg dat ze wel HIV hebben maar dat dit nooit uitbreekt tot aids.

Aha, op die fiets! :tu: Meteen ff gegoogled en ik denk dat dit is wat je bedoelt?

Aids is een syndroom dat bij mensen meestal veroorzaakt wordt door hiv-1. Er is een stamboom van aidsvirussen, daarbij wordt verschil gemaakt tussen menselijke virussen (hiv) en apenvirussen (SIV, Simian Immunodeficiency Virus). De mensvirussen worden onderverdeeld in het veel voorkomende hiv-1 en het zeldzamere hiv-2, dat vooral voorkomt in West-Afrika. Een besmetting met hiv-1 is (zonder behandeling) fataal, maar mensen die met hiv-2 besmet worden, krijgen niet altijd aids.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat denken ze. Zijn vader was al een keer veroordeeld voor een zedenmisdrijf. Alleen wat nou als het een 12jarige jongen is die dit heeft gedaan, die kunnen ze toch niet veroordelen?

Als het blijkt dat een 12 jarige de vader is durf ik te wedden dat er geen rechtszaak komt tegen die 12 jarige, i.i.g. niet vanwege het seks hebben/zwanger maken.

ik heb al veel over aids en HIV gelezen maar zou het toch niet willen hebben :o

Wie wel dan :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...